Het is altijd rendabel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Of is dat niet rendabel genoeg voor jullie?
werk er zelf, weet wel hoe het in elkaar zit bij een faillesementquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je hebt geen garantie.
Hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef SharkPB het volgende:
Heb ongeveer een week geleden een brief van CEB gekregen met mijn rekeningnummer. Mijn pincode zou snel volgen. Maar heb nog geen pincode ontvangen. Wel een een afschrift met mijn eerste storting
Duurde het bij jullie ook zo lang?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef SharkPB het volgende:
Heb ongeveer een week geleden een brief van CEB gekregen met mijn rekeningnummer. Mijn pincode zou snel volgen. Maar heb nog geen pincode ontvangen. Wel een een afschrift met mijn eerste storting
Duurde het bij jullie ook zo lang?
Niemand die hier een antwoord op weet?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:14 schreef athlonkmf het volgende:
Fijn. Voor credit europe heb ik al een acceptgiro van m'n eerste ID-overboeking gekregen, maar nog steeds geen wachtwoord....
Duurde bij mij een week of 6 a 7.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[..]
Niemand die hier een antwoord op weet?
Bij de grote banken doorgaans wel ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:19 schreef Arcee het volgende:
Van Credit Europe Bank:
[..]
Meestal wordt de rente toch pas in 't nieuwe jaar bijgeschreven?
A weet ik niet waarom jij acceptgiro's krijgt van overschrijvingenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[..]
Niemand die hier een antwoord op weet?
Hehe ik heb het ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:39 schreef Syrena het volgende:
Ah zitten jullie hier!
Mijn ATB-rekening is geopendNu durf ik alleen mijn spaarcentjes niet over te hevelen
Echt te stom voor woorden
Er staat nu 100 euro op, de rest staat nog te verstoffen bij de Postbank.
Deze week maar eens moed verzamelen(ja vrouwending zeker..)
Ahhh gelukkig ben ik niet alleenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hehe ik heb het ookwil er nu 2000 erop gooien(en ik ben een man
)
Ben vrouw... en heb wel even goed uitgezocht hoe ik zeker wist dat ik mn geld niet kwijt was na de overschrijving....quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ahhh gelukkig ben ik niet alleenIk ga vanavond een poging wagen, voordat ik de procedure of mijn inlogcodes ben vergeten
De boekdatum is 1 werkdag later, de rentedatum (of valutadatum) zal in de meeste gevallen 2 werkdagen later zijn. Je kunt het dan dus al wel pinnen of overschrijven, maar dan sta je op je betaalrekening ineens 'n dag valutair rood. En als je een bedrag vanaf die betaalrekening overschrijft naar een andere rekening, dan is de valutadatum van die overschrijving een dag eerder[0]. Wel iets om rekening mee te houden, bijvoorbeeld ook als je je spaargeld van rabo overmaakt naar de bank van je keuze.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:02 schreef Wexy het volgende:houd er wel rekening mee dat het geld dat je van je rabo spaar naar lopen overmaakt er binnen een paar uur is en vanaf 1 van de 3 genoemden pas een werkdag later.. dus dat is het enige nadeel tov je oude rabo...
Vergeet AT Bank niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:58 schreef Nivard het volgende:
Ik twijfel tussen: Credit Europe Bank, AK Bank en ASN Bank.
Hier een overzicht van precies de spaarrekeningen zonder voorwaarden en zonder kosten:quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:58 schreef Nivard het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarvoor ik het beste kan kiezen? Ik wil sparen zonder risico en voorwaarden, en daarbij wel elk moment bij mijn geld kan wanneer er onvoorziene kosten optreden.
Je rekening code kun je vinden in de afschriften van de betaal rekening.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 07:58 schreef tinny het volgende:
Het is zo erg dat ik zelfs niet eens mijn rekening nummer weet bij ATB (901....). Mijn wachtwoord weet ik nog wel ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |