Safari kan bij lange uptime best veel geheugen en CPU nemen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb overigens niet echt zware programma's open staan, alleen Safari, msn, iTunes en Mail..
Gooi FireFox uit het dock , en sleep hem er weer in vanuit de programma's map.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef eer-ik het volgende:
Joo,
Ik zit effe wat te kutten op een MBP van een maat van me,
op een of andere manier komt er, elke keer als je firefox opstart hier, firefox.dmg op het bureaublad staan...
Kan ik dat verhelpen?
Het is vrij irritant, hij vind het zelf ook strontvervelend
Programma is wel gekopieerd naar de programma's map trouwens...
ik heb effe alles weggetieft en opnieuw gedaan, werkt nu iddquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:21 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Gooi FireFox uit het dock , en sleep hem er weer in vanuit de programma's map.
You pervert!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:06 schreef JoMo0 het volgende:
Inderdaad. Nu snappen we wel waarom je meer als een TB opslag hebt ..
Je bedoelt dus practisch iedereen, infantiel stuk kontkortst.quote:Op zondag 24 februari 2008 06:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen mensen die de voorang aan web-icons geven in hun instellingen genieten van dat icoon.
Not me.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:59 schreef Sjoewe het volgende:
Je bedoelt dus practisch iedereen, infantiel stuk kontkortst.
Is dat die met dat coole vogeltje dat zijn ogen open en dicht doet?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Adium.
hier nog eenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
ik gebruik ook Messenger:mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |