Sorry No Can Doquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zet nou eens een link naar het nieuwe topic in de LaPo!
www.budgetgaming.nl ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:15 schreef Digixz het volgende:
OPEN!
Op die genoemde sites staat GTA San Andreas helaas niet
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Een paar maand terug kon je nog GTA triple pack (3, vice, san andreas) kopen voor 12.50 bij proxis.be Maar ik kijk er net op en blijkbaar hebben ze hem niet meer
Wel net GTA4 besteld bij xboxhome
En mn nieuwe hardeschijfje werkt als een zonnetje!
Je moet een beetje met je linkerstick bewegen van links naar rechts als je in de buurt bentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:04 schreef mini-lellan het volgende:
TVP!
Net effe AC gespeeld en het pickpocken lukt niet echt.
Waar dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroBen er vet blij mee
Waar zit dat ongeveer in Leeuwarden? Beetje makkelijk te vinden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
@ Game Island
In Leeuwarden. Het hoesje van karton wat erom heen zat was heel erg beschadigd.
zodra je het kan moet je je dragonzword upgraden naar level 2 , en dan kan je met A + Y , een spring vooruit en onthoodmannetje aanval het hele spel met 2 vingens in je neus uitspelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroBen er vet blij mee
Ninja Gaiden is moeilijkIk snap niet echt veel van dat blocken.
[..]
Je moet een beetje met je linkerstick bewegen van links naar rechts als je in de buurt bentWerkte voor mij wel altijd
![]()
Het is wel makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waar zit dat ongeveer in Leeuwarden? Beetje makkelijk te vinden?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
Meeh. The Dishwasher is matig.
Misschien voor de 360 wel jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
2008 gaat een nog beter gamesjaar worden dan 2007!
Jelly-car vond ik wel erg leuk. verder heb ik nog geen XNA dingen geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
Meeh. The Dishwasher is matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |