quote:Dopinginspectrice haalt naakte Hulsmans vanonder de douche
Vreemd tafereel na afloop van de rit in San Luis Obispo in de ronde van Californië.
Een vrouwelijke inspecteur van het Amerikaanse Antidopingagentschap nam haar taak zo ter harte dat ze de camper van QuickStep binnenstormde op het moment dat de voltallige ploeg onder de douche stond. De vrouw bleeft toekijken tot Boonen en co zich gedoucht hadden en troonde dan Kevin Hulsmans mee naar het antidopinglokaal voor een plasje. De Limburger kon er niet om lachen. 'Ik vind het niet normaal dat voor zoiets een vrouw wordt aangeduid. We vroegen haar beleefd om naar buiten te gaan, maar ze weigerde. Wat dacht ze? Dat ik door het dak zou ontsnappen? Een man zou zoiets eens moeten proberen bij acht naakte vrouwelijke atletes.' (hc)
Dan mag je beginnen met beide speelsters te controleren na afloop van Henin-Mauresmoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef rubbereend het volgende:
ik ga me maar eens vrijwillig aanmelden als dopingcontroleur bij dames!
als ik de potjes dan maar niet door elkaar haalquote:Op zondag 24 februari 2008 00:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan mag je beginnen met beide speelsters te controleren na afloop van Henin-Mauresmo
Arbeit Sprechen macht frei!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:09 schreef -skippybal- het volgende:
Lekker Duits...
Ach, ze kwam gewoon de testosteron-waardes van de renners opmeten hoor ...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Die Hulsmans had haar ook niet moeten vragen om weg te gaan, hij had simpelweg één heel duidelijk en hard argument kunnen gebruiken waarom hij met haar aanwezigheid niet kon plassen.![]()
quote:'Danilo di Luca twee jaar schorsen'
door onze Telesportredactie
ROME - Het Italiaans olympisch comité (CONI) vindt dat de Italiaanse wielrenner Danilo di Luca een schorsing van twee jaar moet krijgen.
Di Luca liep in de laatste Ronde van Italië tegen de dopinglamp. Na de 17e etappe met finish op de Monte Zoncolan werd de renner betrapt op afwijkende hormoonwaarden. Di Luca won de zware etappe, pas later werd bekend dat hij na de rit op doping werd betrapt.
De renner werd nooit veroordeeld voor de omstreden test, maar nu lijkt het CONI dat alsnog te willen.
In oktober werd Di Luca nog voor drie maanden door het CONI geschorst. De reden voor de schorsing was Di Luca's contact met de van dopingpraktijken verdachte dokter Carlo Santuccione.
(later meer)
Van een tijdje terug :quote:
Wat zou er met de anderen gebeuren ?quote:669 Teletekst ma 25 jun
***IELRENNEN***************************
**** "Testwaarden Giro-toppers bizar"
**Bij dopingcontroles in de Giro zijn
bij de toprenners Danilo di Luca,Eddy
Mazzoleni,Gilberto Simoni en Ricardo
Ricco bizarre resultaten opgetreden,zo
melden de Italiaanse media.
De analyses gaven extreem lage waarden
van lichaamseigen hormonen te zien.Die
waarden leken op die van kinderen die
de pubertijd nog moeten doormaken.Dat
zou kunnen duiden op het gebruik van
verboden dopingmaskerende middelen.
Het Italiaanse Olympisch Comité heeft
gevraagd om spoedoverleg met UCI-preses
Pat McQuad.Het CONI wil de testgegevens
vergelijken met de waarden die op basis
van de verplichte periodieke testen van
renners bij de wielerbond bekend zijn.
waarschijnlijk niksquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van een tijdje terug :
[..]
Wat zou er met de anderen gebeuren ?
Tsja, ik vraag me allereerst af op grond waarvan ze hem de schorsing willen opleggen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:49 schreef Wombcat het volgende:
Verliest 'ie dan ook de zege in de Giro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |