Buys & coquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, kut!
Super de Boer is die keten met die asociale toeterreclame. Nou moet ik verdomme naar de AH, terwijl ik de kleine C1000 juist wel sympathiek vond.
Of ik ga gewoon naar Buys, dat is een gewone winkel en niet zo'n boerenafknijpsupergedrocht.
Nou ja, ontzettend duur. Je moet nou ook weer niet overdrijven. En zie mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Buys & coHeerlijke winkel, jammer dat veel producten ontzettend duur zijn.
Hier ook Wageninger, woon aan de Haarweg.
Ja helaas, iedereen moet nog aan het systeem wennen dus een beetje begrip opbrengen kan geen kwaadquote:Op zondag 8 november 2009 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, ontzettend duur. Je moet nou ook weer niet overdrijven. En zie mijn eerdere post.
Was vandaag bij de kleine C1000, oh nee, de Super de Boer (Ik vind hun reclame met dat getoeter zo verschrikkelijk ascoiaal). Ik heb een half uur gedaan over het kopen van een krant. Blijkbaar zijn de kassa's nog niet goed ingesteld en dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Maar mij zie je daar voorlopig niet meer.
Jammer, ik was gewend aan het personeel en gunde de winkel mijn klandizie wel.
Wel een grondige verbouwing, trouwens!
De groenten zijn minimaal 2 keer zo duur als bij de groenteboer.quote:Op zondag 8 november 2009 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, ontzettend duur. Je moet nou ook weer niet overdrijven. En zie mijn eerdere post.
Meen je dat? Want dat beteken naast goedkoop winkelen, dat ik het ook weer lopend kan doen! YES!quote:Op maandag 16 november 2009 13:32 schreef Estate het volgende:
De Lidl komt trouwens in het oude pand van de Hoogvliet. De Hubo daar naast gaat eind december dicht en hierdoor wordt de vloeroppervlakte groot genoeg voor de Lidl
Ik heb nog een nieuwsbericht gevonden daar over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Meen je dat? Want dat beteken naast goedkoop winkelen, dat ik het ook weer lopend kan doen! YES!
Het blijft Wageningen hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef Estate het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwsbericht gevonden daar over.
Ik werk in het centrum en vind het ook erg vervelend dat de supermarkten daar verdwenen zijn. Als ik snel nog wat nodig heb moet ik een eind lopen naar de AH. Gelukkig zit de groenteman nog wel dicht bij.
Vet!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:25 schreef Estate het volgende:
Restaurant O'Mundo heeft een Michelin ster gekregenIk ben er al een paar wezen eten en ze hebben het wel verdient!
Volgens mij is het daar niet eens echt duur eten toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:25 schreef Estate het volgende:
Restaurant O'Mundo heeft een Michelin ster gekregenIk ben er al een paar wezen eten en ze hebben het wel verdient!
Super duur is het niet, maar wel het duurste van Wageningen en terecht blijjktquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar niet eens echt duur eten toch?
Overigens ik hoorde iets over een mcDonalds in de oude action??
Ik geloof niet dat je een privé douche hebt.. Maar verder is het wel een prima zwembad, vrij standaard.quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik denk ook dat de mac een grote concurrentie zou zijn voor die kiosk... Maar het is een beetje een uithoek waar je niet veel aan hebt qua winkel. Volgens mij moet je een sterke formule hebben wil je dat de klant "zo ver omloopt" om daar heen te gaan...
Overigens wie is er wel eens in zwembad de bongerd geweest? Is het een beetje een leuk zwembad? en heb je er de gelegenheid te douchen na het zwemmen? (iets met prive douches oid)
En wie weet er een goede en goedkope sportschool + ervaringen?
Mijn huid kan niet zo goed tegen chloor water, dus mezelf goed douchen zou dan wel lekker zijn. als zijne dus gewoon naakt kunnen douchen. Hoeft niet perse in een prive douche, maar die douches waar je dus met je zwembroek onder gaat zijn dus niet zo handig daarvoor...quote:Op maandag 30 november 2009 13:44 schreef Estate het volgende:
Privé douches heb ik ook niet gezien in de Bongert,waarom zou je prive willen douchen in een zwembad, na een uurtje zwemmen ben je wel schoon, haartjes wassen en klaar heb je geen privacy voor nodig.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |