Bennekom heeft ook een bagger topic.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef Spellbound het volgende:
Zo, druk topic is dit!
Bennekom telt zeker niet?
Bennekom een eigen topic?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bennekom heeft ook een bagger topic.
Waar?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bennekom heeft ook een bagger topic.
Warm? Het regende op het moment dat jij dat postte.. En ik fietstequote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
jeetje wat is het nog warm vanavond!
humz, bij mij niet...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Warm? Het regende op het moment dat jij dat postte.. En ik fietste
Oh.. foutje danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
humz, bij mij niet...
maar het was dinsdag op woensdag nacht, niet afgelopen nacht he
Het is dat we niet met echt veel mensen zijn hier.... Dus wat mij betreft ben je welkom.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:55 schreef Jurgaah het volgende:
Ik werk in Wageningen en mn vriendin woont er telt dat ook?:)
C1000 Mostertavondvulploeg ofc. al 3 en half jaar
Oja, die leerlingen mogen daar niet meer naar binnen idd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:04 schreef LastRequest het volgende:
C1000 Mostert is die bij Pantarijn in de buurt
Klopt... hoe irritant was dat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:12 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Oja, die leerlingen mogen daar niet meer naar binnen idd.
Ik was er alleen als leraar dus had er geen last van. Irritante leerlingenquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klopt... hoe irritant was dat.
Vroeger
Was op het VMBO gebouw en alleen een korte stage.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:22 schreef LastRequest het volgende:
Hmmm wat voor leraar?
Ik heb alleen biologie 1 gehad en niet van jou gok ik maar ben wel benieuwd
Ik weet natuurlijk niet hoe jij bent als leerlingquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef LastRequest het volgende:
Ah inderdaad weinig kans
Maar dan heb jij ook wel een ander slag leerlingen leren kennen natuurlijk..
Maar vandaag las ik dat de Super de Boers allemaal worden omgebouwd naar Jumboquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:01 schreef Jurgaah het volgende:
ja is ind de kleine maar we worden per 5 november Super de Boer he:).
En die kinderen mogen er nog wel in maar tas moet buiten blijven staan omdat er nogal veel gejat wordt.
S'avonds hebben we alleen last van die voetballertjes.
Maar zat ook op pantarijn dus kom lang genoeg in waga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |