abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56929653
Juist
En nee, ik was daar niet bij

Maar goed om weer on topic te komen:
Zou wel mooi zijn als bijvoorbeeld een Huntelaar bijtekend omdat zijn held Van Basten nu de coach is
pi_56929866
Gilardino kom maar hier
AFC AJAX
pi_56939152
marco sucks big time cruyf de opper-amsterdammer ging zelfs bij feyenoord spelen misschien betaalden jullie niet genoeg of zou het toch iets met de sfeer te maken hebben..........?
  zondag 24 februari 2008 @ 00:37:12 #105
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56939571
wat een slechte keus zeg
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56939891
quote:
Op zondag 24 februari 2008 00:17 schreef Kootjuh het volgende:
marco sucks big time cruyf de opper-amsterdammer ging zelfs bij feyenoord spelen misschien betaalden jullie niet genoeg of zou het toch iets met de sfeer te maken hebben..........?
Gast, als je dat verhaal niet kent moet je er gewoon niet over beginnen.
pi_56940760
Cruijff als speler bij Feyenoord

Gedreven door rancune over zijn behandeling door het Ajax-bestuur, maakte Cruijff in 1983 een onvoorstelbaar geachte overstap naar Feyenoord. De Rotterdamse fans hadden aanvankelijk de nodige moeite met niet zomaar een een Ajacied in Feyenoord-shirt. Maar de tegenstand verdween snel.
Ondanks de 8-2 nederlaag van Feyenoord tegen Ajax in het Olympisch stadion, pakte Feyenoord de landstitel, én de KNVB-beker. Met een sterke Ruud Gullit, een trefzekere Peter Houtman maar vooral dankzij een getergde Cruijff. Aan het einde van het seizoen kondigde Cruijff toch wel enigszins verrassend zijn afscheid aan. En deze keer bleek zijn beslissing definitief.

had ik toch gelijk dat de sfeer bekoeld was en hij daarom vertrokken is of ben je achterlijk?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 februari 2008 @ 02:59:37 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56940857
uitstekende keuze
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56941216
quote:
Op zondag 24 februari 2008 02:40 schreef Kootjuh het volgende:
Cruijff als speler bij Feyenoord

Gedreven door rancune over zijn behandeling door het Ajax-bestuur, maakte Cruijff in 1983 een onvoorstelbaar geachte overstap naar Feyenoord. De Rotterdamse fans hadden aanvankelijk de nodige moeite met niet zomaar een een Ajacied in Feyenoord-shirt. Maar de tegenstand verdween snel.
Ondanks de 8-2 nederlaag van Feyenoord tegen Ajax in het Olympisch stadion, pakte Feyenoord de landstitel, én de KNVB-beker. Met een sterke Ruud Gullit, een trefzekere Peter Houtman maar vooral dankzij een getergde Cruijff. Aan het einde van het seizoen kondigde Cruijff toch wel enigszins verrassend zijn afscheid aan. En deze keer bleek zijn beslissing definitief.

had ik toch gelijk dat de sfeer bekoeld was en hij daarom vertrokken is of ben je achterlijk?
Volgens mij ging Cruijff weg omdat zijn contract niet verlengd werd door de clubleiding van Ajax, niet omdat de sfeer bij de club zo slecht was. Dat maak ik ook helemaal niet op uit dat stukje, ik lees alleen dat hij boos was op het bestuur. Als je bedoelde dat de sfeer tussen hem en het bestuur niet meer goed was, heb je gelijk, maar dat is heel iets anders dan dat de sfeer bij Ajax slecht was, wat ik uit jouw eerste post opmaak.
  zondag 24 februari 2008 @ 19:24:44 #110
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_56952994
Nu weten we zeker dat Ajax de komende 100 jaar geen kampioen wordt!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 24 februari 2008 @ 19:32:56 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56953161
quote:
Op zondag 24 februari 2008 00:17 schreef Kootjuh het volgende:
Misschien moet je eerst maar eens leren hoe je die naam moet schrijven, daarna je wat beter in de geschiedenis van voor jouw tijd verdiepen en dan nog eens terugkomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56953655
Ik vind het een merkwaardige keuze. Waarom kiest een club die bij de Europese top wil horen voor een trainer die op clubniveau nog niks gedaan heeft. Je laat zo'n man toch eerst 2 seizoenen bij NEC of zo warm draaien?

Mag ie na 1,5 jaar weer wieberen omdat het allemaal wat tegenvalt. Ik vind het richting Van Basten ook niet erg slim.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 22:37:23 #113
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56957544
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een merkwaardige keuze. Waarom kiest een club die bij de Europese top wil horen voor een trainer die op clubniveau nog niks gedaan heeft. Je laat zo'n man toch eerst 2 seizoenen bij NEC of zo warm draaien?

Mag ie na 1,5 jaar weer wieberen omdat het allemaal wat tegenvalt. Ik vind het richting Van Basten ook niet erg slim.
Ach hij heeft natuurlijk al eventjes warm mogen draaien bij het NLs elftal - een logische eerste stap voor een trainer in NL. Rijkaard deed dat ook. Wat Rijkaard daarna deed van Sparta z'n eerste degradatie bezorgen. Zou Marco ook zoiets lukken? (Om daarna natuurlijk de CL te winnen met Milan of zo ...)

Ach - het is simpelweg een gok, da's duidelijk. Waar beide partijen (Ajax en Marco) even veel de gok wagen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_57002965
Ach je moet de man de kans geven, je ziet het vanzelf wel, ik denk dat met de juiste mensen eromheen het best eens heel goed kan gaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 februari 2008 @ 12:19:42 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57008055
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 01:56 schreef Jasza het volgende:
Ach je moet de man de kans geven, je ziet het vanzelf wel, ik denk dat met de juiste mensen eromheen het best eens heel goed kan gaan.
net zoals Wouters en Blind ook een kans verdiende?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57008140
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:24 schreef Barca het volgende:
Nu weten we zeker dat Ajax de komende 100 jaar geen kampioen wordt!
Want van Basten is ook de komende 100 jaar trainer .
pi_57015426
Iemand nog De Haan gehoord die eigenlijk gewoon zei dat Van Basten en lui en eigenwijs en verbaal zwak is ?

Lijkt me een goede voor de belangrijkste positie in je organisatie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 28 februari 2008 @ 08:49:55 #118
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57027849
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Rumille het volgende:

[..]

Want van Basten is ook de komende 100 jaar trainer .
Bij wijze van. Met Van Basten is het niet pakken van een prijs gegarandeerd!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_57030175
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

net zoals Wouters en Blind ook een kans verdiende?
Maakt toch eigenlijk niet uit. Je kunt er neerzetten wie je wilt, wat voor type coach dan ook. Het gaat voornamelijk over hoe het team samen speelt. En dat zit ook fout, vast blijven klampen aan 4-3-3 terwijl ik een 4-4-2 met Huntelaar en Suarez in de spits en Luque erachter de shit zou vinden
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57030290
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:49 schreef Barca het volgende:

[..]

. Komt wel goed.
pi_57030689
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:49 schreef Barca het volgende:

[..]

ok
AFC AJAX
pi_57039545
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand nog De Haan gehoord die eigenlijk gewoon zei dat Van Basten en lui en eigenwijs en verbaal zwak is ?

Lijkt me een goede voor de belangrijkste positie in je organisatie
Daarom komt de verbaal sterke Amsterdammer Robbie Witschge ook mee en de keihard werkende John van 't Schip.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57039722
Maar jij vindt het wel goede karakter eigenschappen dus voor iemand op de belangrijkste positie in je organisatie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57039782
Waarom zou het zo zijn als Foppe de Haan het zegt?

Hiddink was volgens de verhalen ook lui als bondscoach, maar presteerde prima en deed dat bij PSV ook.

Louis van Gaal is ook eigenwijs en won de CL met Ajax.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57039809
Hij was als speler al lui en eigenwijs, dat zal misschien niet zoveel veranderd zijn. Dat is niet per se een slechte eigenschap. Verbaal zwak is wel wat lastiger misschien, als je je visie wilt overbrengen.

Maar geef even een linkje waar De Haan dat zegt, DAM? Ben ik wel benieuwd naar, want ik heb het gemist.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')