Gast, als je dat verhaal niet kent moet je er gewoon niet over beginnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:17 schreef Kootjuh het volgende:
marco sucks big time cruyf de opper-amsterdammer ging zelfs bij feyenoord spelen misschien betaalden jullie niet genoeg of zou het toch iets met de sfeer te maken hebben..........?
Volgens mij ging Cruijff weg omdat zijn contract niet verlengd werd door de clubleiding van Ajax, niet omdat de sfeer bij de club zo slecht was. Dat maak ik ook helemaal niet op uit dat stukje, ik lees alleen dat hij boos was op het bestuur. Als je bedoelde dat de sfeer tussen hem en het bestuur niet meer goed was, heb je gelijk, maar dat is heel iets anders dan dat de sfeer bij Ajax slecht was, wat ik uit jouw eerste post opmaak.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:40 schreef Kootjuh het volgende:
Cruijff als speler bij Feyenoord
Gedreven door rancune over zijn behandeling door het Ajax-bestuur, maakte Cruijff in 1983 een onvoorstelbaar geachte overstap naar Feyenoord. De Rotterdamse fans hadden aanvankelijk de nodige moeite met niet zomaar een een Ajacied in Feyenoord-shirt. Maar de tegenstand verdween snel.
Ondanks de 8-2 nederlaag van Feyenoord tegen Ajax in het Olympisch stadion, pakte Feyenoord de landstitel, én de KNVB-beker. Met een sterke Ruud Gullit, een trefzekere Peter Houtman maar vooral dankzij een getergde Cruijff. Aan het einde van het seizoen kondigde Cruijff toch wel enigszins verrassend zijn afscheid aan. En deze keer bleek zijn beslissing definitief.
had ik toch gelijk dat de sfeer bekoeld was en hij daarom vertrokken is of ben je achterlijk?
Misschien moet je eerst maar eens leren hoe je die naam moet schrijven, daarna je wat beter in de geschiedenis van voor jouw tijd verdiepen en dan nog eens terugkomen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:17 schreef Kootjuh het volgende:
marco sucks big time cruyf de opper-amsterdammer ging zelfs bij feyenoord spelen misschien betaalden jullie niet genoeg of zou het toch iets met de sfeer te maken hebben..........?
Ach hij heeft natuurlijk al eventjes warm mogen draaien bij het NLs elftal - een logische eerste stap voor een trainer in NL. Rijkaard deed dat ook. Wat Rijkaard daarna deed van Sparta z'n eerste degradatie bezorgen. Zou Marco ook zoiets lukken? (Om daarna natuurlijk de CL te winnen met Milan of zo ...)quote:Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een merkwaardige keuze. Waarom kiest een club die bij de Europese top wil horen voor een trainer die op clubniveau nog niks gedaan heeft. Je laat zo'n man toch eerst 2 seizoenen bij NEC of zo warm draaien?
Mag ie na 1,5 jaar weer wieberen omdat het allemaal wat tegenvalt. Ik vind het richting Van Basten ook niet erg slim.
net zoals Wouters en Blind ook een kans verdiende?quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:56 schreef Jasza het volgende:
Ach je moet de man de kans geven, je ziet het vanzelf wel, ik denk dat met de juiste mensen eromheen het best eens heel goed kan gaan.
Want van Basten is ook de komende 100 jaar trainerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef Barca het volgende:
Nu weten we zeker dat Ajax de komende 100 jaar geen kampioen wordt!
Bij wijze van. Met Van Basten is het niet pakken van een prijs gegarandeerd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Want van Basten is ook de komende 100 jaar trainer.
Maakt toch eigenlijk niet uit. Je kunt er neerzetten wie je wilt, wat voor type coach dan ook. Het gaat voornamelijk over hoe het team samen speelt. En dat zit ook fout, vast blijven klampen aan 4-3-3 terwijl ik een 4-4-2 met Huntelaar en Suarez in de spits en Luque erachter de shit zou vindenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net zoals Wouters en Blind ook een kans verdiende?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Bij wijze van. Met Van Basten is het niet pakken van een prijs gegarandeerd!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Bij wijze van. Met Van Basten is het niet pakken van een prijs gegarandeerd!
Daarom komt de verbaal sterke Amsterdammer Robbie Witschge ook mee en de keihard werkende John van 't Schip.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand nog De Haan gehoord die eigenlijk gewoon zei dat Van Basten en lui en eigenwijs en verbaal zwak is ?
Lijkt me een goede voor de belangrijkste positie in je organisatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |