Geniet ervanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef DaMook het volgende:Opgehaald bij het postkantoor, ingeplugd, iJaibreak gestart en paar minuutjes gewacht. Hij werkt
.
De touch is kleiner dan de iPhone.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef NX het volgende:
Ik heb toch besloten om hier gewoon een te kopen! Ik heb geen zin in al dat drama van opsturen vanuit amerika (en geen zin om te wachten)!
Ik kan een iPhone van 16gb krijgen voor 525euro! Mag em hopelijk morgen ophalen
Ik moet er wel zeggen, ik heb em al die tijd dat ik em wil nog niet in de hand gehad, om een idee te krijgen van hoe die werkt en hoe groot die is, bij ik bij de lokale Mediamarkt geweest, om de Touch te bekijken!
Ik was meteen verkocht!!!Maar wat ik me nu afvraag, is de iPhone daadwerkelijk ook zo groot, want de Touch lijkt kleiner als de iPhone
Daar was ik mee bekend.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef Cleese het volgende:
Een iPhone die je hier in Nederland wil gebruiken om mee te bellen, zal altijd (naast gejailbraked) geunlocked moeten zijn. Je kunt dus naar believen prepaid/abbo's gebruiken bij welke provider dan ook. Of je moet hem via internet willen bestellen icm. een abbonnement netuurlijk, hetgeen ik nooit zou doen.
Hej bedankt, nu ben ik beter geinformeerdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
De touch is kleiner dan de iPhone.
[ afbeelding ]
TBA.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:00 schreef denthemen het volgende:
Zal wel de zoveelste zijn die het vraagt (excuus hiervoor) maar wanneer komt hij hier in de winkels?
Hoe heb je hem betaald? Ik hoorde dat je met CC moest betalen in de Apple shop?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:17 schreef Ludacriss het volgende:
Nou ik wist dus niet dat je hem ook al kon kopen in Engeland. Heb er dus gelijk maar 1tje gekocht in de Apple store in Londen voor 269 pond (vroegen niet om een O2 abbonement), omgerekend ongeveer 326 euro (heb nu dus ook geen gezeik met invoerrechten enzo). Nu alleen nog jailbreaken.
www.iphoneclub.nl/forum volgens mij staat dat hier perfect beschreven!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:48 schreef Svyatagor het volgende:
(uitde Apple SC) Ik heb een 1.1.1, hoe kan ik het beste naar 1.4?
Backupenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:48 schreef Svyatagor het volgende:
(uitde Apple SC) Ik heb een 1.1.1, hoe kan ik het beste naar 1.4?
Als je BL 4.6 hebt kan je die beter houden. 2.5 downgradet je bootloader als je unlockt, dus je moet activeren en jailbreaken met 2.5 en met 2.3 of lager unlocken (mits BL 4.6, als je 3.9 hebt gewoon do-it-all met 2.5).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:38 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Backupen
Firmware 1.1.4 downloaden
In itunes shift+restore doen en je net gedownloade firmware kiezen.
Wachten
Vervolgens alles laten staan zoals het staat en bij ziphone 2.5 Do it all kiezen.
10 minuutjes werk.
Hij heeft 1.1.1 dus sowieso BL 3.9, anders had ik het wel anders geformuleerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je BL 4.6 hebt kan je die beter houden. 2.5 downgradet je bootloader als je unlockt, dus je moet activeren en jailbreaken met 2.5 en met 2.3 of lager unlocken (mits BL 4.6, als je 3.9 hebt gewoon do-it-all met 2.5).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |