Leuke collega's heb jijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef thaleia het volgende:
Misschien waren ze geen stelletje? Ik hoor weleens gruwelverhalen over helse etentjes van mijn internetdatende collega's
Hoe weet jij dat? Er mee gedate?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat ik mijn profiel bijwerk? Die heb ik toen een keer ingevuld toen ik mijn profiel aanmaakte
Helaas, volgende keer beterquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik op TV was.
Net als mannen met een klein piemeltje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lelijke vrouwen zeggen over het algemeen meer, omdat ze iets moeten compenseren.....
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lelijke vrouwen zeggen over het algemeen meer, omdat ze iets moeten compenseren.....
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Net als mannen met een klein piemeltje.
En je bent maar wat jaloersquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef GioStyle het volgende:
Je hebt gewoon een praatgrage greppelslet als vriendin.
Eensch!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef Jim.Beam het volgende:
Overigens vind ik dat stiltes niet altijd ongemakkelijk hoeven te zijn. Vaak geniet ik meer van een gezamelijke stilte dan dat de oren van je kop af worden geluld door zo'n hyperactief wijf.
Volgens mij is dat juist een droomrelatie. Je vriendin die dan eindelijk eens een keer haar kop houdt en dat je eens lekker kan genieten van het eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind dat zo raar; als je elkaar niets te vertellen hebt dan ga je toch uit elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |