Sorry hoor, ik sta ook in de pannen te roeren en zet de gedachte aan het haar van Amanda maar even van me af.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Zo lang geleden al? Bij een normaal mens zou het dan toch ook vreselijk kriebelen? Getver, we moeten hier nog eten.
Weinig, Amanda heeft haar hersencellen nodig om te blijven ademhalen en schreeuwen, Brian moet haar zelfs zeggen wanneer ze moet douchen of in bad moet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Selene wordt ook wel erg gemist he ? Is er uberhaupt nog gesproken over haar sinds dat ze weg is ?
Eet ze, het is hier ook bijna klaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik sta ook in de pannen te roeren en zet de gedachte aan het haar van Amanda maar even van me af.
Ricardo, Amanda's persoonlijke bitch, zoals ze hem zelf noemt, komt binnen. Ze houdt van mensen die postitieve energie uitstralen. Vandaar dat ze op Brian valt natuurlijk.
Ricardo zegt dat hij heel veel spelinfo heeft en hij zich bij B en A gaat aansluiten, daar gaan we weer.![]()
Eet ze allemaal, tot later.
Sex boven de dekens..dus ff afspraakje maken met de febo....expliciete sexhandelingen van Brian en Amanda mogen natuurlijk niet openbaar worden..dat kan alleen bij Huub...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:07 schreef T-lex het volgende:
Denk dat B&A net gewoon ff offstream hebben kunnen kloten ...viel op dat na het sporten we ineens geen streams meer op hun hadden en we pas weer de slaapkamer kregen toen ze al ff onder de douche stonden.
Ze waren voor het sporten ook al aan het dollen....en ze liepen een beetje te teasen. Brian vroeg nog "wat doe je na het sporten, zullen we wat afspreken" terwijl hij de kont van Amanda bekeek.
Oh Sjonnie! Sing een liedjuh voor mij alleen! Oeps, dat kandie niet! Toondoof weetjuh!quote:
Heerlijk toch, de wansmaak van die twee? Die hebben zo hun eigen misplaatste ideeen over wat sjiek isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh Sjonnie! Sing een liedjuh voor mij alleen! Oeps, dat kandie niet! Toondoof weetjuh!
Doe maar raden..............quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:58 schreef Leandra het volgende:
OMG wie heeft Brian z'n haar vermoord??
Ik denk Amanda met de staafmixer in de kelderquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Doe maar raden..............
(A) Amanda
(B) De ratten uit de kelder
(C) De philips staafmixer
(D) Jaap
(E) De golfkar
Nou het was een stijltang, maar vooruit dat reken ik ook goed !! :>quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk Amanda met de staafmixer in de kelder
Was dat wel dezelfde nacht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:06 schreef STAP01 het volgende:
Toen Brian met die Ellie onder de douche stond terwijl Amanda Huub tussen dr benen had he. (toen die nacht in de Witte Bergen) Hoe lang duurde het toen Amanda en Brian weer sex hadden? Toch niet heel veel langer dan een week?
70'ies is retro hè.... en dus helemaal hipquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:09 schreef Copycat het volgende:
It's 70ies Ken!
En dat wordt door die dumbos echt mooi gevonden?
Inmiddels zijn de 80ies al weer bijna over hun hip retro-gehalte heen. De 90ies is het nieuwe zwart.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
70'ies is retro hè.... en dus helemaal hip![]()
De pasvorm is ook zo ... niet passend.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Het is weer gelukt, CS written all over it.
[ afbeelding ]
Maatje XS en dat met die neptieten, wat wil je.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
De pasvorm is ook zo ... niet passend.
Zit jij ook iedere dag 3 uur met de stijltang te klieren??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:21 schreef Dementor het volgende:
Brian heeft tophaar zo!
* Dementor heeft ongeveer zelfde kapsel alleen wat netter
Nee mijn haar valt gewoon zoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij ook iedere dag 3 uur met de stijltang te klieren??
Verkering?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:21 schreef Dementor het volgende:
Brian heeft tophaar zo!
* Dementor heeft ongeveer zelfde kapsel alleen wat netter
Ze moet wel TV maken in ruil voor dit jurkje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Ook nieuw, lief van de FEBO hè?![]()
[ afbeelding ]
Dat moest hij zeggen van rat en del. Ze hebben hun eigen plan al getrokken, Huub kookt, net als gisteren voor de kat zijn viool.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:28 schreef ericahysterica het volgende:
oh eet mike nu weer met dellie en rat mee.??????????
vanmorgen hoorde ik hem toch echt zeggen dat hij met huub mee zou eten (huub zn kooksel)
Ik denk door Amanda, die op de vlucht was voor de ratten uit de kelder in een door een Philips staafmixer aangedreven golkar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Doe maar raden..............
(A) Amanda
(B) De ratten uit de kelder
(C) De philips staafmixer
(D) Jaap
(E) De golfkar
de huishoer maakt ook geen onderschijtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:16 schreef Disana het volgende:
Konijntjes wiebelen, wiebelen.
[ afbeelding ]
Ach, vandaar dat Albert Cuyp flodderding, ze hoeft alleen maar te neuken en haar slabek open te trekken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:30 schreef Dementor het volgende:
Ze moet wel TV maken in ruil voor dit jurkje.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Duitse duo, Modern Talking, dat was eind jaren tachtig, hè? Kan voor Brian dus nog net als stijlicoon fungeren. Die donkerharige, dan. Met dat naamplaatje met de naam van zijn vrouw "Nora" om zijn nek.
Je moet maar zo denken, geestesziekten zit in haar familie!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:36 schreef Lobasca het volgende:
welke idioot met minstens een borderline-stoornis heeft dat haar van Ranzige Rat gedaan?
sprak vandaag een vriendinnetje die alleen maar de tv-uitzendingen volgtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
Word weer mooi geplakt en geknipt in de tv uitzending.Huub komt er weer goed uit maar niet heus.
`quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moest hij zeggen van rat en del. Ze hebben hun eigen plan al getrokken, Huub kookt, net als gisteren voor de kat zijn viool.
Ik herken alleen die zwarte heksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:36 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat ik het antwoord al weet van de talentenjacht
Wat weer een tentje met Brian dat kennen we toch al en iets anders kan ze niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moet wel TV maken in ruil voor dit jurkje.
Gewéldig!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:38 schreef riri het volgende:
wat een agressief ventje is Huub in de uitzending van vandaag....niet normaal meer...de tik die hij uitdeelde aan Mikey en hem van het bed aftrekken hebben ze niet eens laten zien...ben benieuwd of de tik de hij aan Brian geeft zometeen wel uitgezonden wordt
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:36 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mokum! Waar hang jij 's nachts uit?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:36 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie doe ik naquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:38 schreef riri het volgende:
wat een agressief ventje is Huub in de uitzending van vandaag....niet normaal meer...de tik die hij uitdeelde aan Mikey en hem van het bed aftrekken hebben ze niet eens laten zien...ben benieuwd of de tik de hij aan Brian geeft zometeen wel uitgezonden wordt
Kan me dan voorstellen wat ze denkt.Lijkt nergens op wat ze laten zien.Heb tijden niet meer gekeken,maar ik schrik er aardig van.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sprak vandaag een vriendinnetje die alleen maar de tv-uitzendingen volgt
Het begint met een O, meer zeg ik niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef mazaru het volgende:
Wie doe ik na
Ogggghhhhhh
Wat errugghhhhhhh
Deelnemers van de vorige talentenjacht...heel "toevallig" was die sukkel van de Soca Boys er ook..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik herken alleen die zwarte heks, wie zijn die anderen?
Ik kom dan ook woorden te kort, wat wij allen op de streams waarnemen..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan me dan voorstellen wat ze denkt.Lijkt nergens op wat ze laten zien.Heb tijden niet meer gekeken,maar ik schrik er aardig van.
De soa-boysquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Deelnemers van de vorige talentenjacht...heel "toevallig" was die sukkel van de Soca Boys er ook..
dus allemaal weer uit dezelfde vijver...![]()
[ afbeelding ]
Dat wil jij niet weten...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mokum! Waar hang jij 's nachts uit?
Who is the hooker in the middle?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer..dus ze zijn er al meer geweest
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het begint met een O, meer zeg ik niet.
Obasca!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[ [url=
afbeelding]http://b.imagehost.org/dl/b47283212e2f400da86e09c01a92064d/47bf18d4/0140/1067.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Als ik niet beter zou weten (hoewel) zou ik denken dat Eric en Palma familie zijn.... ik bedoel: kijk naar die neus!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer..dus ze zijn er al meer geweest
Nou vooruit....de bron:
http://www.gerardvanveen.nl/talentenjacht.htm
Geniet ervan!![]()
Verkeerde plaats en het verkeerde moment..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat wil ik wel! Op de biechtstoel!
Dingen delen opbiechten is anders 2008.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Verkeerde plaats en het verkeerde moment..
Eej..you know the drill..antwoord in mijn PM..en heel FOK! mag ervan meegenieten, maar zo stoer ben je vast niet!quote:
Omg, zei hij dat!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ricardo tegen Claire: Je ben OrdiClaire op straat, een disaster in de keuken en een hoer in bed.
Als hij dat tegen mij had gezegd zou ik toch hebben uitgehaald.......Claire staat schaapachtig te lachen, hopeloos.
Heb hem uitgezet.Word er gewoon kwaad om.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:51 schreef neehe het volgende:
Nou nou, in de uitzending allemaal agressie van nu en uit het verleden van Huub, hij komt er niet goed vanaf in de uitzending.
Jaja we zenden wel uit wat Huub doet maar de douche scene met Amanda en de de andere incidenten met die twee dat doen we niet die laten we niet zien, we wachten net zo lang tot Amanda er net zo erg aan toe is als haar zus en dat gaat gebeuren want Amanda is niet altijd even gewillig en soms wil ze niet luisteren naar Brian.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:51 schreef neehe het volgende:
Nou nou, in de uitzending allemaal agressie van nu en uit het verleden van Huub, hij komt er niet goed vanaf in de uitzending.
En dan ook nog dat smerige gekleurde commentaar erbijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb hem uitgezet.Word er gewoon kwaad om.
Brian mag alles zien.Hij weet altijd alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:02 schreef neehe het volgende:
Daarom is Brainless zeker zo vrolijk, hij heeft de uitzending waarschijnlijk al gezien.
Ja, als je het niet ziet is het ook niet gebeurt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk de tv uitzendingen niet eens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |