De olijfoliën hebben mij overtuigd. Hopelijk is de vraagprijs niet al te gepeperd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:29 schreef Syytön het volgende:
In het kader van "Unique Selling Points"
[ afbeelding ]
Een te hoge vraagprijs zou ik met een korreltje zout nemen, hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:09 schreef barman het volgende:
[..]
De olijfoliën hebben mij overtuigd. Hopelijk is de vraagprijs niet al te gepeperd.
quote:... met origineel, volledig intakt Bruynzeel keukenblok met broodsnijplank (ca.1960) ...
Nee joh, die lichtjes hebben we er zelf ingemaakt... Is gewoon posterbehang van de Praxis.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:23 schreef Syrena het volgende:
Hahaha dit is geweldig *tranen uit ogen veegt*
Dat monstreuze twintowers-ding is op TV geweestBij zo'n Nederlands woon- en klusprogramma. D'r zitten echte lichtjes op die brug enzeau
Ja dat deden ze in dat woonprogramma dus ook. Dat behang op een stuk MDF en dan de lichtjes erin maken. Dat programma wordt gesponsord door de Praxis namelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Nee joh, die lichtjes hebben we er zelf ingemaakt... Is gewoon posterbehang van de Praxis.
Is het echt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat deden ze in dat woonprogramma dus ook. Dat behang op een stuk MDF en dan de lichtjes erin maken. Dat programma wordt gesponsord door de Praxis namelijk.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
Is het echt?
hoe kwam je erachter?
door die 40 reclames tijdens de uitzending?
weet niet, kom niet voor 11 uur uit bed danquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
JaZondagmorgen is er ook NOOIT wat op TV
Gebruikelijk beeld in een portiek...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef ursel het volgende:
Volgens mij is reclame hier niet echt gewenst..
[ afbeelding ]
waarom had ik dat nooit toen ik folders liepquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Gebruikelijk beeld in een portiek...
toen bestonden die stickers nog nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom had ik dat nooit toen ik folders liep
een jaartje of 20 geleden
dat bedoel ik....was ik mooi in de helft van de tijd klaar geweestquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:51 schreef Rewimo het volgende:
Back to the seventies badkamer
[ afbeelding ]
niet dus, want dan moet je meer lopen om hetzelfde aantal folders te bezorgen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat bedoel ik....was ik mooi in de helft van de tijd klaar geweest
Ritje Oud-Gastel dan maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
oeeeeeeeh doe mij maar een rijtje van die tegels dan
Ah, Arnhem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nog zo'n museumstuk:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |