Ligt eraan hoe je instapte idd maar ik vind het toch jammer dat het niet meer bestaat.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef Setambre het volgende:
Turks Fruit Deposito is echt gokken met valuta's zo mooi was die constructie niet...
Ik heb alles daar al weg gehaald. Het verschil met de top is nu echt te groot geworden.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:03 schreef corus het volgende:
Rente verlaging bij dsb internetsparen , is nu 3,666%
Idd.. Ik haal morgen alles weg. Even een signaal afgeven..quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb alles daar al weg gehaald. Het verschil met de top is nu echt te groot geworden.
Direct afstraffen dus. Het tegoed is naar TEB en YKB gegaan.
Alles is verlaagd,quote:
Ik zit er ook aan te denken om daar wat geld in een deposito te storten. Voor de kinderen heb ik daar al een jeugdspaarrekening geopend. Heb nu een deposito bij SNS, maar die loopt in november af. Ik denk er dus aan ook een deposito bij ASN te openen. 4,5% is best goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:13 schreef WVL_KsZeN het volgende:
ASN heeft nu trouwens een leuke actie : Bij de opening van een deposito voor 1 jaar krijg je 4.5% rente + een mooie DVD-serie 'natural history' van Sir D. Attenborough(bij een storting van minimaal ¤1.000)
Zelf heb ik er altijd een goed gevoel bij als ik bedenk dat de ASN m'n centen goed belegd
5,4% is beter.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:27 schreef RJD het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om daar wat geld in een deposito te storten. Voor de kinderen heb ik daar al een jeugdspaarrekening geopend. Heb nu een deposito bij SNS, maar die loopt in november af. Ik denk er dus aan ook een deposito bij ASN te openen. 4,5% is best goed.
Klopt, maar dat is wel voor 4 jaar vast. Ik wil maximaal 1 jaar vast. Nou is dat bij CE nog 5,0%, maar als ik hier lees hoe traag alles gaat bij CE, dan kies ik liever voor de veel snellere ASN.quote:
Meestal wordt de rente toch pas in 't nieuwe jaar bijgeschreven?quote:De rente wordt jaarlijks op 31 december met valutadatum 1 januari bijgeschreven.
Maandelijks ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:55 schreef Elwood1802 het volgende:
ZIjn hier ook mensen die bedragen van rond de 5000e sparen? Of is dat niet rendabel genoeg voor jullie?
Niet als je minder dan 20.000 euro daar hebt staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef Het_Biertje het volgende:
als de DSB bank failliet gaat... ben ik dan eigenlijk alles kwijt?
thnxquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet als je minder dan 20.000 euro daar hebt staan.
0-20000 krijg je alles terugquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef Het_Biertje het volgende:
als de DSB bank failliet gaat... ben ik dan eigenlijk alles kwijt?
Hoeft niet, maar je hebt geen garantie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb je een achtergesteld deposito dan ben je bij een faillesement wel alles kwijt.
Als ze achtergestelde deposito's kunnen uitbetalen, zouden ze niet failliet zijn...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je hebt geen garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |