Deal, en je hebt PMquote:
55 en we hebben een dealquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:25 schreef Quacker het volgende:
Orange box en Forza 2: 50 euro incl verzendkosten
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef Edwinuss het volgende:
PGR 3 net binnen.
Perfecte staat, Edwinuss is blij
MASSIVE RESPECT VOOR JE OUDERSquote:Op maandag 25 februari 2008 20:30 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders hebben hem op de post gedaan, ik zocht hem net bijmij thuis
Had hem wel zelf ingepakt en klaar gelegd. Moest alleen richting de brievenbusquote:Op maandag 25 februari 2008 20:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
MASSIVE RESPECT VOOR JE OUDERS
Hij zat in een hele mooie envelop met van die bolletjes met lucht
Nope, te weinigquote:
\Misschien een domme vraag, maar waar haal jij die envelop? Gewoon bij het postkantoorquote:Op maandag 25 februari 2008 22:47 schreef Leonos het volgende:
Had hem wel zelf ingepakt en klaar gelegd. Moest alleen richting de brievenbus
Nu wij geen postkantoor bij ons in het dorp hebben koop ik het altijd bij de boekenhandelquote:Op maandag 25 februari 2008 23:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
\Misschien een domme vraag, maar waar haal jij die envelop? Gewoon bij het postkantoor? Want moet zelf ook een spel opsturen.
Ja, maar gister pasquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef aaleks het volgende:
hey heb je mass effect al verzonden?
heb hem nog niet!!
Exclusief. 10 euro incl verzenden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:14 schreef Stefjuuh1986 het volgende:
7,50 incl.?? dan neem ik ze wel over beide!
Vind ik goed. PM maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:49 schreef kampsjaak het volgende:
ik wil ze beide wel voor 10 euro incl. verzenden. PM me maar, dan regelen we het wel.
Ik vind het nooit leuk om mensen teleur te stellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:44 schreef aaleks het volgende:
kijk eerst geloofde ik je verhaal wel, dat je het elke keer vergeten was.... daarna dacht ik foutje bij tnt.. blablabla.. ik dacht ik zie het wel..
maar door al die berichtjes..
waarom zeg je dat je hem heb verzonden als je dat niet hebt gedaan op die dag? (jaja vage zin)
Thu 28 February 2008 15:25u door Leonos:
Hoi
Gister gedaan. Laat het even weten als ie er morgen nog niet is...
en nu zeg je dus dat het donderdagavond is, waarom elke keer veranderen dan?
Mail dan, oow vergeten.. morgen gaat ie op de post!.. ..
Bergambacht is niet ver voor me, dus anders kom ik hem wel bij je ophalen.. Maar om deze topic nou geen scheldpartij te maken.. fok weet ervan.. ik wacht het af.. maar ik laat het hier dus niet bij..
wordt vervolgd.
?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik vind het nooit leuk om mensen teleur te stellen
Zal ik voortaan doen. Sorry voor het gezeur.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:55 schreef aaleks het volgende:
Uiteindelijk toch goedgekomen met Leonos. De zending was onvoldoende gefrankeerd waardoor er enige dagen vertraging werd opgelopen, geen afzender genoteerd en hij was onduidelijk over de dag van verzending. Daardoor kwam hij onbetrouwbaar over, maar alles is dus goed. Een beetje slordig wel.
Sorry voor mijn felle reactie. Doordat je een paar keer onduidelijk was over de dag van verzending, en omdat hij maar niet binnen kwam was het een beetje verdacht. En dan ben ik er het liefst meteen bij
Tip, altijd achterop de envelop je adres noteren!!
Zo had je je spel gewoon kwijt kunnen raken.
Ik ga nu je PM beantwoordenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
?
Dacht dat ik een deal met je had voor Pes6 en Rapala Tournament Fishing.
Ik hoor maar niets van je?
Je zal ze wel al kwijt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |