De bongerd is het universitair sport centrum. Zo'n beetje alle sporten zitten daar. Van hockey, voetbal en tennis tot knotsbalquote:Op zondag 6 december 2009 01:12 schreef PrimeVest het volgende:
nooit gehoort van bongert :/ ... nouja ik zwem ook niet veel. ik vedrink bij regen al zowat
wageningen vind ik een mooie plek. ik loop daar stage in het centrum.
en heb gehoort dat het echt een studenten dorpje is.
Vollgens mij is het merendeel hier student....? Maar waar loop je stage?quote:Op zondag 6 december 2009 01:12 schreef PrimeVest het volgende:
nooit gehoort van bongert :/ ... nouja ik zwem ook niet veel. ik vedrink bij regen al zowat
wageningen vind ik een mooie plek. ik loop daar stage in het centrum.
en heb gehoort dat het echt een studenten dorpje is.
Daar bij die rotonde voor droef stonden ze toch? ik zag ze al staan vanuit mijn bus. Ze stonden er toch redelijk opzichtig. Maar altijd lullig zo'n bedrag.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
Vandaag ben ik geflitst op de mansholt laan, koste mij 104 euro...
Ik was niet aan het opletten, ik zag het toen ik geflitst werd... Stom, balen!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:10 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Daar bij die rotonde voor droef stonden ze toch? ik zag ze al staan vanuit mijn bus. Ze stonden er toch redelijk opzichtig. Maar altijd lullig zo'n bedrag.
Ze staan trouwens wel vaker te laseren de laatste tijd. een paar weken geleden ook al bij de bushalte van de ooststeeg.
Klopt, echt irritant! alleen de laatste tijd is het weer wat minderquote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef tralalala het volgende:
KLIK
Hier moet je sowieso altijd normaal rijden, daar staan ze echt 3 keer per week ofzo.
Volgens mij moet je gewoon altijd normaal rijden.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef tralalala het volgende:
KLIK
Hier moet je sowieso altijd normaal rijden, daar staan ze echt 3 keer per week ofzo.
Hee, dat is vlakbij mijn huis!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:39 schreef Casparovvv het volgende:
klik
Vanuit Wageningen gezien, op de N225 richting Arnhem. Staat zéér regelmatig een auto met laserinrichting. het zou me niets verbazen als deze auto er ook één op de bijrijdersstoel heeft staan.
Edit: hier de laatste tijd ook vaak, is 100 meter verderop. Als je richting Arnhem rijdt zie je ze dus niet staan achter de bosjes...
ik loop stage op DiVaquote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vollgens mij is het merendeel hier student....? Maar waar loop je stage?
Daar woon ik om de hoek, kijk elke ochtend op dat ding even hoe koud het is en of ik wel op tijd ben weggegaan thuis.quote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef PrimeVest het volgende:
[..]
ik loop stage op DiVadat herken je mischien wel met die grote klok op die flat in het noorden van het centrum
zegt mij zo niets...quote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef PrimeVest het volgende:
[..]
ik loop stage op DiVadat herken je mischien wel met die grote klok op die flat in het noorden van het centrum
Misschien nog op wintersport, anders waarschijnlijk bij vrienden en daarna naar het feest van Unitas bij de Junushof. (daar hangt ook de klok van DiVa, zit daar ook in het gebouw)quote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zegt mij zo niets...
Wat gaat iedereen overigens doen met oud en nieuw?
Ik heb je volgens mij gezien, vorige week vrijdag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:36 schreef Jurgaah het volgende:
Ik vind de bongerd een klein zwembad, voor baantjes trekken kan het diepe bad nog net denk ik.
Verder een goede sportschool in wageningen is de plataan, en als je bereid bent een stukje te reizen raad ik Sjabbens in Renkum aan. Bij beide gesport en heb het meer naar mijn zin bij Sjabbens, ook voor krachttraining veel meer apparaten.
Kan heel goed, gebeurt jammer genoeg TE vaak...., en de baas weigert die mensen te ontslaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij gezien, vorige week vrijdag.
Toen waren er twee vakkenvullers elkaar aan het uitschelden ofzo.
Klopt dat ben ik, en ik spreek ze elke keer aan en geef ze waarschuwingen maar als de baas er niks mee wilt doen....quote:Op maandag 28 december 2009 17:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Het is niet echt een visitekaartje voor de winkel dan.
Maar ik hoorde toen iemand "jurgen, jurgen" roepen.
Gaat dit nou om de "kleine C1000"? Tegenwoordig helaas onderdeel van de Super de Boer met die asociale toeterreclame.quote:Op maandag 28 december 2009 17:14 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
Klopt dat ben ik, en ik spreek ze elke keer aan en geef ze waarschuwingen maar als de baas er niks mee wilt doen....
Vaker geprobeerd verandering daar in te laten voeren maar het is een logge en vaste org, oftewel verandert nimmer, helaas.
yep...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Gaat dit nou om de "kleine C1000"? Tegenwoordig helaas onderdeel van de Super de Boer met die asociale toeterreclame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |