Gelukkig dat het niet regende dan!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Moest vanmiddag sigaretten halen bij de AH. Lopend deed ik over de 200 m die ons scheiden 20 minuten. Ik werd ingehaald door een bejaarde met zware vorm van bronchitus. En toen moest ik weer terug met aan het einde de brug over de gracht naar m'n huis. Al met al drie kwartier bezig geweest met een paraplu als loopstok. (..)

Ja, vandaag is een stuk erger.quote:

Ik had net m'n zus met haar kleinste op bezoek. Uiteraard gooide hij zijn volle glas limonade om over de vloer. Dus ik heb weer wat te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Verveel je je nog steeds zo, UIO?
Of gaat het al wat beter met je knie?

En die smeirige doekjes worden pas 19 maart gewassen en dan weten we na de was of ze nog schoon zijn geworden?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Uiteraard heeft ze opgeruimd, maar nu liggen er allemaal smerige doekjes bij de wasmand.
Resultaten volgen woensdag 19 maart.

Ik blijf erbij dat het een gemiste kans was van de producenten.quote:

Ik zal er een topic over openen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:12 schreef Fogel het volgende:
En die smeirige doekjes worden pas 19 maart gewassen en dan weten we na de was of ze nog schoon zijn geworden?
Geen idee. Er is een groot aantal spieraandoeningen. Misschien dat het daarom zo lang moet duren.quote:Waarom duurt het (en dan bedoel ik dus het resultaat van de operatie) zo lang?

Ervoor dobbelen of en zo ja wanneer je ze gaat wassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal er een topic over openen.
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |