Lang verhaal, ook wel al eens verteld, maar in het het kort komt het er op neer dat ik 5 jaar geleden mijn knie heb verdraaid met skieėn, wat toen al onderzocht was middels een MRI, maar toen was mijn knieband slechts verrekt.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:18 schreef ElizabethR het volgende:
Zo zeg, dat hakt er even in![]()
Wat een ellende, daar ben je mooi zoet mee. Hoe krijg je het voor elkaar???
Hm..quote:Op maandag 25 februari 2008 14:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
makelaar en mondeling. Zegt al genoeg lijkt me
[inkopmodus]quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook een rechtswinkel inlopen, kost volgens mij niets
Tja, het is mijn woord tegen het zijne, en voor zover ik kan nagaan klopt het dat ze dit bedrag ex btw rekenen. Als ik het op papier had laten zetten was het ook duidelijk geweest dat ze ex btw bedoelden. Ik ga hier geen tijd in steken, heb andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan ook een rechtswinkel inlopen, kost volgens mij niets
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Tja, het is mijn woord tegen het zijne, en voor zover ik kan nagaan klopt het dat ze dit bedrag ex btw rekenen. Als ik het op papier had laten zetten was het ook duidelijk geweest dat ze ex btw bedoelden. Ik ga hier geen tijd in steken, heb andere dingen aan mijn hoofd.
Goed denk ik zo, je ik heb ze sinds gisteravond ook nauwelijks meer gezien. Iig niet wakkerquote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
balen. Nou ja, als er iets is wat ik voor je kan doen, dan hoor ik het wel. Hoe is het Eli en DaviniaHR?
Nee, alleen als ik lach...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dan moet je toch helse pijnen hebben???
De knieband (ik begin nu ineens te twijfelen of het niet mijn kruisband was...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:36 schreef ElizabethR het volgende:
Gaan ze je knieband verwijderen dan?????
Kunnen ze niet een of ander implantaatje maken? Ja toch?????
Hmm, het klinkt me niet prettig in de oren waar jij zo af en toe doorheen moet gaan. Ik heb zelf ook een aandoening in mijn linkerknie, en als ik er last van krijg, dan kan ik niet meer lopen op dat been. Moet ik dan achter me aan slepen. Gelukkig heb ik er de laatste tijd erg weinig last van!!
Ik hoop voor je dat ze het netjes kunnen repareren MM!!!
Allemaal wel pittig zeg. Weet je al wanneer je onder het mes gaat?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De knieband (ik begin nu ineens te twijfelen of het niet mijn kruisband was..., maar het euvel is in ieder geval hetzelfde) kan vervangen worden door een pees die ze uit je hamstring halen en in je knie zetten op de plek van je knie-/kruisband.
Alleen de revalidatie daarvan kan 4 tot 6 maanden duren en dus denk ik daar nog maar even niet hardop aan...
Ergens na 10 april mijn meniscus (voor die tijd heb ik te veel concerten en zo op het programma staan die ik niet af wil zeggen) en afhankelijk van het resultaat/effect daarvan daarna een operatie aan mijn knie-/kruisband (zal thuis de papieren even checken straks waar de pijn nou echt zit...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Allemaal wel pittig zeg. Weet je al wanneer je onder het mes gaat?
veel studentenleven heb ik niet, woon nog thuis. Maar het bevalt primaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He B, hoe bevalt het studentenleven in Nijmegen?
En het belangrijkste, het levert straks een gratis bezoek aan het festival op voor mijn whisky clubje, alleen onder die voorwaarde mogen ze de foto's gebruiken + dat ik een paar gedrukte exemplaren van de poster (op A1-formaat) wil hebben...quote:
Lijken me redelijke en eerlijke eisenquote:Op maandag 25 februari 2008 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En het belangrijkste, het levert straks een gratis bezoek aan het festival op voor mijn whisky clubje, alleen onder die voorwaarde mogen ze de foto's gebruiken + dat ik een paar gedrukte exemplaren van de poster (op A1-formaat) wil hebben...
Mini-pizza's uiteraard dan...quote:Op maandag 25 februari 2008 17:33 schreef wyccie het volgende:
Zal ik pizza gaan eten of poffertjes?
ja, en ik eet ze nooitquote:Op maandag 25 februari 2008 17:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Poffertjes! Die zijn namelijk vet lekker
Ik heb een poffertjespanquote:Op maandag 25 februari 2008 17:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, en ik eet ze nooit
Met poedersuiker
opgaven maken in de vakantie?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:31 schreef B.ertha het volgende:
één post sinds ik ben gaan eten
Ik krijg echt niks uit handen vandaag en ik snap ook al niks van de opgaven die ik maak
welke vakantie?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
opgaven maken in de vakantie?![]()
achja andere regioquote:Op maandag 25 februari 2008 18:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke vakantie?
Dat was 2 weken geleden al
Yep, nog slechts 16,5 track te gaan, gaat nog wel even duren.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, MM is net begonnen met het uploaden van de muziek
Logisch...quote:Op maandag 25 februari 2008 19:55 schreef iamredleader het volgende:
Nee, geen ervaring met ruggenprikken. En nu ga ik eten
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ooit een zoekopdracht geplaatst bij een makelaar, kosten 400 gulden, toen ik de rekening kreeg stond er ineens 400 gulden excl. BTW dus het te betalen eindbedrag was ineens veel meer. Hierop heb ik de man gesommeerd mij een rekening te sturen van 400 gulden INCLUSIEF BTW en dat ie anders kon opkrassen met zijn zooi. Hij koos eieren voor zijn geld.Later heb ik een huis gekocht en heeft een vriend van me de financiering en taxatie geregeld...bij dezelfde makelaar. Hij had de afspraak met deze makelaar dat hij 50% kreeg van alle transacties die door hem waren aangebracht, hierdoor kreeg ik via mijn vriend later nog de helft van de courtage terug.
Ownd!!
Netjesquote:Op maandag 25 februari 2008 19:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ooit een zoekopdracht geplaatst bij een makelaar, kosten 400 gulden, toen ik de rekening kreeg stond er ineens 400 gulden excl. BTW dus het te betalen eindbedrag was ineens veel meer. Hierop heb ik de man gesommeerd mij een rekening te sturen van 400 gulden INCLUSIEF BTW en dat ie anders kon opkrassen met zijn zooi. Hij koos eieren voor zijn geld.Later heb ik een huis gekocht en heeft een vriend van me de financiering en taxatie geregeld...bij dezelfde makelaar. Hij had de afspraak met deze makelaar dat hij 50% kreeg van alle transacties die door hem waren aangebracht, hierdoor kreeg ik via mijn vriend later nog de helft van de courtage terug.
Ownd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |