SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Heus niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:51 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk dat je het kan vergelijken met een bevroren bitterbal vanuit je blaas uit je pisbuis getrokken krijgen.
valt wel mee dus
hoeveel tanden heeft ze nog.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
Zal wel meevallen. Mijn moeder zegt altijd dat ze liever een kind baart dan dat ze naar de tandarts gaat en ze heeft vier kinderen gekregen
Wij kúnnen wel bevallen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:51 schreef Oblivion het volgende:
Het doet zo'n pijn dat als de mannen zouden moeten bevallen, we allemaal al uitgestorven zouden zijn...
Dat is een truukje van moeder natuur om te zorgen dat je geen bedenkingen krijgt bij een eventuele tweede zwangerschapquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:30 schreef amaranta het volgende:
Op dát moment dacht ik, nooit meer.
Want het is niet de bevalling ansich die pijn doet, maar meer de weeen die er aan vooraf gaan, althans in mijn ervaring. (ik had een ruggenprik, dus de daadwerkelijke geboorte heb ik niet helemaal gevoeld).
Maar, nu achteraf kan ik me de pijn niet meer herinneren en denk ik, ach het viel wel mee.
Daar dacht ik ook gelijk aan jaquote:
Truequote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Vrouwen overdrijven dat gewoon vreselijk.
ik ga liever naar de tandarts, en mijn tandarts zelf ook. Hier heb ik het vorige week nog met haar over gehad.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
Zal wel meevallen. Mijn moeder zegt altijd dat ze liever een kind baart dan dat ze naar de tandarts gaat en ze heeft vier kinderen gekregen
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
vrouwen zijn watjes
Welnee, fluitje van een cent.quote:
Je kan duidelijk zien dat hij haar anaal aan het nemen isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:23 schreef VonHinten het volgende:
Zie dit kerel op de foto in de OP nou met zijn klamme schwans lafjes tegen de rug van zijn vrouw aan te rijden?Of doet ie gewoon solidair door ook in zijn nakie en wijdbeens in het water te gaan zitten?
wilt u een pijnstiller , "nee doe maar een leffe" , zo moet het ongeveer gegaan zijn, Iteejer moest nog even buiten opgehaald worden , was met wat eieren in de weerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, fluitje van een cent.
"Ik ga even bevallen hoor"
Oh da's goed hoor, tot zo.
Dawast.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
wilt u een pijnstiller , "nee doe maar een leffe"
Mijn vriend kreeg het plaatsvervangend benauwd toen ze met De Schaar kwamen aanzettenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... die doosch rekt wel op tot een punt waarbij ik als man dacht "... *auw*..."
Dat had ik ook toen ik bij de bevalling van mijn nichtje was... Maar opzich, ik zou het zelf best weer doen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg het plaatsvervangend benauwd toen ze met De Schaar kwamen aanzetten
ok. ik ben overtuigdquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg het plaatsvervangend benauwd toen ze met De Schaar kwamen aanzetten
Tja er zijn ook duizenden mensen die elkaar lekker afrossen met zweepjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef kyraaa het volgende:
Ik was vroeger als de doods voor die pijn, nu heb ik zoiets van: boeiend, eigenlijk.... vrouwen doen het al duizenden jaren, dus waarom niet ik?
Het is jouw logica, niet de mijne...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef kyraaa het volgende:Dat zei ik ook weer niet, mafkees... Je moet me nou geen woorden in mn mond leggen.
Dat zeg ik. Duizende mensen doen ook aan sm. Je gaat er niet dood aan. Beetje pijn, daar word je hard van!quote:Bevallen; vrouwen doen het al eeuwen, je gaat er niet dood aan. Beetje pijn, daar word je hard van!
Ach, laat ze! Anders hebben ze helemaal niets meer waarmee ze kunnen patsen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:29 schreef GebakkenEi het volgende:
Bevallen doet helemaal geen pijn. Het is een leugen van de vrouwen, opdat we respect voor ze krijgen. Daar trap ik mooi niet in.
tot niet zo lang geleden was het redelijk gebruikelijk dat je er dood aan kon gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef kyraaa het volgende:
Bevallen; vrouwen doen het al eeuwen, je gaat er niet dood aan. Beetje pijn, daar word je hard van!
Ik acht de kans vrij klein.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:00 schreef stricken het volgende:
Is hier een vrouw aanwezig die is bevallen en die toevallig ook een keer in haar knieschijf is geschoten met een Desert Eagle?
Alleen als het gelijktijdig gebeurt is het een goede vergelijking.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:00 schreef stricken het volgende:
Is hier een vrouw aanwezig die is bevallen en die toevallig ook een keer in haar knieschijf is geschoten met een Desert Eagle?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:00 schreef stricken het volgende:
*kuch*quote:[b]Op zaterdag 23 februari 2008 10:36
Maar je wilt vergelijking.. hmm, ik had een keer mijn knieschijf aan de achterkant van mijn knie, dat deed minder pijn dan een bevalling.
Als ik mijn knieschijf achter mijn knie leg, knelt het hooguit iets bij mijn ballenquote:
Het feit dat je een kind negen maanden draagt is toch ook al een behoorlijke prijs?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:05 schreef MarMar het volgende:
\maar hallo... MAG het ook wat kosten om een nieuw persoon op de wereld te zetten of moet dat maar moeiteloos en achteloos tussen de bedrijven door gaan alsof het er niet toe doet?
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Een bevalling is alleen pijnlijk als het kind niet bevalt
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik mijn knieschijf achter mijn knie leg, knelt het hooguit iets bij mijn ballen![]()
Nou, ik zou er niets op tegen hebben. Wie weet zou ik dan nog gaan nadenken over een nummer 3.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:05 schreef MarMar het volgende:
Persoonlijk heb ik wel een gigantische hekel aan het gezeik over pijn bij een bevalling, tuurlijk, lekker is anders, maar hallo... MAG het ook wat kosten om een nieuw persoon op de wereld te zetten of moet dat maar moeiteloos en achteloos tussen de bedrijven door gaan alsof het er niet toe doet?
TS wil daar niet heenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, ik zou er niets op tegen hebben. Wie weet zou ik dan nog gaan nadenken over een nummer 3.
Maarre, TS, ben je al gewezen op het bevallingstopic in OUD? Daar staan bevallingen in geuren en kleuren beschreven.
Van lurken heeft niemand last.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
TS wil daar niet heen![]()
en ik denk niet dat ze TS daar willen hebben
Deze is wel uhm... nou ja, kijk zelf maar, of misschien juist niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, ik zou er niets op tegen hebben. Wie weet zou ik dan nog gaan nadenken over een nummer 3.
Maarre, TS, ben je al gewezen op het bevallingstopic in OUD? Daar staan bevallingen in geuren en kleuren beschreven.
Dat heb ik niet zo ervarenquote:Op zondag 24 februari 2008 13:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het feit dat je een kind negen maanden draagt is toch ook al een behoorlijke prijs?
linker knieschijf in de linker knieholte, probeer dat eensquote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik mijn knieschijf achter mijn knie leg, knelt het hooguit iets bij mijn ballenEen bevalling valt dus wel mee
in OUD komen de normale users van fok nietquote:Op maandag 25 februari 2008 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
in OUD komen de normale users van fok niet
Ik snap het nu eindelijk na twee dagen!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik mijn knieschijf achter mijn knie leg, knelt het hooguit iets bij mijn ballenEen bevalling valt dus wel mee
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:51 schreef Oblivion het volgende:
Het doet zo'n pijn dat als de mannen zouden moeten bevallen, we allemaal al uitgestorven zouden zijn...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:35 schreef bulbjes het volgende:
[..]
ok ik wil dus nooit geen kinderen
Komt dat nog ooit goed achteraf, zo'n knip? Doet dat achteraf dan niet nog gruwelijke pijn, kan het niet gaan ontsteken, groeit het wel weer mooi dicht, blijf je dan altijd een stukje uitgerekter omdat het nooit meer helemaal zo wordt als voorheen etc?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:46 schreef Angel-A het volgende:
Het doet PIJN, maar wat ik 2x heb ervaren is dat als je je niet verzet maar meegaat met de pijn, je in een roes komt. Een natural high wat de scherpe kanten eraf haalt en je uiteindelijk een euforisch gevoel geeft.
Een knip wordt trouwens tijdens een wee gezet. Die knip voel je niet (maar hoor je wel brr...), kun je nagaan hoe zeer een wee doet.
Wel te gek voor woorden dat een vrouw die gaat bevallen niet effe standaard een ruggeprik krijgt. Ik ben geen kindervriend ofzo, maar dat is gewoon onnodig pijn lijden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:30 schreef amaranta het volgende:
Op dát moment dacht ik, nooit meer.
Want het is niet de bevalling ansich die pijn doet, maar meer de weeen die er aan vooraf gaan, althans in mijn ervaring. (ik had een ruggenprik, dus de daadwerkelijke geboorte heb ik niet helemaal gevoeld).
Maar, nu achteraf kan ik me de pijn niet meer herinneren en denk ik, ach het viel wel mee.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Komt dat nog ooit goed achteraf, zo'n knip? Doet dat achteraf dan niet nog gruwelijke pijn, kan het niet gaan ontsteken, groeit het wel weer mooi dicht, blijf je dan altijd een stukje uitgerekter omdat het nooit meer helemaal zo wordt als voorheen etc?
Daarom knippen ze meestal ook in tijdens een wee.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Lois het volgende:
Pijn? Mwah... laat ik het zo zeggen, ze kunnen tijdens een wee je been afzagen met een botte zaag, en dan voel je het nog niet
Leg eens uit voor de niet-bevalling-kennersquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef amaranta het volgende:
DE POMP heeft ook indruk gemaakt op mijn man
Ja hoor, dat komt wel weer goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Komt dat nog ooit goed achteraf, zo'n knip? Doet dat achteraf dan niet nog gruwelijke pijn, kan het niet gaan ontsteken, groeit het wel weer mooi dicht, blijf je dan altijd een stukje uitgerekter omdat het nooit meer helemaal zo wordt als voorheen etc?
daar kun je wel eens gelijk in hebben...ik heb ook een bevaling achter de rug...en ik moet zeggen ik voelde niks....of ik ben het al zo snel vergeten...dat ik niet eens meer weet of het pijn deedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Vrouwen overdrijven dat gewoon vreselijk.
De pomp is een dop van staal, vergelijkbaar met de 'deksel/dop' van een fietsbel. Aan deze dop zit een stalen ketting. Deze ketting zit in een plastic buis waaraan de pomp vast zit zodat de dop vacuum gezogen kan worden op het hoofdje van de baby. Vervolgens wordt er met flink geweld aan die ketting getrokken om de baby eruit te plukken. Als ze de dop er vanaf halen zie je precies een bult ter grote van de dop zitten, deze trok bij ons gelukkig in een paar minuten weg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Leg eens uit voor de niet-bevalling-kenners
Sick shitquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De pomp is een dop van staal, vergelijkbaar met de 'deksel/dop' van een fietsbel. Aan deze dop zit een stalen ketting. Deze ketting zit in een plastic buis waaraan de pomp vast zit zodat de dop vacuum gezogen kan worden op het hoofdje van de baby. Vervolgens wordt er met flink geweld aan die ketting getrokken om de baby eruit te plukken. Als ze de dop er vanaf halen zie je precies een bult ter grote van de dop zitten, deze trok bij ons gelukkig in een paar minuten weg.
Het schijnt ook nog een ranzig geluid te maken....quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De pomp is een dop van staal, vergelijkbaar met de 'deksel/dop' van een fietsbel. Aan deze dop zit een stalen ketting. Deze ketting zit in een plastic buis waaraan de pomp vast zit zodat de dop vacuum gezogen kan worden op het hoofdje van de baby. Vervolgens wordt er met flink geweld aan die ketting getrokken om de baby eruit te plukken. Als ze de dop er vanaf halen zie je precies een bult ter grote van de dop zitten, deze trok bij ons gelukkig in een paar minuten weg.
Is bevallen in de baas zn tijd dan ook lekkerder?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:11 schreef Florian_ het volgende:
boh, volgens mij kun je het gewoon vergelijken met een grote drol
Wacht maarquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:44 schreef pulletje het volgende:
[..]
Ben blij dat ik alleen ooit handje vast zal houden ofzo..
Stand in gebruikenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
eerste bevaling: madam grijpt mijn vingers voortdurend vast en buigt ze dan lekker naar achteren, zodat ik net voordat ze breken heel snel ze moet bevrijden
tweede bevalling: ik let u beter op, toch bijna een gebroken duim, en bloedende wonden op m'n pols omdat ze tijdens weeen haar nagels in m'n huid zet....en passant zat ze ook de verpleegster gigantisch te knijpen, die riep elke minuut : Nee, niet knijpen met die nagels mevr Fabulous...![]()
Maar het waren twee bevallingen van binnen een paar uur gedaan, de buurvrouw deed er 24 uur over, voor de laatste kwamen we om 23:00 het ziekenhuis binnen gelopen, en om 04:00 reed ik moeder en kind weer terug naar huis. dus dat was kort maar krachtig zeg maar.
telkens als ik mijn vrouw vraag, hoe voelt dat nou, zegt ze 'levend in stukken gescheurd tussen twee auto's, maar dat is natuurlijk onzin, dat hebben we nog nooit geprobeerd
gaat ook door een ander kanaal, maar goed....quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:45 schreef Triptamine het volgende:
wat ben ik blij dat ik een man ben, heb al moeite met een redelijke dikke drol, moet je nagaan zo'n kind.
Respect julliewaids
hmm daar had ik nog niet bij stil gestaan... Zo'n stressbal geven om in te knijpen is geen oplossing natuurlijk?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
eerste bevaling: madam grijpt mijn vingers voortdurend vast en buigt ze dan lekker naar achteren, zodat ik net voordat ze breken heel snel ze moet bevrijden
tweede bevalling: ik let u beter op, toch bijna een gebroken duim, en bloedende wonden op m'n pols omdat ze tijdens weeen haar nagels in m'n huid zet....en passant zat ze ook de verpleegster gigantisch te knijpen, die riep elke minuut : Nee, niet knijpen met die nagels mevr Fabulous...![]()
Maar het waren twee bevallingen van binnen een paar uur gedaan, de buurvrouw deed er 24 uur over, voor de laatste kwamen we om 23:00 het ziekenhuis binnen gelopen, en om 04:00 reed ik moeder en kind weer terug naar huis. dus dat was kort maar krachtig zeg maar.
telkens als ik mijn vrouw vraag, hoe voelt dat nou, zegt ze 'levend in stukken gescheurd tussen twee auto's, maar dat is natuurlijk onzin, dat hebben we nog nooit geprobeerd
Ik zal de tip meenemen voor de derde...maar de pijn van de weeen schijnt iets heel sadistisch bij d'r op te roepen, zo van ik pijn jij pijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:34 schreef pulletje het volgende:
[..]
hmm daar had ik nog niet bij stil gestaan... Zo'n stressbal geven om in te knijpen is geen oplossing natuurlijk?
In de meeste andere landen krijg je gewoon een ruggeprik, alleen in het calvinistische Nederland nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 06:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wel te gek voor woorden dat een vrouw die gaat bevallen niet effe standaard een ruggeprik krijgt. Ik ben geen kindervriend ofzo, maar dat is gewoon onnodig pijn lijden.
Toen ik gehecht werd na de bevalling van mijn oudste, was de verdoving uitgewerktquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik zal de tip meenemen voor de derde...maar de pijn van de weeen schijnt iets heel sadistisch bij d'r op te roepen, zo van ik pijn jij pijn
de eerste keer had ik geen epidurale, de tweede keer wel. De band met mijn tweede is even sterk hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:40 schreef bulbjes het volgende:
In de meeste andere landen krijg je gewoon een ruggeprik, alleen in het calvinistische Nederland nietJe er makkelijk afmaken door maar te verdoven is er niet bij hier (tenzij bij heel pijnlijke ingrepen enzo of als je er echt om vraagt misschien maar dan doen ze er geloof ik nog moeilijk over), hier gaan we nog voor het oergevoel van de echte pijn
.
In veel andere landen is het trouwens ook zo dat het eigenlijk not done is dat je kind er via de natuurlijke uitgang uitkomt, want dat is toch zonde van je kut. Daar is het gewoon hup verdoven en keizersnee.
En in veel landen heerst dus de opvatting van 'waarom onnodig pijn lijden?' en is het ruggeprik (alhoewel zo'n prik zetten volgens mij ook best zeer doet of nie?).
Nja ik weet niet, ik zou zelf echt enoooooorm opzien tegen die pijn enzo van een bevalling (en vooral enge ingrepen erbij als inknippen en hechten enzo![]()
) maar helemaal geen pijn voelen omdat je verdoofd bent en het je er makkelijk vanaf maken....nee ja ik ben dan toch ook meer van dat ik denk dat het meer een band met je kind en oergevoel geeft als het gewoon via de natuurlijke weg gebeurt met bijbehorende extatische pijn. Zal wel typisch Nederlands zijn
Kzal mn moeder trouwens es vragen hoe pijn zo'n bevalling nou eigenlijk doet![]()
Is biologisch bepaald, anders plant geen enkele vrouw zich meer voortquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat ik dus helemaal niet snap, is dat ondanks dat mijn vrouw het beschreef als langzaam uitelkaar gerukt worden door twee auto's die met touwen aan je benen vast zitten, ze toch een tweede wilde, en nu dus een derde. Kennelijk vergeet je het weer.
Zeg liebchen... durf jij nu te beweren dat jij wel normaal bent en ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
in OUD komen de normale users van fok niet
Daar komen alleen ouders en die topics komen niet in de active topics
Nu reageren er ook andere mensen
Ja als ik om me heen hoor: blijkbaar vergeet je het idd weer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kennelijk vergeet je het weer.
waarom moet je dat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:16 schreef Locusta het volgende:
[..]
Is biologisch bepaald, anders plant geen enkele vrouw zich meer voort
Na het lezen van deze verhalen ben ik toch wel een beetje blij dat ik een keiersnede moet krijgen![]()
Als poepen na negen maanden constipatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef partyyboyy het volgende:
Is toch gewoon poepen?
Ik heb mijn bekken gebroken en naar alle waarschijnlijkheid zit een natuurlijke bevalling er voor mij niet meer in omdat mijn schaambeen volledig doorbroken was (beide kanten). Dat gaat niet meer ver genoeg open om een baby door te laten aangezien het bot weer opnieuw aangegroeid is en daardoor sterker is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:52 schreef amaranta het volgende:
waarom moet je dat?
Ik geloof niet dat ik dit nu ga zeggen, maar ik had de natuurlijike bevalling niet willen missen.
Na 9 maanden bang te zijn voor de bevalling was ik blij dat het geen KS is geworden. Ik vind het echt iets 'moois' en 'puur'.
Ah oke. Ljkt mij ook geen pretje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:36 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik heb mijn bekken gebroken en naar alle waarschijnlijkheid zit een natuurlijke bevalling er voor mij niet meer in omdat mijn schaambeen volledig doorbroken was (beide kanten). Dat gaat niet meer ver genoeg open om een baby door te laten aangezien het bot weer opnieuw aangegroeid is en daardoor sterker is.
Je weet het smakelijk te brengen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:26 schreef erodome het volgende:
, tot in haar kont uitgescheurt, die wilde dus geen kind meer daarna en dat kan ik me voorstellen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:43 schreef zoeperzazke het volgende:
is er nou niemand die even een linkje naar dit topic plaatst?
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Hangmoeders op het schoolplein.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
Whehehe.... arten, aparte mensenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ah oke. Ljkt mij ook geen pretje.
Ik heb een bekkenfractuur gehad en bij mij was het ook de vraag of het zou kunnen. Het kon dus.
De dokter (nogwat paat) zei: 'aha, ik zie dat je je benen kunt bewegen, dan kun je ook bevallen'
ouch...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:26 schreef erodome het volgende:
Als ik alleen voor mezelf spreek, het viel wel mee eigenlijk, het deed niet zo'n pijn, het bevallen zelf dan...
Was allemaal prima te doen, die dag lag ik met een andere vrouw op de kamer die haar 4de net had, die zei nog, dat kan je je zeker niet voorstellen dat iemand er nog een wil.
Toen ik daarop antwoorde dat ik zo weer zou kunnen, het allemaal erg mee vond vallen geloofde ze me niet
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb een makkie van een bevalling gehad, toen het eenmaal zover was om hem eruit te gooien was het binnen een kwartiertje gebeurt, toen was de kleine man er.
Ook de aanloop ernaar was niet lang, geen uitputting of wat dan ook, dat scheelt erg veel.
Mijn nicht heeft een gruwelbevalling gehad, voetjes eerst, geen tijd meer om het anders te doen, echt uren en uren pijn lijden(een volle dag), tot in haar kont uitgescheurt, die wilde dus geen kind meer daarna en dat kan ik me voorstellen.
Dat was het dan ook letterlijk, tot in haar kont uitgescheurt, dat heeft iets meer voeten in aarde gehad dan alleen gewoon uitscheuren of knippen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je weet het smakelijk te brengen!
Weet niet hoe ze dat gedaan heeft, deze info was al gruwelijk genoeg toenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ouch...
nou ben ik toch wel benieuwd hoe dat heelt :S ik bedoel plassen en poepen moet en dat zal het helingsproces niet helpen vermoed ik![]()
ben BTW erg blij dat ik een man ben
Heb je dat tegen mij?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
D'r staat toch een bericht in dat iedere bevallende dame een ruggeprik mag?
Ja, dat is de kant van een bevalling die goed is gegaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:14 schreef erodome het volgende:
Er blijft gewoon nog een lichaam over hoor....
Na een maand of 3 a 4 zat ik weer rond mijn oude gewicht, strepen enzo heb ik amper, een paar zilveren lijntjes op mijn buik die je alleen in bepaalde houdingen ziet en die niet eens lelijk zijn(kwestie van je huid soepel houden, daar red je een hoop mee).
De functionalteit van daar beneden is er niet op achteruit gegaan, losser word je niet van een bevalling of het moet schade opleveren aan de bekkenbodem...
Dat uitscheuren of geknipt worden is even naar, maar daar merk je later niets meer van, ik heb dan een knip gehad, maar dat kan je niet eens meer zien, dat was al vrij vlot zo, als dat eenmaal genezen is is het ook wel echt klaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, dat is de kant van een bevalling die goed is gegaan.
Maar wat ik hier lees, van hoe gruwelijk je uit kunt scheuren, en ik in een ander topic, hoe je borsten er fluttig van worden.. Daar word ik niet vrolijk van.
Das gewoon debiele vergelijking. Bang voor de tandarts..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:22 schreef Xennia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
Volgens mij valt het reuze mee en overdrijven de hier aanwezige moeders enorm. Als bevallen werkelijk zo verschrikkelijk was dan wilde niemand een tweede kind.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik het voor die post nog niet zeker wist, dan nu wel: ik wil géén kinderen!
De zenuwen zijn dan toch al kapot, dus je voelt veel minder. Ook is alles losser en fluberiger dus floept de baby er ,bij wijze van spreken, zo uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij valt het reuze mee en overdrijven de hier aanwezige moeders enorm. Als bevallen werkelijk zo verschrikkelijk was dan wilde niemand een tweede kind.
Plastisch taalgebruik. Duidelijk en mooi.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wacht maar![]()
Of ze sterven graag voor een kindquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij valt het reuze mee en overdrijven de hier aanwezige moeders enorm. Als bevallen werkelijk zo verschrikkelijk was dan wilde niemand een tweede kind.
Ik en mijn 2 broers, alledrie 9,5 pond.. Moet fijn gevoeld hebben voor moeders..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige babies zijn 9pond bij geboorte andere 6pond. Hmm..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |