Met de keuken niet zo veel, al is het mijn smaak niet, maar met de foto's wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:02 schreef Longmen het volgende:
Wat is er mis met die keuken?
Whehe... doe eens linkje dan??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:17 schreef Incolumis het volgende:
mijn eigen flatje staat trouwens ook op funda
lol ja ik zorg er wel voor dat mijn huis schoon isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Saai.. opgeruimd en het bed is ook opgemaakt.
ach ja ik koop niet zo gauw schilderijen/whatever, wil er geen geld aan besteden, wat er hangt, blijftquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:15 schreef k_man het volgende:
Die rozendingen kunnen dus écht niet meer hè?
volgens mij is het al verkocht...ik zie op een aantal foto's al "hartelijk gefeliciteerd" staanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Wij zijn blij dat het huis te koop staat. Dus slingers.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehe, ik zit (voor dit topic) wat huizen te bekijken in Lelystad, kom ik datzelfde huis tegenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'Aparte' achtertuin met loopbrug en rotspartij:
[ afbeelding ]
Waarom die handdoek over dat schilderij???????????quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Wij zijn blij dat het huis te koop staat. Dus slingers.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paaldansen in de keukenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:04 schreef Longmen het volgende:
De Veerkampjes?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze mensen zijn gek op eethoeken:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=0ef6ff24-3c81-42b7-aef6-afe2c35c3021&objecttype=DetailKoopObject
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |