Nee, prima.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:29 schreef Yavido het volgende:
[..]
heb ik het weer verkloot? kom maar.....
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, prima.![]()
Ik poste FIPO maar Coos had 'm al te pakken
Ja, ga vanmiddag nog wel weer even slapen, nu even tv kijken en typenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
Goeiemorgen, jij bent er vroeg bij
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ga vanmiddag nog wel weer even slapen, nu even tv kijken en typen
Oh ja dat vergaten we, jij kan wel vliegen, vogelquote:
Gerardquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
De TV is niet zo heel spannend op dit moment geloof ik. Merendeel is sexreclames
heb on demand op de tv, dus kan wat programma's van gister terug kijken en heb nog een stuk of 5 Law and order op band staanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
De TV is niet zo heel spannend op dit moment geloof ik. Merendeel is sexreclames
Eendje wiebelt alleen als er vers fokjeugd rondscharreltquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
[SC #617] Eendje, kom maar wiebelen, wiebelen!![]()
Yepquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eendje wiebelt alleen als er vers fokjeugd rondscharrelt
Het is geen gereformeerde dominee!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eendje wiebelt alleen als er vers fokjeugd rondscharrelt
Posten die gasten ook op Fok?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Er heeft iemand een lachkick
Giel zit er ook bij
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb on demand op de tv, dus kan wat programma's van gister terug kijken en heb nog een stuk of 5 Law and order op band staan
Het is dat jij het zegt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is geen gereformeerde dominee!!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Lekker makkelijk idd, achter elkaar terug kijken. Scheelt ook reclameblokken.
Wie is dat?quote:
Een katholiekequote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is geen gereformeerde dominee!!
Zijn ergere dingen om je over druk te maken tochquote:
13th street is een goede zender iddquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]helemaal aangezien het 13th street is, heb je een kort reclame blok en dan een kwartier tot het volgende programma
Wie zegt dat ik me druk maak?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen om je over druk te maken toch
Ik kan hem ook Duits makenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
13th street is een goede zender iddheb 'm zelf ook, helaas de Duitse variant
![]()
[ afbeelding ]
Ging jij niet gisteren een beetje huilie hier weg om het leuk te hebben in de cos?quote:
En daarom des te geloofwaardiger dat Eend het isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen katholieke dominees
Kan alleen kiezen uit Duitsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook Duits maken![]()
Gewoon een beetje kloten met taal en ondertiteling
Tjuuzquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:53 schreef Coos het volgende:
Trouwens.
Gute nacht Freunde
es wird zeit vor mich zu gehn
was ich nach zu sagen hätte
dauert eine sigarette
und mir letzte paf im stehn
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:53 schreef Coos het volgende:
Trouwens.
Gute nacht Freunde
es wird zeit vor mich zu gehn
was ich noch zu sagen hätte
dauert eine sigarette
und mir letzte paf im stehn
![]()
Neu hoor, niet huillie. Heb je weer niet goed op zitten letten, eend.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging jij niet gisteren een beetje huilie hier weg om het leuk te hebben in de cos?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, was kinderbedtijd gister, uitgeput na ons dagje strand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |