dat jullie nou alleen ja en amen zeggen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
zucht waarom? Zo'n triest ontvangst als Harry bij de kuip kreeg zal heus niet gebeuren hoor...
Zoals?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat jullie nou alleen ja en amen zeggen...
Volgens mij is de commisie en dergelijke waarom hij nu weggaat gekomen omdat de supporters het er niet mee eens waren..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Jaake maar lekker aan laten kloten
Ook al? Bedoel je die ene die in het 2e speelt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:30 schreef Erasmusch het volgende:
Nu ook al klakkies in de staf daaro
Ik denk niet dat Hiddink nog OOIT in nederland werkt. Simpelweg omdat we hier niet betalen van wat hij met zijn status in het buitenland krijgt of kan krijgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:29 schreef Dvm86 het volgende:
Hopelijk komt Hiddink om Van Geel te vervangen!
daar geloof ik niet zo inquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij is de commisie en dergelijke waarom hij nu weggaat gekomen omdat de supporters het er niet mee eens waren..
als we hem niet aan hadden laten kloten, was de club niet de club die het nu isquote:Dat jullie die kale nou 15 jaar laten kloten, daar zou ik me eerder voor schamen
Ken je deze nog:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ook al? Bedoel je die ene die in het 2e speelt?
wie is datquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ken je deze nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en natuurlijk
[ afbeelding ]
Dus niet meer janken over De Cler of aankomen met die pic van Landzaat en de party animals.
Juist ja dus iemand die verantwoordelijk is voor de slechte resultaten bekritiseren / tegen protesteren, is hetzelfde als een speler bedreigen en uitfluiten zonder dat hij nog maar een bal heeft getrapt, omdat hij uit Amsterdam komt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Jaake maar lekker aan laten kloten
Wat bedoel je nu? Of wil je zeggen dat JC een kakkerlak is?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ken je deze nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en natuurlijk
[ afbeelding ]
Dus niet meer janken over De Cler of aankomen met die pic van Landzaat en de party animals.
Feyenoord van een faillisement gered, een aantal titels behaald, een aantal bekers en een UEFA Cup. Juist toen ie aan het 'aankloten' was ging het aardig goed. Vanaf het moment dat ie zich minder strak met de club is gaan bemoeien ging het mis.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:25 schreef denthemen het volgende:
Dat jullie die kale nou 15 jaar laten kloten, daar zou ik me eerder voor schamen
nee, dat zeg ik ook nergensquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Juist ja dus iemand die verantwoordelijk is voor de slechte resultaten bekritiseren / tegen protesteren, is hetzelfde als een speler bedreigen en uitfluiten zonder dat hij nog maar een bal heeft getrapt, omdat hij uit Amsterdam komt?
Maar die vergelijking maakte ik en jij gaat er op inquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik ook nergens
volgens mij is Griek niet bedreigd trouwens
ja, maar niet door te zeggen dat het hetzelfde isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar die vergelijking maakte ik en jij gaat er op in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |