abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:34:48 #41
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_73897461
De kleine winkels blijven super de boer, dus wij worden alsnog omgebouwd tot super de boer en dat blijft nog 3 jaar zo. Dat staat iig vast
Pain is just weakness leaving the body!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:51:39 #42
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_73898273
Oversupermarkten gesproken: Wanneer komt er nou eens een lidl naar Wageningen, die mis ik echt enorm!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:09:05 #43
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_73911121
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
Oversupermarkten gesproken: Wanneer komt er nou eens een lidl naar Wageningen, die mis ik echt enorm!
Ik ken iemand die werkt bij de lidl maar dan op kantoor. Dus wel iets hoger dan een vakkenvuller. Als ik het hem vraag dan blijft hij zwaar geheimzinnig doen want, vanuit het bedrijf mogen ze geen uitspraken doen over dit onderwerp.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:02:43 #44
190186 hierissieweer
pi_73913061
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:09 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Ik ken iemand die werkt bij de lidl maar dan op kantoor. Dus wel iets hoger dan een vakkenvuller. Als ik het hem vraag dan blijft hij zwaar geheimzinnig doen want, vanuit het bedrijf mogen ze geen uitspraken doen over dit onderwerp.
spannend!! ik wil het weten! Heb overigens wel her en der geruchten rond horen gaan...
pi_73913808
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Jurgaah het volgende:
De kleine winkels blijven super de boer, dus wij worden alsnog omgebouwd tot super de boer en dat blijft nog 3 jaar zo. Dat staat iig vast
jammer, ik zou wel een Jumbo willen in Wageningen. En een Lidl nog liever eigenlijk!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:01:35 #46
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_73917330
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

spannend!! ik wil het weten! Heb overigens wel her en der geruchten rond horen gaan...
Aan de hand van die geruchten vroeg ik het ook aan hem. Er gaan trouwens ook geruchten dat er een MacDonalds komt op de plek van de oude action.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:09:03 #47
190186 hierissieweer
pi_73917636
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:01 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Aan de hand van die geruchten vroeg ik het ook aan hem. Er gaan trouwens ook geruchten dat er een MacDonalds komt op de plek van de oude action.
vind ik dan weer niet zo nodig, heb liever een lidl..
maar hoe lang moeten voor beiden geruchten nog in spanning afwachten??
pi_73918610
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:01 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel al jaren.
Althans ik hoor al jaren dat er daar ergens een McD komt, sinds enkele maanden hoor ik precies die plek
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:00:36 #49
190186 hierissieweer
pi_73919592
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:32 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel al jaren.
Althans ik hoor al jaren dat er daar ergens een McD komt, sinds enkele maanden hoor ik precies die plek
Ag zo gingen er ook geruchten dat er een mac kwam in het hof van gelderland (nu afgebroken), en pas jaaren later kwam hij in het pand van de slager...
Dus denk dat geruchten met een precieze plaats ook niet zo heel veel steek houden...
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:11:41 #50
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_73941358
een lidl zie ik nog niet zo gauw na waga komen, er zijn al genoeg supermarkten in waga. Voor de goedkope boodschappen moet je naar de aldi, kijk van mij mogen ze die switchen met de lidl graag zelfs!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:31:52 #51
190186 hierissieweer
pi_73941856
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef Jurgaah het volgende:
een lidl zie ik nog niet zo gauw na waga komen, er zijn al genoeg supermarkten in waga. Voor de goedkope boodschappen moet je naar de aldi, kijk van mij mogen ze die switchen met de lidl graag zelfs!
Heb altijd het idee dat ik bij de lidl wel volledig al mijn boodschappen kan (en de variatie en proucten die ik wel wil) Bij de aldi niet (van alles net het product wat ik net niet wilde, bijv soepgroenten, hebben ze wel, maar dan geen boeren soepgroenten... Jammertjes)
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:50:11 #52
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_73945998
iig wordt onze super de boer de vers supermarkt van wageningen;)

of in ieder geval dat zijn de plannen:) 5 november weer open! komt dat zien
en oja volgende week is het korting week alles MOET weg
pi_74202598
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:01 schreef Jurgaah het volgende:
ja is ind de kleine maar we worden per 5 november Super de Boer he:).
Ja, kut!
Super de Boer is die keten met die asociale toeterreclame. Nou moet ik verdomme naar de AH, terwijl ik de kleine C1000 juist wel sympathiek vond.

Of ik ga gewoon naar Buys, dat is een gewone winkel en niet zo'n boerenafknijpsupergedrocht.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:12:46 #54
190186 hierissieweer
pi_74207720
hoe bedoel je de vers supermarkt van wageningen.

overigens heb ik bij buys altijd het idee dat het rete duur is...?
pi_74208551
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef hierissieweer het volgende:

overigens heb ik bij buys altijd het idee dat het rete duur is...?
Tja, dat is een eeuwig discussie over de prijs van biologisch eten. Of eten dat op andere manieren verantwoord is, zoals fair trade of gifvrij. Of gewoon alles dat op meer verantwoorde manier gemaakt of gedaan wordt.
Zoals een van mijn broertjes altijd zei: "Goed werk kost tijd." En diverse spreekwoorden onderstrepen het nut van een keuze voor kwalitatief goede producten.
Een van de principes van Buys en andere biologische winkels is het correct betalen van alle onderdelen van de keten. Buys is er, anders dan de supermarktketens, niet op uit om van boeren de meeste producten voor de laagste prijs te krijgen. En ja, daar doe je als klant aan mee of niet.
Maar het moet uit de lengte of de breedte: wie niks voor zijn vlees, melk of eieren wil betalen, moet niet klagen als hij straks tegen megastallen aankijkt, alleen nog maar maïs ziet groeien of giffruit eet. Dus zelfs als je geen morele aandrang voelt om iedereen zijn eerlijke deel voor zijn (of haar natuurlijk) werk te geven, dan nog is het een kwestie van eigenbelang om fatsoenlijk te betalen.

Het is flauw om nu over egoïsme te beginnen en hoe dat tot economische crises kan leiden, maar dat is natuurlijk wel het onderliggende mechanisme.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 5 november 2009 @ 11:59:01 #56
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_74414562
Super de boer is niet veel duurder dan de kleine C was, nee serieus niet.

Ik zou zeggen kom eens kijken !
Vandaag zijn we weer open en vanavond ben ik aan werk mocht je me willen zien
pi_74457141
Ik heb jou vast al wel een keer gezien, kom daar regelmatig.
  vrijdag 6 november 2009 @ 22:04:27 #58
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_74469387
Ik ook

de dinsdag,donderdag en vrijdag avond ben er, ben de vulploegleider dus

Die lange die altijd bij de C blouse aanhad met schort en ik heb niet zulk lang haar
pi_74470913
Misschien heb je mij ook wel een keer gezien, met een lange jongen met een mega bos krulhaal en een klein kindje in een buggy. De ouders van mijn vriend wonen daar praktisch om de hoek.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:01:43 #60
267934 Jurgaah
Het kan ALTIJD beter!
pi_74471424
volgens mij wel, zal er is op letten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')