Natuurlijk mijn eigen tintje aan toegevoegd, vond het gewoon qua stijl heel mooi wat men aan had. Kan goed kleren combineren hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 17:36 schreef Vlarp het volgende:
Heb je ook een eigen smaak?
Dat is gewoon om legaal aan je kont te zitten.. of moet ik zeggen.. legaal je kont te zoeken?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je douwt de spullen in mijn kontzak zodat mijn broek steeds afzakt
Vrouwen!
Ze staan me gewoon erg goed, ik heb vrij lange benen en maatje 28, dus skinny's accentueren dat mooiquote:Op zondag 24 februari 2008 17:55 schreef Cairon het volgende:
Skinny Jeans
broek voor kampwijven gedragen door verwijfde flikkers.
Of het mooi is om spillenpoten te accentueren is dan weer de vraagquote:Op zondag 24 februari 2008 18:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ze staan me gewoon erg goed, ik heb vrij lange benen en maatje 28, dus skinny's accentueren dat mooi.
Ach, ik ben best blij met mijn lange dunne benen, ze passen goed bij de rest van mijn lichaam, lang en rankquote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of het mooi is om spillenpoten te accentueren is dan weer de vraag
Vandaar dat strakke kleren me al 4 jaar niet meer staanquote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je je gewoon kleedt naar wat bij je lichaam(sbouw) past is er niks aan het handje. En dat geldt voor elke lichaamsvorm wel.
So what? Het eerste is wat telt lijkt me.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
goed topic maar ik ben niet homo
maatje 38 en skinny jeans ...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je je gewoon kleedt naar wat bij je lichaam(sbouw) past is er niks aan het handje. En dat geldt voor elke lichaamsvorm wel.
Sommige spijkerbroeken worden vanzelf skinny bij maar 38quote:Op zondag 24 februari 2008 20:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
38 skinny jeans bestaan niet eens volgens mij38 zie ik ook nooit.
Zorgen dat ie altijd wat in zijn mond heeft, dan heb je geen last van die stemquote:Op zondag 24 februari 2008 21:30 schreef samjustme het volgende:
Omg de 18 jarige Turkse jongen is zo mooi kwijl, het lijkt wel een model. Alleen hij belde me net kan niet wennen aan zijn best wel nichterige stem. Volgens een vriend die ook met hem eens gedate heeft is ie wel lief en aardig. Maar ja ik zie het zaterdag wel.
Ik zal mijn best doenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zorgen dat ie altijd wat in zijn mond heeft, dan heb je geen last van die stem
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zorgen dat ie altijd wat in zijn mond heeft, dan heb je geen last van die stem
38 is toch heeel dik?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sommige spijkerbroeken worden vanzelf skinny bij maar 38
Volgens mij is dat damesmaat. Dan is 38 niet zo groot. Is weer heel wat anders dan spijkerbroeken maten en zo. Stom eigenlijk. Verzin gewoon 1 maat.quote:
Heeeel dik is overdreven, maar jeansmaat 38 is een flinke pens, jaquote:
Moet je voor een maat 38 niet naar zo'n speciale winkel? Ik heb er eerlijk waar nog nooit één gezien( maar ik zoek er dan ook niet naarquote:Op zondag 24 februari 2008 23:07 schreef MisterO het volgende:
maat 38 bij mannen is heel dik ja.
Ja, ik ga altijd naar een speciale winkel in Assen waar ik mijn broeken in maat 38 koopquote:Op zondag 24 februari 2008 23:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Moet je voor een maat 38 niet naar zo'n speciale winkel? Ik heb er eerlijk waar nog nooit één gezien( maar ik zoek er dan ook niet naar).
Wat rottig voor je, ik hoop persoonlijk nooit 1 voet in zo'n dikke mensen kledingwinkel te zettenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik ga altijd naar een speciale winkel in Assen waar ik mijn broeken in maat 38 koop
Dank je!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja sommige mensen zijn naakt het mooist.
Jij bent ook goedgelovig zeg, ik was bezig met mn sarcasme act..quote:Op maandag 25 februari 2008 00:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat rottig voor je, ik hoop persoonlijk nooit 1 voet in zo'n dikke mensen kledingwinkel te zetten.
En oppervlakkig, als ik dat mag toevoegen.quote:
Alleen heb je een rare witte vlek op je gezicht!quote:Het gaat met mijn figuur vrij goed hoor!
Oh sorry, heb ik nu je act verpest?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent ook goedgelovig zeg, ik was bezig met mn sarcasme act..
Het gaat met mijn figuur vrij goed hoor!
[ afbeelding ]
Ja, ik weet niet wat het! Oh misschien zijn het wel geesten die voor mn camera verschijnenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Alleen heb je een rare witte vlek op je gezicht!.
[oppervlakkig]quote:Op maandag 25 februari 2008 00:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat het! Oh misschien zijn het wel geesten die voor mn camera verschijnen
Wat is ermee?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[oppervlakkig]
Wist je trouwens dat er een Sexy & Gewaagd topic bestaat?
[/oppervlakkig]
Waarom is het oppervlakkig om overgewicht erg te vinden?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En oppervlakkig, als ik dat mag toevoegen..
Het hebben van een maat 38 is net zo erg als 28quote:Op maandag 25 februari 2008 00:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom is het oppervlakkig om overgewicht erg te vinden?
Lichamelijk heb je misschien gelijk, maar voor ik denk dat ik ontzettend ongelukkig en ontevreden zou zijn als ik maat 38 had, dat zou ook niet echt goed zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het hebben van een maat 38 is net zo erg als 28.
Ga voor 30quote:Op maandag 25 februari 2008 00:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Lichamelijk heb je misschien gelijk, maar voor ik denk dat ik ontzettend ongelukkig en ontevreden zou zijn als ik maat 38 had, dat zou ook niet echt goed zijn.
Je hebt het wel over homomannen hè...quote:Op maandag 25 februari 2008 01:15 schreef Wexy het volgende:
Wat toch ook heerlijk om dit allemaal te lezen hoe de heren net zo over maten praten als vrouwen
ow ja dat was ik vergeten.... ik denk niet in hokjesquote:Op maandag 25 februari 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt het wel over homomannen hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |