stekelenburg in de spits volgend jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Goed nieuws.
Emanuelson aanvoerder + elke wedstrijd in de basis.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
stekelenburg in de spits volgend jaar
5x op rij, Frankrijk praktijken hier.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:58 schreef Thieske het volgende:
PSV volgend jaar weer kampioen, het wordt wel erg saai zo.
Mooie periode om te bouwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:59 schreef Silenus het volgende:
Tekent voor vier jaar. Marco, welkom terug en succes!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Emanuelson aanvoerder + elke wedstrijd in de basis.
Wat is dat nou weer voor een domme opmerking, die zijn juist gekomen zonder dat V. Basten er zat. Nu komen Kaka, Ronaldinho en Materazzi enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd of er grote buitenlandse spelers willen komen bij ajax nu van basten er is
grote spelers zoals gabri, rosales, juanfran
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef De.Kromme het volgende:
Zozo, vreemd moment.
kun je wel zeggen, maar een club coachen is heel anders dan een nationaal team natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Goed nieuws.
Cruijff zal zijn goedkeuring wel per direct hebben gegeven..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat de afgelopen week alle onderhandelingen toch even stil gelegen hebben.
Zoals gewoonlijk begonnen bij Ajax?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Rob Witschge was dat niet die feyenoord speler ?
zit je dan met een kakkerlak 4 jaar lang op de bankquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Hij had alleen die tyfus Witschge thuis moeten laten
Daarom snap ik de reacties niet van mensen die er om gaan lachen en zoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:33 schreef ruud_fr het volgende:
kun je wel zeggen, maar een club coachen is heel anders dan een nationaal team natuurlijk
ze lachen omdat hij spelers op ''vreemde'' plekken zetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom snap ik de reacties niet van mensen die er om gaan lachen en zo
Van Gaal had minder ervaring, en kijk hoe die het bij Ajax deed?
Ex-jood voordat hij bij ons kwam én Amsterdammer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit je dan met een kakkerlak 4 jaar lang op de bank![]()
ga je hem toe zingen
Net als Wim Jansen tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit je dan met een kakkerlak 4 jaar lang op de bank![]()
ga je hem toe zingen
WTF Jorienquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond fifa spelen ? met het nieuwe anderlecht tegen ons aller ajax ?
en Johan...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net als Wim Jansen tochEn Tim, en Serginho, en Landzaat, en Timmer etc
Timmer ging van Feyenoord naar jullie toe.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:42 schreef denthemen het volgende:
Timmer etc
Ik heb het ook niet over spelers die van Ajax naar Feyenoord gingen.. Ik heb het over ex Ajax spelers bij Feyenoordquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Timmer ging van Feyenoord naar jullie toe.
ja maar groot deel bij feyenoord gespeeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ex-jood voordat hij bij ons kwam én Amsterdammer.
Ach, joden krijgen doorgaans een spontane erectie bij het horen van de naam Witschge.. dus ik betwijfel of ze het zo erg vinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja maar groot deel bij feyenoord gespeeld.
zullen ze leuk vinden
zucht waarom? Zo'n triest ontvangst als Harry bij de kuip kreeg zal heus niet gebeuren hoor...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja maar groot deel bij feyenoord gespeeld.
zullen ze leuk vinden
Hoezo moeten we dat dan krijgen van de voetballer Been?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, joden krijgen doorgaans een spontane erectie bij het horen van de naam Witschge.. dus ik betwijfel of ze het zo erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |