Gelukkig denken een heleboel andere mensen daar anders over.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:03 schreef Catullus het volgende:
[..]
I second that, en dus zijn de gegevens van 'Matthijs Beukema' hier niet gepast.
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:24 schreef ToT het volgende:
Dus als ik hier op Fok zeg dat ik Harry Jansen uit Haarlem ben en een staaf dynamiet bij een penikeesje in z'n hol heb gedrukt, worden alle Harry Jansens in Haarlem hier openbaar aan de schandpaal genageld?
Welkom in de Middeleeuwen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:24 schreef ToT het volgende:
Dus als ik hier op Fok zeg dat ik Harry Jansen uit Haarlem ben en een staaf dynamiet bij een penikeesje in z'n hol heb gedrukt, worden alle Harry Jansens in Haarlem hier openbaar aan de schandpaal genageld?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:24 schreef ToT het volgende:
Op basis van jouw goedgelovige aanname, van een internetpuber met krankzinnigheid in de kop.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig denken een heleboel andere mensen daar anders over.
quote:
Godsamme ben je nou werkelijk zo achterlijk? Iq van de kat is wrs nog hoger dan die van jou. Hoe zou jij het vinden een rotje in je ogen te krijgen? Nee joh, is niet erg, de buurman wilde alleen maar vuurwerk afsteken, dat jij daar net toevallig liep is toch niet zijn schuld?!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
Zolang er nog mensen happenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:51 schreef ToT het volgende:
No shit, mag van mij echt wel op slot.
Reltopic.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Thijster het volgende:
misschien was ik het wel niet en zag ik het alleen maar gebeuren en zeg ik dit maar voor de gein.
ze kunnen me niks maken, dat beest kan toch niet praten
Ik twijfel, schopje F&F of schopje weblogquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
dit of volgende keer youtube filmpje erbij pleuren graag.
We hebben al in tijden geen katje-rel gehad.
Ach hij heeft het wel voor elkaar gekregen om ruim half fok over zich heen te krijgen, een stortvloed aan lemmings te veroorzaken, crew die zelfs loopt te happen en een kleine rel is eraan overgebleven.quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:36 schreef GizartFRL het volgende:
Google ads zegt:
Verzeker uw kat
Al vanaf ¤ 7,95 per maand. Sluit online uw Petplan Verzekering af!
www.PetPlan.nl/KattenVerzekering
Dan wordt het een schopje FPquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:35 schreef Re het volgende:
wel kut voor TS met zijn nerd internet grapje... heeft hij straks een ijzeren staaf in z'n nek liggen .... maar goed hij heeft wel een mooi memorandum op fok!
soort verkapte Darwin award is wel op zijn plaats...
dat zal wel veel bezoekers trekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |