abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74471975
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, kut!
Super de Boer is die keten met die asociale toeterreclame. Nou moet ik verdomme naar de AH, terwijl ik de kleine C1000 juist wel sympathiek vond.

Of ik ga gewoon naar Buys, dat is een gewone winkel en niet zo'n boerenafknijpsupergedrocht.
Buys & co Heerlijke winkel, jammer dat veel producten ontzettend duur zijn.

Hier ook Wageninger, woon aan de Haarweg.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_74498466
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

Buys & co Heerlijke winkel, jammer dat veel producten ontzettend duur zijn.

Hier ook Wageninger, woon aan de Haarweg.
Nou ja, ontzettend duur. Je moet nou ook weer niet overdrijven. En zie mijn eerdere post.

Was vandaag bij de kleine C1000, oh nee, de Super de Boer (Ik vind hun reclame met dat getoeter zo verschrikkelijk ascoiaal). Ik heb een half uur gedaan over het kopen van een krant. Blijkbaar zijn de kassa's nog niet goed ingesteld en dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Maar mij zie je daar voorlopig niet meer.
Jammer, ik was gewend aan het personeel en gunde de winkel mijn klandizie wel.

Wel een grondige verbouwing, trouwens!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 8 november 2009 @ 10:33:10 #63
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_74500924
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou ja, ontzettend duur. Je moet nou ook weer niet overdrijven. En zie mijn eerdere post.

Was vandaag bij de kleine C1000, oh nee, de Super de Boer (Ik vind hun reclame met dat getoeter zo verschrikkelijk ascoiaal). Ik heb een half uur gedaan over het kopen van een krant. Blijkbaar zijn de kassa's nog niet goed ingesteld en dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Maar mij zie je daar voorlopig niet meer.
Jammer, ik was gewend aan het personeel en gunde de winkel mijn klandizie wel.

Wel een grondige verbouwing, trouwens!
Ja helaas, iedereen moet nog aan het systeem wennen dus een beetje begrip opbrengen kan geen kwaad !
Pain is just weakness leaving the body!
pi_74502977
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De groenten zijn minimaal 2 keer zo duur als bij de groenteboer.
pi_74746269
Deze (import sinds 1992) Wageninger meldt zich ook Ik woon al die jaren met veel plezier in Wageningen.
Eerst Vakschool bakkerij richting en toen werken, niet bakkerij richting
Wonen op de Marijkeweg, Bornsesteeg, Asterstaat flat en nu NoordWest. O ja ook nog twee jaar in Bennekom op kamers, saai !!

De Lidl komt trouwens in het oude pand van de Hoogvliet. De Hubo daar naast gaat eind december dicht en hierdoor wordt de vloeroppervlakte groot genoeg voor de Lidl
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:05:01 #66
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_74774567
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef Estate het volgende:

De Lidl komt trouwens in het oude pand van de Hoogvliet. De Hubo daar naast gaat eind december dicht en hierdoor wordt de vloeroppervlakte groot genoeg voor de Lidl
Meen je dat? Want dat beteken naast goedkoop winkelen, dat ik het ook weer lopend kan doen! YES!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_74779158
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:05 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Meen je dat? Want dat beteken naast goedkoop winkelen, dat ik het ook weer lopend kan doen! YES!
Ik heb nog een nieuwsbericht gevonden daar over.

Ik werk in het centrum en vind het ook erg vervelend dat de supermarkten daar verdwenen zijn. Als ik snel nog wat nodig heb moet ik een eind lopen naar de AH. Gelukkig zit de groenteman nog wel dicht bij.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:16:28 #68
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_74783261
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef Estate het volgende:

[..]

Ik heb nog een nieuwsbericht gevonden daar over.

Ik werk in het centrum en vind het ook erg vervelend dat de supermarkten daar verdwenen zijn. Als ik snel nog wat nodig heb moet ik een eind lopen naar de AH. Gelukkig zit de groenteman nog wel dicht bij.
Het blijft Wageningen hoor
pi_74960225
Restaurant O'Mundo heeft een Michelin ster gekregen Ik ben er al een paar wezen eten en ze hebben het wel verdient!
pi_74962992
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:25 schreef Estate het volgende:
Restaurant O'Mundo heeft een Michelin ster gekregen Ik ben er al een paar wezen eten en ze hebben het wel verdient!
Vet!
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:19:36 #71
190186 hierissieweer
pi_75093234
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:25 schreef Estate het volgende:
Volgens mij is het daar niet eens echt duur eten toch?

Overigens ik hoorde iets over een mcDonalds in de oude action??
pi_75096509
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Volgens mij is het daar niet eens echt duur eten toch?

Overigens ik hoorde iets over een mcDonalds in de oude action??
Super duur is het niet, maar wel het duurste van Wageningen en terecht blijjkt
Volgens mij was ik de laaste keer iets van 140 euro kwijt voor twee pers. 5 gangen menu en glazen wijn, met een fles ben je wel een paar tientjes meer kwijt maar mijn vrouw drinkt toch geen wijn.

En die geruchten van de Mac heb ik ook wel gehoord, maar die hoor je ieder jaar wel een keer.
Volgens mij heeft de gemeente het horeca pand/fietsenstalling wat nu op het busstation zit mee gefinancierd toen het station gerenoveerd werd, dus ze zullen niet gauw een horeca vergunning verlenen aan een ander pand op het busstation. Dan is die patatzaak daar zo failliet
  zondag 29 november 2009 @ 20:47:58 #73
190186 hierissieweer
pi_75121770
Ik denk ook dat de mac een grote concurrentie zou zijn voor die kiosk... Maar het is een beetje een uithoek waar je niet veel aan hebt qua winkel. Volgens mij moet je een sterke formule hebben wil je dat de klant "zo ver omloopt" om daar heen te gaan...

Overigens wie is er wel eens in zwembad de bongerd geweest? Is het een beetje een leuk zwembad? en heb je er de gelegenheid te douchen na het zwemmen? (iets met prive douches oid)

En wie weet er een goede en goedkope sportschool + ervaringen?
pi_75137604
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik denk ook dat de mac een grote concurrentie zou zijn voor die kiosk... Maar het is een beetje een uithoek waar je niet veel aan hebt qua winkel. Volgens mij moet je een sterke formule hebben wil je dat de klant "zo ver omloopt" om daar heen te gaan...

Overigens wie is er wel eens in zwembad de bongerd geweest? Is het een beetje een leuk zwembad? en heb je er de gelegenheid te douchen na het zwemmen? (iets met prive douches oid)

En wie weet er een goede en goedkope sportschool + ervaringen?
Ik geloof niet dat je een privé douche hebt.. Maar verder is het wel een prima zwembad, vrij standaard.

En ik zat altijd bij de Plataan, fijne sportschool! Ik heb alleen geen idee hoe duur die is... Wel heel relaxed, omdat er een sauna bij zit. (Al weet ik niet af je daar veel behoefte aan hebt, als je al je eigen douche wilt in een zwembad. ) Goede begeleiding en leuke klasjes ook. En een mooi nieuw gebouw!
pi_75141420
Privé douches heb ik ook niet gezien in de Bongert,waarom zou je prive willen douchen in een zwembad, na een uurtje zwemmen ben je wel schoon, haartjes wassen en klaar heb je geen privacy voor nodig.
Het is wel een redelijk zwembad. 25 meter bad, speelbad, goede glijbaan, bubbels en een klein buitenbad.
Alleen vrij weinig recreatief zwem momenten. Niet op zondag ochtend gaan dan kun je over de kinderhoofdjes lopen.

De plataan is 30 euro per maand voor één maal in de week sporten, wel verplicht een contract afsluiten maar dat is bijna overal het geval.
pi_75141905
Ik vind de Bongerd meer een kinderzwembad eigenlijk, maar tis wel leuk voor een keertje.

De Plataan is erg goed vind ik, heb er een tijdje gesport
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_75153551
De Bongerd is iig voor studenten bijna elke avond en ochtend prima om te zwemmen (Baantjes trekken). Wel beetje jammer dat 't de laatste tijd zo druk is.

En fitnessen doen de studenten ook bij de Thymos, geen idee of dat open is voor niet studenten.
  maandag 30 november 2009 @ 23:18:03 #78
190186 hierissieweer
pi_75165934
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:44 schreef Estate het volgende:
Privé douches heb ik ook niet gezien in de Bongert,waarom zou je prive willen douchen in een zwembad, na een uurtje zwemmen ben je wel schoon, haartjes wassen en klaar heb je geen privacy voor nodig.
Mijn huid kan niet zo goed tegen chloor water, dus mezelf goed douchen zou dan wel lekker zijn. als zijne dus gewoon naakt kunnen douchen. Hoeft niet perse in een prive douche, maar die douches waar je dus met je zwembroek onder gaat zijn dus niet zo handig daarvoor...
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:36:41 #79
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_75174450
Ik vind de bongerd een klein zwembad, voor baantjes trekken kan het diepe bad nog net denk ik.

Verder een goede sportschool in wageningen is de plataan, en als je bereid bent een stukje te reizen raad ik Sjabbens in Renkum aan . Bij beide gesport en heb het meer naar mijn zin bij Sjabbens, ook voor krachttraining veel meer apparaten.
Pain is just weakness leaving the body!
pi_75329123
nooit gehoort van bongert :/ ... nouja ik zwem ook niet veel. ik vedrink bij regen al zowat
wageningen vind ik een mooie plek. ik loop daar stage in het centrum.
en heb gehoort dat het echt een studenten dorpje is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')