Want?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:13 schreef Freeflyer het volgende:
kan iedereen zijn extra zware internet abonnement ook weer opzeggen!
Dat kan niet meer, daar zijn tegenwoordig strenge regels voor. En het is heus niet zo dat RTL/Talpa wél aandacht aan de kleinere clubs besteedde omdat ze dat zo graag wilden. Als die strenge regels er niet zouden zijn dan zou RTL net als de NOS zich voornamelijk op de top3 richten. Maar dat kan dus niet meer, ongeacht bij welke zender het uitgezonden wordt...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef Blawh het volgende:
Ik zit niet te wachten op de NOS eigenlijk. Krijg je de 'kleinere' clubs altijd weer in een mini-samenvatting na het 8 uur journaal.
Er mag pas vanaf 8 uur worden uitgezonden. bovendien moet iedere samenvatting een bepaalde tijdsduur hebben. Zoals vroeger zal het denk ik niet meer worden. Ook de NOS zal wel iets hebben opgestoken van RTL.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef Blawh het volgende:
Ik zit niet te wachten op de NOS eigenlijk. Krijg je de 'kleinere' clubs altijd weer in een mini-samenvatting na het 8 uur journaal.
Hey datzelfde heb ik nu met Ajax en PSV momenteel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind 5 minuten voor Heracles lang zat, als je langer wil kijken ga je maar lekker TV oost kijken maar val er mij verder niet mee lastig
Simpelquote:
Ik vind dat een samenvatting best kort mag zijn als het een rukwedstrijd is, maar als er veel gebeurd dan vind ik gewoon dat ze best alles mogen laten zien. Ik zit er niet te wachten op een saaie samenvatting van PSV waarin alle kleine momentjes 3x worden herhaald omdat het een topclub is waarvan de samenvatting minimaal 10 minuten moet duren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind 5 minuten voor Heracles lang zat, als je langer wil kijken ga je maar lekker TV oost kijken maar val er mij verder niet mee lastig
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maak mij geen piemel uit, zolang Leo Driessen maar weer optyft. Sinds het naar RTL is doet hij alle wedstrijden van de top-3, dodelijk.
Het is nu ook zo dat het commentaar van de live wedstrijd gewoon gebruikt wordt bij de samenvattingen. Lijkt me dat de NOS ook wel met zo'n constructie zal gaan werken. Minus die paar kneuzen die bij RTL vandaan kwamen hopelijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Simpel
Wie gaat de wedstrijden verslaan als het naar de NOS gaat de samenvattingen ..
De liverechten gaan naemlijk weer naar iemand anders
Maar hoe ging dat dan ookalweer een paar jaar geleden toen het nog van de NOS was welke verslaggevers hoorde je toen ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is nu ook zo dat het commentaar van de live wedstrijd gewoon gebruikt wordt bij de samenvattingen. Lijkt me dat de NOS ook wel met zo'n constructie zal gaan werken. Minus die paar kneuzen die bij RTL vandaan kwamen hopelijk!
was hij nog maar co jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:49 schreef Pritt het volgende:
KOMT DAT SCHOT!!!!!!
Je weet toch wie TS is, standaard bagger topic dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is het doel van dit topic?
Nee bagger open ik alleen in ONZquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet toch wie TS is, standaard bagger topic dus.
Schopje ONZ dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee bagger open ik alleen in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |