Kan ik je ertoe bewegen er een paar bij mij te komen brengen?quote:
Dan kun jij vast mijn 6 vanochtend aangeschafte Bollywood dvd's niet waarderen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:40 schreef SiGNe het volgende:
Die moet ik ook nog kijken, ik ben alleen te veeleisend geworden.
Custom DVD's vind ik al te slecht van kwaliteit.
Ik ga tegenwoordig veel voor HD, bij series ook.
Toevallig gister nog Torchwood seizoen 2 in HD gedownload, 1,07Gb per aflevering ipv. de standaard 350MB voor de xvid.
Gewone DVD (mits met goed 5.1 geluid, liefst DTS) kan er ook nog wel mee door.
Misschienquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan ik je ertoe bewegen er een paar bij mij te komen brengen?
Ik ben een minitaartje aan het bakken, als toetje voor vanavond. Met peer en chocolade![]()
Hoe is 't met de kokkereliteiten in huize SoL? Ik zit te wachten op foto's van Milou
Nou eh... niet meer volgende week op de markt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan kun jij vast mijn 6 vanochtend aangeschafte Bollywood dvd's niet waarderen.
Wel tof trouwens, want als ik de films niet leuk vind dan mag ik ze om komen ruilen.Waar vind je die service nog?
Kan bijna niet anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou eh... niet meer volgende week op de markt?
Ik ga zo eens wat verse pesto in elkaar prutsen. En verzinnen wat ik met mijn enorme berg groente ga doen.quote:Manlief kookt knoflokige tomatensaus voor op de pizza's vanavond. We maken 2 soorten: met groente, pancetta en tomatensaus, en met rozevalaardappeltjes en rode ui. Lekker man.
Fijn dat je dat ondanks de oreo's niet aankomtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm ex-vriendje heeft net mn 'magere' kleren langs gebracht. Zitten toch wel veel leuke kleren tussen
Whoei, de HOT BBQ Sausquote:Hee Stereo, weet je!!!! Ik heb bij de britse winkel een potje cream of tartar gescoord En HP Hot BBQ Sauce, en passion fruit curd, en Maldon zout Ondanks het feit dat de britse keuken een beetje mwah is, vind ik die importwinkels wel erg leuk!
Kan ik je trouwens verblijden met een stapel geurmonsters? Gewoon van die Douglas/ICI-Paris-achtige geuren, deels dames, deels heren?
Isa!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:36 schreef Isabeau het volgende:
HoiTopic is alweer bijna vol
Ik vergeet steeds te posten
Ja, van hetzelfde hoge niveau als de TMF-chatboxquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Isa!!Kom vaker langs, altijd leuke gesprekken hier!!
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, van hetzelfde hoge niveau als de TMF-chatbox
Hoezo een rare situatie??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:23 schreef AKnynke het volgende:
Woei woei woei....
Wat is het stil hier! Drukke/luie dag gehad, tot 12 uur in bed gelegen...daarna gevolleybald, m'n ouders kwamen als verassing langs, gelukkig belden ze 's morgens, anders was er een rare situatie ontstaan..Met m'n ouders bij de chinees gegeten,en nu ben ik moe!
Wel gewonnen trouwens!
Dit is een reuze leuke slowchatquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa!!Kom vaker langs, altijd leuke gesprekken hier!!
Nou, ik kán je allicht iemand aanraden. Wat voor eigenschappen zoek je? Ik zal nog even met mijn Mr. Rebound overleggen of ie nog ruimte heeft. Heb je een dringende hulpvraag of kan het ook wachten tot later vanavond? Ik moet eigenlijk eerst nog wat spullen ophalen uit het huis van Ex.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is een reuze leuke slowchat
Ik zoek eigenlijk ook nog een MrRebound voor nu. Heb je er nog één in de aanbieding?
Ze zijn schaars en de paar die ik tegenkom, die hebben allemaal al een hartstikke leuke vrouw!quote:
Zal de leeftijd zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze zijn schaars en de paar die ik tegenkom, die hebben allemaal al een hartstikke leuke vrouw!
Liejannuh had het over leuke mannen.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Liejannuh had het over leuke mannen.
Ja, ik voldoe. Behalve dat ik eigenlijk met je wil trouwen en kindjes krijgen. Dus. Helaas.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Tuurlijk heb ik eisen, 18+en 40-. Niet te dik, geen rughaar en beetje gespierde armen. Verder moet hij charmant zijn en geen relatie willen. Zie, ik ben helemaal niet veeleisend
Ik voldoe aan al je zelfgestelde eisenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ben je al een man dan?Ik dacht dat je nog een jochie was
Alsof je voorspelende gaven hebtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef Euc- het volgende:
2 keer dezelfde post is iets teveel van het goede
We gaan ech wel nie degraderuh.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:01 schreef borisz het volgende:
Steer het gaat goed met AZ halverwege
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vergat nog een eis waardoor 90% van de mannen afvalt. "Houdt niet van voetbal"
Mijn ex wilde zovaak voetbal kijken dat ik genoeg heb gezien voor de rest van mijn leven. Heb gvd de laatste echte avond met hem nog half weggegooid door een hele voetbalwedstrijd met hem te kijken zonder iets anders te doen (behalve lekker tegen hem aanliggen). Echte liefde(nou ja, van mijn kant dan)
Echt waar! Ik weet het zeker!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja, alle leuke mannen hebben leuke vrouwen en de leuke mannen die geen leuke vrouw hebben zijn homo
Die gast is echt niet normaal!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:16 schreef borisz het volgende:
SOL ik dacht dat jij ging voor
[ afbeelding ]
AZ speelt geen voetbal dit jaar hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vergat nog een eis waardoor 90% van de mannen afvalt. "Houdt niet van voetbal"
Mijn ex wilde zovaak voetbal kijken dat ik genoeg heb gezien voor de rest van mijn leven. Heb gvd de laatste echte avond met hem nog half weggegooid door een hele voetbalwedstrijd met hem te kijken zonder iets anders te doen (behalve lekker tegen hem aanliggen). Echte liefde(nou ja, van mijn kant dan)
Heath.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging voor
[ afbeelding ]
Maar ach...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
AZ speelt geen voetbal dit jaar hoor.
Ga naar het bos, neem de rode routequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie mogen wel een nieuwe hardlooproute voor me uitstippelen voor morgenochtend? Ergens tussen de 8 en 9 km graag.
Voorproeven, deden ze bij Cleopatra ook.quote:Presteert m.i. bovengemiddeld tussen de lakens.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg Isa, mijn Mr. Rebound. Tussen de 20 en de 30. Zeer goed gebouwd, sportief. Zoekt geen relatie. Hoog opgeleid. Presteert m.i. bovengemiddeld tussen de lakens. Zeurt niet. Is soms wat onzeker, dit is m.i. niet hinderlijk aanwezig. Houdt niet van voetbal. Hij is volgzaam en redelijk gehoorzaam. Open minded, maar niet freaky. Maar hij heeft wel een beetje haar op z'n bovenrug/schouders. Op verzoek zal hij dit weg laten harsen. Maakt goede en concrete afspraken. Houdt zich hier ook aan.
Negatieve kanten: hij heeft een druk programma.
Interesse?
Niks mis met mond op mond reclamequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Voorproeven, deden ze bij Cleopatra ook.
Nou de rooie vlag hangt hier uit, dus volgens mij is ie beschikbaar. Zal even peilen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]Hoe laat kan hij? Of is hij voor de rest van de avond bezet door jou?
Afgezien van de gespierde armen zit in nog steeds in de race..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:08 schreef Isabeau het volgende:
In mijn boekje staat de doodstraf op F1!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Afgezien van de gespierde armen zit in nog steeds in de race..
Ik hou wel van Formule1 en A1, maar als ik het niet zie is dat niet erg.
Ah! Goed idee!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ga naar het bos, neem de rode route
F1 is gaafquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In mijn boekje staat de doodstraf op F1!
Hoogeveenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij is vanavond beschikbaar. Waar moet ik m heen sturen?
Helaasch, no nookie for you tonight!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
F1 is gaaf![]()
Nu, pijp me totdat ik erbij neerval.
3x daags borstvoedingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HoogeveenHeeft hij nog speciale eisen? Een eigen bed om te slapen oid? Ontbijt?
Ik heb bij de SEH èlke dag kinderen met trampolineverwondingen gezienquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:11 schreef Tezz het volgende:
Terug van het kinderfeestje (ja twee uur geleden al maar moest eerst ff Uri Geller kijken). Een van de kinderen was van de trampoline gebutst, vier uur bij de ehbo gezeten en uiteindelijk kwam het ventje (5 jaar) terug met heel zijn been in het gips. Zielig he!!!
Nu ligt alles hier te pitten. Dochterlief is op de bank in slaap gevallen, wachtend op haar kopje thee, en manlief licht er naast te snurken. En de hond ligt ook flink te maffen op zijn kussen..........Nou gezellig op zaterdagavond!
Hoogeveen ligt voor vanavond door borrelverplichtingen helaas buiten het servicegebied. Hij woont in de Randstad, en heeft 2 biertjes op. Als je dichterbij had gewoond, zou het geen probleem geweest zijn. Maar 2 uur rijden met bier op vindt hij onverantwoord. En hij moet morgen om 10.00 uur weer in de randstad zijn... Moet ik je zijn MSN PM'en?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HoogeveenHeeft hij nog speciale eisen? Een eigen bed om te slapen oid? Ontbijt?
Ga toch fietsen op dat roze ding van jequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer
Euc, England of de springbokken
Whehehe, nou jammer, andere keer dan maar/quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:20 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik wilde toch al in bed gaan liggen met een boek (of zit voorlezen ook in het pakket?) en voor 12 uur slapen, dus dat kan hij niet eens halen. Andere keer beter
Doe me jouw MSN maar
Die dingen zijn echt levensgevaarlijk.........quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb bij de SEH èlke dag kinderen met trampolineverwondingen gezienSindsdien ben ik niet zo'n fan meer van trampolines voor kinderen.
Maar eh, jouw zaterdagavod verloopt dus ook superknus.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Dames, niet zo snel opgeven, als je er met de mannen niet uitkomt is lesbische liefde (met webcam en URL) ook nog mogelijkk he
meeeeeeeeee toooooooooooooquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Been there, done that, Stereo (op de webcam na dan).
Die trampoline danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:24 schreef Euc- het volgende:
Broertje heeft ooit zn been van boven tot onder opengehaald (1 grote snee) omdat hij onder het springen met 1 been tussen die veren was gekomen
Dag erna stond ie op Marktplaats
Maakt een Wereld Wijd Verschil he, met webcam. Dus waarom niet opnieuw proberen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Been there, done that, Stereo (op de webcam na dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |