Zo mooi, zo mooiquote:
Koper nog wel. Ik moet het nog uittesten, ik gok erop dat ze relatief snel afkoelen terwijl het speksteen lang heet blijft. Ik heb een tajine met een koperen tuut erop die ook op die manier werkt.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom metalen handvatten, dat is toch heulegaar niet handig?
Bake and Destroy!!!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:10 schreef Monidique het volgende:
METAL!!!
KUTquote:Op zondag 24 februari 2008 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Beste heren, hoe was uw weekend?
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:22 schreef Monidique het volgende:
Rocko
Heb ik al eens gezegd dat ik laatst iemand sprak die jou heel intelligent vond?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:37 schreef Monidique het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik reigers echt geweldige beesten vind?
Nee. Dat lijkt mij ook zeer sterk.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik laatst iemand sprak die jou heel intelligent vond?
Heb je naast RQ bij buitenhof gezeten?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:22 schreef Monidique het volgende:
Kut, Rocko, kut!
Het lijkt me, gezien de rijstijl, staat van de wegen en grote desolate afstanden met niks, niks om door die landen te moeten fietsen.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef en_door_slecht het volgende:
Oh, prima. Fietsen besteld om deze zomer eens wat nieuwe EU lidstaten aan te doen.
Ja. Herkende je me?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je naast RQ bij buitenhof gezeten?
Achter de brede rug van Scheringa...
quote:
Je hebt lang haar! En je bent 1m70...quote:
Jaquote:Op zondag 24 februari 2008 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]zit ze nog steeds in je hoofd?
Dit vraagt om foto's en een uitgebreide beschrijving.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
JaZe zag er weer zo mooi uit
Normaal heb ik dit dus echt nooit
Maar nee. Toen lag ik net wakker te worden. Mijn haar is sinds vorige week een centimeter of vijftien korter, mijn baard, hoe matig ook, is eraf en ik ben 1 meter 82.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt lang haar! En je bent 1m70...
Noem je me nou een leugenaar?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Dat lijkt mij ook zeer sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |