abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:45:04 #126
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57647824
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En dat vind jij iets om blij over te zijn?
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat dat topic er wel komt.
quote:
Ja, en bovenaan die hele waslijst staat dan Bert van Marwijk denk jij?
Hij zal wel ergens bovenaan de lijst hebben gestaan ja, vind je dat zo vreemd als je kijkt naar zijn CV in vergelijking met bijvoorbeeld MvB?
pi_57647832
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef Trancelocator het volgende:
Dus we kunnen het M0NTANA ook kwalijk nemen dat Marco straks bij Ajax zit.
Inderdaad, deels wel ja, maar dat hadden we (ik) op de vorige pagina pagina 4 al vastgesteld...
pi_57647871
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:45 schreef MrSASO het volgende:
...

Hij zal wel ergens bovenaan de lijst hebben gestaan ja, vind je dat zo vreemd als je kijkt naar zijn CV in vergelijking met bijvoorbeeld MvB?
Hij stond blijkbaar hoger dan Van Gaal die het graag nog een keer zou willen proberen... Waar zouden Hiddink, Beenhakker en Advocaat hebben gestaan op die lijst denk je? En wie zou JIJ graag als bondscoach zien?
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:53:03 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57647973
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd... Wat ik wél heb gezegd is dat Van Basten, zijn medewerkers en de KNVB inderdaad goed op de hoogte zijn van wat er op het Internet allemaal geroepen wordt, dat ze daarvoor ook google gebruiken en dat jouw topicreeks dan vaak helemaal bovenaan staat.
En dan?

Dan ziet men dat ik verschrikkelijk goede argumenten gebruikt en besluit dat een vertrek ook echt beter is?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:54:07 #130
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57647993
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hij stond blijkbaar hoger dan Van Gaal die het graag nog een keer zou willen proberen...
Van Gaal laat nou ook niet echt zien waarom hij bondscoach zou moeten worden bovendien heeft hij zijn kans al gehad met een betere selectie.
quote:
Waar zouden Hiddink, Beenhakker en Advocaat hebben gestaan op die lijst denk je? En wie zou JIJ graag als bondscoach zien?
Hiddink is momenteel bezig in Rusland waar hij dik betaald krijgt dus hij heeft geen enkele reden om te vertrekken.
Beenhakker is bezig in Polen en heeft het volgens mij al goed naar zijn zin, en Advocaat tja de redenen lijken mij duidelijk waarom hij het niet is geworden.
Wie ik als serieuze kandidaten zie voor bondscoach zijn Martin Jol, Co Adriaanse en Henk ten Cate alle drie coaches die genoeg hebben bewezen en die genoeg ervaring hebben om het verschil te maken op een groot toernooi.
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:55:18 #131
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57648029
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef Trancelocator het volgende:
Dus we kunnen het M0NTANA ook kwalijk nemen dat Marco straks bij Ajax zit.
Nee, dat is de schuld van Ajax.

Het vertrek van Marco van Basten bij de KNVB houdt niet in dat hij meteen trainer/coach van Ajax moet worden.

Bert van Marwijk ten opzichte van Van Basten is een verbetering, slechter kan gewoon niet.

Maar goed, Van Basten in plaats van Adrie Koster, Henk ten Cate en/of Danny Blind is lood om oud ijzer.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57648047
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En dan?

Dan ziet men dat ik verschrikkelijk goede argumenten gebruikt en besluit dat een vertrek ook echt beter is?
Want nu vind je het ineens weer een goede zaak dat Van Basten Ajax gaat coachen en Van Marwijk Oranje?
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:57:00 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57648065
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Want nu vind je het ineens weer een goede zaak dat Van Basten Ajax gaat coachen en Van Marwijk Oranje?
Niet echt, lees de reactie boven die van jou maar eens.

Had liever een andere opvolger van Marco van Basten gezien, ook al kan het niet minder worden.
pi_57648075
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef MrSASO het volgende:
...
Wie ik als serieuze kandidaten zie voor bondscoach zijn Martin Jol, Co Adriaanse en Henk ten Cate alle drie coaches die genoeg hebben bewezen en die genoeg ervaring hebben om het verschil te maken op een groot toernooi.
Waarom zijn die het dan niet geworden volgens jou?
pi_57648121
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, dat is de schuld van Ajax.

Het vertrek van Marco van Basten bij de KNVB houdt niet in dat hij meteen trainer/coach van Ajax moet worden.

Bert van Marwijk ten opzichte van Van Basten is een verbetering, slechter kan gewoon niet.

Maar goed, Van Basten in plaats van Adrie Koster, Henk ten Cate en/of Danny Blind is lood om oud ijzer.
Kort samengevat; Ajax, de KNVB, Cruijff en Van Basten hebben totaal geen verstand van voetbal maar jij wel, alleen wordt er naar jou door niemand geluisterd, hoe hard je ook je best doet... Begrijp ik het zo goed?
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:00:52 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57648162
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Kort samengevat; Ajax, de KNVB, Cruijff en Van Basten hebben totaal geen verstand van voetbal maar jij wel, alleen wordt er naar jou door niemand geluisterd, hoe hard je ook je best doet... Begrijp ik het zo goed?
In grote lijnen klopt het wel, ja.
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:07:09 #137
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57648271
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Waarom zijn die het dan niet geworden volgens jou?
Daarvoor moet je bij de KNVB zijn, ik vergader niet mee met de mannen in Zeist.
pi_57648860
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Daarvoor moet je bij de KNVB zijn, ik vergader niet mee met de mannen in Zeist.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In grote lijnen klopt het wel, ja.
Dan ga ik de discussie voor nu weer even beeindigen, of zoals ze in het Engels zo mooi zeggen; I rest my case...

Fijn weekend alvast!
pi_57700499
Er gaan geruchten dat Van Basten voor volgend jaar Gourcuff van AC Milan en Tiago van Juventus naar Amsterdam wil halen...
  zondag 30 maart 2008 @ 03:51:46 #140
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57709509
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:00 schreef Tennessee het volgende:
Er gaan geruchten dat Van Basten voor volgend jaar Gourcuff van AC Milan en Tiago van Juventus naar Amsterdam wil halen...
Als het hem lukt om Tiago deze kant op te krijgen dan heeft hij wel een echte topper weten binnen te halen maar ik acht de kans klein dat hij hier in Nederland wil komen ballen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 maart 2008 @ 04:03:07 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57709574
ach, vorige jaar dacht iedereen dat ten Cate Bojan naar Amsterdam zou halen. Eerst zien!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57720588
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
Ik weet niet wat hij in de rust gedaan heeft maar het werkte in ieder geval,

Al mag hij Timmer en Mathijsen natuurlijk niet meer in de basis laten spelen.
Opmerkelijk (en bijzonder jammer) dat niemand op deze post gereageert heeft.

Van Basten heeft zelf ook aangegeven dat Timmer en Mathijsen grote fouten hebben gemaakt en Van Basten had ook flinke kritiek op De Zeeuw. In mijn ogen volledig terecht.

Tot de rust heeft hij de rust bewaard, toen de juiste aanpassingen (Seedorf en Bouma erin), het 4-2-3-1 werd meer 4-1-2-2-1 en in de tweede helft heeft Nederland gedomineerd en met geluk toch nog voldoende weten te scoren.

Voor het eerst sinds het voorjaar van 2006 (en miscchien de vorige wedstrijd in Koratië) dat ik vindt dat Van Basten als coach goed bezig is geweest. Zou het dan voor het eindtoernooi toch nog goed kunnen komen (nee, want daarvoor hebben we te weinig kwaliteiten)?
pi_57722532
quote:
Op zondag 30 maart 2008 19:29 schreef DRD het volgende:
Opmerkelijk (en bijzonder jammer) dat niemand op deze post gereageert heeft...
Ik wou niet weer in de herhaling... Maar dan alsnog maar... Van Basten is gewoon een Wereldcoach maar door alle propaganda tegen hem (en dan heb ik het niet in de eerste plaats over de bekende topicreeks) liep iedereen de hele tijd maar tegen hem aan te pissen... Gelukkig zijn er de laatste tijd steeds meer mensen die beginnen in te zien dat ze het een hele tijd verkeerd hebben gezien...
pi_57722561
DRD, ik vond Seedorf ook redelijk matig spelen.
Bouma speelde wel een zeer degelijke wedstrijd.
pi_57722675
quote:
Op zondag 30 maart 2008 04:03 schreef rubbereend het volgende:
ach, vorige jaar dacht iedereen dat ten Cate Bojan naar Amsterdam zou halen. Eerst zien!
Ik denk dat Van Basten wel wat meer aanzien heeft bij Milan met zijn status als speler dan Ten Cate die slechts assistenttrainer is geweest bij Barça en maar drie prijzen heeft gewonnen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57722802
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:54 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik wou niet weer in de herhaling... Maar dan alsnog maar... Van Basten is gewoon een Wereldcoach maar door alle propaganda tegen hem (en dan heb ik het niet in de eerste plaats over de bekende topicreeks) liep iedereen de hele tijd maar tegen hem aan te pissen... Gelukkig zijn er de laatste tijd steeds meer mensen die beginnen in te zien dat ze het een hele tijd verkeerd hebben gezien...
Het zou zomaar kunnen dat hij een wereldcoach wordt, maar dat is hij nog lang niet.

Van Basten nu al in het rijtje Mourinho, Ancelotti, Ferguson, Rijkaard? No way, dat zal jij toch ook wel beamen?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57722822
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik denk dat Van Basten wel wat meer aanzien heeft bij Milan met zijn status als speler dan Ten Cate die slechts assistenttrainer is geweest bij Barça en maar drie prijzen heeft gewonnen.
Maar of dat helpt met transfers???
pi_57722888
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:09 schreef toma het volgende:

[..]

Maar of dat helpt met transfers???
Dat weet ik niet, maar ik denk wel dat het bij bepaalde spelers mee kan spelen wie er trainer is van een club. Liever een Van Basten als coach dan een Koster, toch? . Van Basten is groot geweest in zijn carrière en spelers hebben daar vaak respect voor. Het zal in ieder geval niet nadelig werken, denk ik.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57723086
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar ik denk wel dat het bij bepaalde spelers mee kan spelen wie er trainer is van een club. Liever een Van Basten als coach dan een Koster, toch? . Van Basten is groot geweest in zijn carrière en spelers hebben daar vaak respect voor. Het zal in ieder geval niet nadelig werken, denk ik.
elk voordeel heb zn nadeel he.
  zondag 30 maart 2008 @ 21:20:46 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57723087
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:54 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Twee overwinningen in oefenwedstrijden zijn voor mij nog lang niet genoeg, het is en blijft een trainer/coach aan het begin van zijn loopbaan, op mij heeft hij nog maar bar weinig indruk gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')