Ik ken iemand die werkt bij de lidl maar dan op kantoor. Dus wel iets hoger dan een vakkenvuller. Als ik het hem vraag dan blijft hij zwaar geheimzinnig doen want, vanuit het bedrijf mogen ze geen uitspraken doen over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
Oversupermarkten gesproken: Wanneer komt er nou eens een lidl naar Wageningen, die mis ik echt enorm!
spannend!! ik wil het weten! Heb overigens wel her en der geruchten rond horen gaan...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkt bij de lidl maar dan op kantoor. Dus wel iets hoger dan een vakkenvuller. Als ik het hem vraag dan blijft hij zwaar geheimzinnig doen want, vanuit het bedrijf mogen ze geen uitspraken doen over dit onderwerp.
jammer, ik zou wel een Jumbo willen in Wageningen. En een Lidl nog liever eigenlijk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Jurgaah het volgende:
De kleine winkels blijven super de boer, dus wij worden alsnog omgebouwd tot super de boer en dat blijft nog 3 jaar zo. Dat staat iig vast
Aan de hand van die geruchten vroeg ik het ook aan hem. Er gaan trouwens ook geruchten dat er een MacDonalds komt op de plek van de oude action.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
spannend!! ik wil het weten! Heb overigens wel her en der geruchten rond horen gaan...
vind ik dan weer niet zo nodig, heb liever een lidl..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Aan de hand van die geruchten vroeg ik het ook aan hem. Er gaan trouwens ook geruchten dat er een MacDonalds komt op de plek van de oude action.
Dat hoor ik wel al jaren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Aan de hand van die geruchten vroeg ik het ook aan hem. Er gaan trouwens ook geruchten dat er een MacDonalds komt op de plek van de oude action.
Ag zo gingen er ook geruchten dat er een mac kwam in het hof van gelderland (nu afgebroken), en pas jaaren later kwam hij in het pand van de slager...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel al jaren.
Althans ik hoor al jaren dat er daar ergens een McD komt, sinds enkele maanden hoor ik precies die plek
Heb altijd het idee dat ik bij de lidl wel volledig al mijn boodschappen kan (en de variatie en proucten die ik wel wil) Bij de aldi niet (van alles net het product wat ik net niet wilde, bijv soepgroenten, hebben ze wel, maar dan geen boeren soepgroenten... Jammertjes)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef Jurgaah het volgende:
een lidl zie ik nog niet zo gauw na waga komen, er zijn al genoeg supermarkten in waga. Voor de goedkope boodschappen moet je naar de aldi, kijk van mij mogen ze die switchen met de lidl graag zelfs!
Ja, kut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:01 schreef Jurgaah het volgende:
ja is ind de kleine maar we worden per 5 november Super de Boer he:).
Tja, dat is een eeuwig discussie over de prijs van biologisch eten. Of eten dat op andere manieren verantwoord is, zoals fair trade of gifvrij. Of gewoon alles dat op meer verantwoorde manier gemaakt of gedaan wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
overigens heb ik bij buys altijd het idee dat het rete duur is...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |