jij bent ook een beetje moe geloof ik... Ik zei dat ik het laatste jaar erg veel mensen heb horen zeggen dat ze het Nederlands Elftal niet leuk meer vinden omdat er niet aantrekkelijk genoeg gevoetbalt wordt...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het Oranjepubliek staat áltijd achter Oranje hoor. Een fluitconcertje in de rust heeft daar niks mee te maken.
Niet leuk vinden is iets heeeeeeeel anders dan niet steunen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
jij bent ook een beetje moe geloof ik... Ik zei dat ik het laatste jaar erg veel mensen heb horen zeggen dat ze het Nederlands Elftal niet leuk meer vinden omdat er niet aantrekkelijk genoeg gevoetbalt wordt...
Misschien is dat dan niet representatief voor het Oranje publiek, want ik zie nog genoeg fans in de stadions zitten.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
jij bent ook een beetje moe geloof ik... Ik zei dat ik het laatste jaar erg veel mensen heb horen zeggen dat ze het Nederlands Elftal niet leuk meer vinden omdat er niet aantrekkelijk genoeg gevoetbalt wordt...
én qua scheidsrechters...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
True, maar er komt ook geluk qua tegenstanders bij kijken natuurlijk ...
én het veldquote:
én het weerquote:
Mensen willen vermaakt worden, voetbal blijft immers amusement. Iedereen zal wel blij zijn met een zege, daar niet van, maar de manier waarop vindt een groot deel ook belangrijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef Tennessee het volgende:
Ik zei dat ik het laatste jaar erg veel mensen heb horen zeggen dat ze het Nederlands Elftal niet leuk meer vinden omdat er niet aantrekkelijk genoeg gevoetbalt wordt...
én het hotelquote:
En een goede coachquote:
Ik heb het woord "steunen" ook niet gebruikt vandaag... al was ik wel even aan het steunen door ray daarstraks om 21:56 maar gelukkig was dat niemand opgevallen...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet leuk vinden is iets heeeeeeeel anders dan niet steunen.
én de Media!quote:
Negativisme komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:34 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik heb het woord "steunen" ook niet gebruikt vandaag... al was ik wel even aan het steunen door ray daarstraks om 21:56
nu doe je het wéér ray! dankjewel!quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Montana, met alle respect... dat was ondertussen wel duidelijk... maar volgens mij ben jij ook bezig van mening te veranderen... zelfs jij
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef sjimz het volgende:
Volgens mij is M0NTANA nog steeds over de zeik dat hij coach van Ajax wordt
Ten eerste zijn aanstelling, nooit is er iemand op basis van mindere kwalificaties aangesteld. Een bondscoach moet een topper zijn, iemand die de baan verdiend op basis van zijn prestaties. Niet op basis van een potentiële goede toekomst, aangezien hij als voetballer zo goed was. Alleen ervaring bij Jong Ajax is niet voldoende om iemand als bondscoach aan te stellen, het is zelfs een gebrek aan ambitie om zo iemand in het diepe te gooien. Maar goed, in principe kan je Marco van Basten dat niet aanrekenen, het is de schuld van de KNVB.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:19 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij was Montana al heel erg niet blij met Van Basten voordat hij besloot niet bij te tekenen bij de KNVB en naar Ajax te gaan... Ik begrijp nog steeds niet waarom eigenlijk...
En Frank Rijkaard dan? Die had als coach nog minder ervaring toen hij Oranje onder zijn hoede kreeg...quote:Op maandag 31 maart 2008 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Ten eerste zijn aanstelling, nooit is er iemand op basis van mindere kwalificaties aangesteld.
Ik denk dat de KNVB Van Basten heeft gekozen omdat;quote:Een bondscoach moet een topper zijn, iemand die de baan verdiend op basis van zijn prestaties. Niet op basis van een potentiële goede toekomst, aangezien hij als voetballer zo goed was. Alleen ervaring bij Jong Ajax is niet voldoende om iemand als bondscoach aan te stellen, het is zelfs een gebrek aan ambitie om zo iemand in het diepe te gooien. Maar goed, in principe kan je Marco van Basten dat niet aanrekenen, het is de schuld van de KNVB.
Onzin, de afgelopen drie jaar heeft Van Basten zich twee keer gekwalificeerd met uitstekende cijfers (iets dat een ervaren coach als Van Gaal niet lukte) en is hij ook met prima cijfers de eerste ronde van het WK doorgekomen... Alleen tegen Portugal ging het mis maar dat scheelde echt niet zo heel erg veel... En jij vond de wedstrijd tegen Oostenrijk dus acceptabeler dan de voorgaande 30 ongeveer? Vreemd...quote:De afgelopen ruim drieënhalf jaar heeft Van Basten maar weinig aantoonbare verbeteringen gemaakt, onder druk van de media is hij na ruim drie jaar overgestapt van 4-3-3 naar 4-2-3-1 en pas toen werden de eerste acceptabele wedstrijden afgewerkt.
Het elftal dat Advocaat achterliet? Bedoel je het elftal met Jaap Stam, Philip Cocu, Marc Overmars, Boudewijn Zenden, Michael Reiziger, Pierre van Hooijdonk, Patrick Kluivert, Frank de Boer en Ronald de Boer? Ja, inderdaad belachelijk dat Van Basten die allemaal niet meer op heeft gesteld...quote:Het elftal is niet beter dan dat Dick Advocaat in 2004 achterliet, integendeel zelfs.
Beste Montana, je bent een hele aardige jongen, maar je loopt weer ontzettend uit je nek te lullen...quote:Verder was daar het verschrikkelijke selectiebeleid, het schofferen van (oud-)internationals en zijn houding in de media. Op bijna alle vlakken scoort hij bij mij een onvoldoende, behalve één: de prestaties.
Precies, we'll see, gooi die glazenbol van jou nou eens bij het grofvuil en wacht gewoon af, je maakt jezelf zo echt steeds belachelijker... Ben jij de zoon van Johan Derksen of zo?quote:De prestaties zijn als bijna vier jaar ruim voldoende, al was het vaak met meer geluk dan wijsheid.
En dan nu naar Ajax, een club die juist toe is aan een topper. Maar goed, opnieuw kunnen we dat Van Basten moeilijk aanrekenen. Mijn verwachtingen zijn opnieuw laag, maar we'll see.
Komt ook omdat de meeste kritiek op zijn functioneren is weggenomen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:51 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk optreden in Voetbal Insite vandaag. Niet als kritiek bedoeld, maar het was overduidelijk dat Marco van Basten het gesprek wilde leiden, om anderhalf uur kritiek op zijn persoon te voorkomen. Het lukte hem nog aardig ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |