wtfquote:Op maandag 25 februari 2008 17:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een strakke met korte pijpjes, liever geen zwart, niet zoveel ruimte vanachter ( ik heb een heel klein kontje, en als het gaat lubberen vanachter is het geen gezicht) en hij mag niet zo op mijn pelvis gespannen zijn dat ik inkijk heb als ik lig te zonnen,het blijkt knap lastig om zoiets te vinden
.
Ik vind maat 29 al moeilijk te vinden.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het hebben van een maat 38 is net zo erg als 28.
Als je een buik hebt niet, als je geen buik en/of uitstekende pelvisbeenderen hebt wel.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
wtfals ie gespannen is, heb je toch geen inkijk
Bedoel je dat iemands heupen uitsteekt? En dat je daartussen dan inkijk hebt?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Als je een buik hebt niet, als je geen buik en/of uitstekende pelvisbeenderen hebt wel..
watdan?quote:
Precies! Dat bedoel ikquote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Als je een buik hebt niet, als je geen buik en/of uitstekende pelvisbeenderen hebt wel..
ik ben boos op een collega.. Als ik genaaid word wil ik er zelf ook plezier aan beleven en anders niet.quote:
o ja, en jij was een engeltje?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja nu is ie offline door jullie nare opmerkingen
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Supertramp - Dreamer.mp3
waaaaaaaaaaarom had ik die smiley nou verwacht?quote:
Zo'n lang, los ding met Hawaii motief?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gewoon een boardshort aanschaffen en dan ben je daar ook weer vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |