quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef chansadres het volgende:
[..]Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Bernard leeft nog dus dat gaat niet echt op. Nou ja, het ontvoerd-gedeelte weer wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef Zyggie het volgende:
[..]
'Andere groep overlevenden die stelselmatig worden ontvoerd en vermoord' als alternatief?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg:
Vlak na de 2e WO deed de Amerikaanse marine proeven met onzichtbaarheid door licht rondom schepen te buigen. Uit de eerste grootschalige proef (met de USS Eldridge) bleek dat met het buigen van licht ook tijd gebogen wordt. Nadat de apparatuur aangezet was verdween het schip en werd het ineens aan de andere kant van Amerika gespot. Tijdens dat experiment is iets gruwelijk misgegaan. Enkele bemanningsleden waren namelijk overleden terwijl anderen 'vergroeid' waren met het schip (ze zaten half vast in het dek bijv.). Er gaan al enkele theorieën dat het eiland net zoiets is als de USS Eldridge, en dat daarom onzichtbaar is en kan verdwijnen. Vlak buiten het eiland kunnen dan neveneffecten te zien zijn (zie spoiler).
Dus je legt het ene verzonnen verhaal uit met het andere verzonnen verhaal?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:33 schreef Symer het volgende:
Uitleg:
Vlak na de 2e WO deed de Amerikaanse marine proeven met onzichtbaarheid door licht rondom schepen te buigen. Uit de eerste grootschalige proef (met de USS Eldridge) bleek dat met het buigen van licht ook tijd gebogen wordt. Nadat de apparatuur aangezet was verdween het schip en werd het ineens aan de andere kant van Amerika gespot. Tijdens dat experiment is iets gruwelijk misgegaan. Enkele bemanningsleden waren namelijk overleden terwijl anderen 'vergroeid' waren met het schip (ze zaten half vast in het dek bijv.). Er gaan al enkele theorieën dat het eiland net zoiets is als de USS Eldridge, en dat daarom onzichtbaar is en kan verdwijnen. Vlak buiten het eiland kunnen dan neveneffecten te zien zijn (zie spoiler).
Lost is idd verzonnen en maakt continu gebruikt van andere fictie-werken (zie al die boeken die Sawyer leest).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dus je legt het ene verzonnen verhaal uit met het andere verzonnen verhaal?
Ik vind wel dat je een punt hebt want ik zie het er wel in.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Lost is idd verzonnen en maakt continu gebruikt van andere fictie-werken (zie al die boeken die Sawyer leest).
Dus: ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef chansadres het volgende:
[..]Hermann Minkowski (22 juni 1864 – 12 januari 1909) was een Joods-Duitse wiskundige die de geometrische getaltheorie ontwikkelde en geometrische methoden gebruikte om moeilijke problemen in de getaltheorie, wiskundige fysica en de relativiteitstheorie op te lossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-bron Wikipedia[@Last.fm |
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een punt hebt want ik zie het er wel in.Hahhaha ik klik en denk RemlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
28e dacht ik, en in de US 26 ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Waar blijft die game?Die kwam toch vandaag uit? Of toch morgen pas?
Dus morgen in de "webshops".quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
28e dacht ik, en in de US 26 ofzo
quote:
Ik zie het!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sterker nog, "verkoop" is al gestart.
ik zie het, te koop op usenetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sterker nog, "verkoop" is al gestart.
Ik dus ook... verleiding verleiding.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik kon het niet laten om de sneaks te kijken, zeer interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de karakters zien er erg mooi uit, heb begrepen dat niet alle stemmen van de originele acteurs zijn. Maar tot nu toe klinken ze best goed allemaal. Maar goed, eigenlijk moet ik hiervoor bij GAM terecht natuurlijk. Al is er geen topic voor Via Domus en ben te lui om er zelf een aan te maken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik zag dat al van ver aankomen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet nog even over de schok heen komen van het einde van E4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik zag dat al van ver aankomen...
Maar...Die "spoiler is van E03 toch? En dus mag hij uit de spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef Zhenar het volgende:
die enge neger (iemand met wie ik het keek noemde hem vanavond "the Haïtain")
Jawel: Lost: The Gamequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:06 schreef DaFrenk het volgende:
...
Maar goed, eigenlijk moet ik hiervoor bij GAM terecht natuurlijk. Al is er geen topic voor Via Domus en ben te lui om er zelf een aan te maken
Inderdaad, kwam gewoon op een gegeven moment weer bij het begin punt uit na 2 toortsen verkloot te hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:49 schreef dapluiz het volgende:
Ben het gedeelte in de grot van het Lost spel nu al zat .....
Na episode 7 is een maand pauze, aflevering 7 werkt beter als cliffhanger dan aflevering 8. Deze uitzenddata kloppen dus niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef Devano het volgende:
Hier de Amerikaanse uitzenddata van de overige afleveringen van dit seizoen:
Episode 5: Feb. 28
Episode 6: March 6
Episode 7: March 13
Episode 8: March 20
Episode 9: April 24
Episode 10: May 1
Episode 11: May 8
Episode 12: May 15
Episode 13: May 22 (season finale)
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey [afbeelding]
Ik ben veel jonger [afbeelding]
Dude...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:44 schreef marcel-o het volgende:
En er was een eerdere episode waar je Jack en Kate ziet in de "bewoonde wereld" dat ze met elkaar afspreken om iets uit te praten oid.
Nu ik het typ, lijkt t er op dat dat een van de eerste flash forwards was, en t niet door had
want ik dacht hierdoor dat ze elkaar al kende vóór de crash![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
ej k mot ook aan die forwards wennen jaquote:
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:16 schreef Gremen het volgende:
Het moge wel duidelijk zijn dat de tijd waarneming in de wereld en op het eiland zwaar verschillen.
Dus misschien zijn ze ondertussen al wel 3 jaar vermist ofzo en dan kan kate dus ook makkelijk zo een kind mee terug nemen
nee, het was al vanaf het begin duidelijk dat de regels van de gewone wereld niet telde op het eiland...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vinden jullie het niet jammer dat het gedeelte science-fiction sterk toeneemt?
Wat hij zegtquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
nee, het was al vanaf het begin duidelijk dat de regels van de gewone wereld niet telde op het eiland...
Blijkbaar wil ABC dat Lost, Grey's Anatomy en Ugly Betty alledrie tegelijk terugkomen op 24 April, vandaar dat aflevering 8 alsnog vóór de break uitgezonden zal worden. Is ondertussen ook bevestigd door ABC volgens DarkUFO, al kan ik het zelf niet terugvinden op hun website.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Na episode 7 is een maand pauze, aflevering 7 werkt beter als cliffhanger dan aflevering 8. Deze uitzenddata kloppen dus niet.
Klopt wel, http://darkufo.blogspot.c(...)c-lost-schedule.htmlquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Na episode 7 is een maand pauze, aflevering 7 werkt beter als cliffhanger dan aflevering 8. Deze uitzenddata kloppen dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |