Geen vaste datumquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wanneer zou je 'm krijgen dan?
via werk toch?
Maar je kan 'm gewoon krijgen via werk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen vaste datum
Ik ben aan het lobbyen voor het topmodel.
Dit wordt geen testlaptop hoor! Gewoon de laptop die eigenlijk bij mijn functie hoort (maar ik tot op heden geweigerd heb omdat ik geen dell laptop wil).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar je kan 'm gewoon krijgen via werk?
Lijkt me wel chill, beetje van dat soort spul testen
MB is ook een erg fijne hoorquote:Ik ga binnenkort m'n 6 jaar oude powerbook G4 vervangen, moet nog even kijken wat het gaat worden.
Ik denk niet dat het een MBA gaat worden, mede vanwege de prijs...
Maar het lijkt me wel een tof ding
Oh, zoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit wordt geen testlaptop hoor! Gewoon de laptop die eigenlijk bij mijn functie hoort (maar ik tot op heden geweigerd heb omdat ik geen dell laptop wil).
Het is niet zo dat ik maar ongeremd hardware kan aanschaffen...
[..]
MB is ook een erg fijne hoor
De Macbook is tegenwoordig kinderziektevrij, maar je kunt altijd de pech hebben met een slecht model.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, zo
Wel grappig, sinds mijn maten mijn powerbook 'gewend' zijn (ze kruipen er nogal vaak achter als ze hier zijn) zijn er een hoop overgestapt
Macbook hoor ik beetje wisselende verhalen over.
Dat de toplaag loslaat, bij m'n broertje zitten wat knoppen los, terwijl hij 'm niet enorm veel gebruikt ofzo...
Dat soort grappen.
Weet niet of dat inmiddels al een beetje verholpen is?
Verder wil ik wel sowieso weer een mac, ben er erg tevreden over
Zelfs deze laptop werkt nog best prima na 6 jaar, maar ben toe aan wat nieuws
En ik wil graag met leopard gaan werken, dat draait hier niet al te soepel op heb ik gemerkt...
Sinds mijn reparatie (logic-board + topcase + bevel + accu + adapter) ook geen enkel probleem meer. Schijnbaar werk ik nu met second-generation onderdelen, want hij is niet kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb op de topcover na (binnen de garantie) geen problemen met m'n MB
nou ja, zomaar, zomaarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De Macbook is tegenwoordig kinderziektevrij, maar je kunt altijd de pech hebben met een slecht model.
Maar eh... mensen die je PB zomaar gebruiken? En dat zijn maten?
De service is prima dus dat scheelt...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou ja, zomaar, zomaar
Als ze hier komen zetten ze muziek aan, en zien dan: Hé, dit is geen windows
Dan kijken ze effe hoe het werkt, en 70% ongeveer van hun is inmiddels om en heeft ook een mac
Tuurlijk kan je het slecht treffen, maar ben daar wel stiekem een klein beetje bang voor.
Ik ben ook maar student, en heb niet extreem veel geld ofzo...
Weet niet of je dergelijke zaken gemakkelijk kunt laten fixen..
M'n powerbook ziet er voor zover ik weet hetzelfde uit als de MBP, vind dat een erg fijn ding.
toetsen zijn niet versleten, zit wel lichte schade aan de behuizing, maar niet echt noemenswaardig...
Het voelt me gewoon lekker robuust aan, wat ik met een reguliere MB minder heb...
Wellicht nog even doorsparen en gewoon een MBP kopen 14.gif
Ik heb de afgelopen 6 jaar geen service hoeven genieten voor dit apparaat, waar ik met mijn acer téveel problemen had, maar dat kan ook pech geweest zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De service is prima dus dat scheelt...
Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:34 schreef Sjoewe het volgende:
Als student kan je ook eenmalig gebruik maken van de developer-korting eh. Scheelt weer een paar honderd euro.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 6 jaar geen service hoeven genieten voor dit apparaat, waar ik met mijn acer téveel problemen had, maar dat kan ook pech geweest zijn
[..]
Hoe zit dat?
Studentenkorting kan ik ook wel krijgen, maar dat is niet echt noemenswaardig veel.
Te relaxed.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
Je koopt een Apple Student Developer licentie a 99 euro. En je ontvangt eenmaal 20% korting op producten uit de Pro lijn van Apple. En altijd een gratis versie van de dan actuele OS-X.
Ga ik effe doorlezenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://developer.apple.com/products/student.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |