welke wiskey drink jij altijd ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan een goede borrel, straks maar even een lekker flesje whiskey halen
Collega's, waarom kan je die niet kiezenquote:
hangt ervan af...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik geef je er zelfs geld bij als je mijn collega wil overnemen!
WAAR KAN IK TEKENEN?
(was niet serieus hoor!)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
ik heb weer eens wat gemist! droxz what happened
Johnny walker, Jack Daniels, chivas regal, Dimplequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welke wiskey drink jij altijd ?
Vanavond zal het FiA zijn (Freakz in action)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz ik zie er 2 van je instaan.
welke zit je vanavond op ? freaks in action, of Action - Inside Community
Als het goed is wel, is al weer een tijdje geleden dat we samen hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:46 schreef draculettetje het volgende:
gaan jullie weer samen gamen?
wat je maar in huis heb zeg maarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Johnny walker, Jack Daniels, chivas regal, Dimple
ja ok, was alweer een tijdje geleden, en er staan van allerlei spellen in , dus wist het niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond zal het FiA zijn (Freakz in action)
Daar spelen de mensen COD4, op die andere spelen ze meer Deltaforce enzo.
ik heb gewoon even moeten googlen, om te kijken wat je nou bedoede hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:45 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook drinken! schrobbeler graag!
Ik leg uit:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
zie ik snap het niet meer....
Ik moet ook Dhr.google even vragen wat het precies isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb gewoon even moeten googlen, om te kijken wat je nou bedoede haha
hehe dank je wel! nu snap ik het weer!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik leg uit:
TS=Teamspeak
Via teamspeak kan je met je microfoon met elkaar praten, en ook met meerdere mensen.
Ik zit dus vaak in de avond gezellig tijdens het gamen te ouwehoeren met mensen via mijn headset.
COD4= Call of Duty 4
Dit is het schietspel was ik en WL spelen
En hoeveel geld ik heb zegmaar hahahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat je maar in huis heb zeg maar
een lekker tilburg kruiden dingetjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet ook Dhr.google even vragen wat het precies is
Het is dat ik hier geen teamspeak heb, scheelt een hoop typen hoor!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hehe dank je wel! nu snap ik het weer!
voel me een beetje minder blond nu
nou idd, kan aardig oplopen. wiskey van 60 jaar oud ofzo hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En hoeveel geld ik heb zegmaar hahahaha
ha ha anders hoort ie echt allesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
TS heb ik zeg maar nodig om vanavond droxz flink de huid vol te schelden haha![]()
(gelukkig moet ik de alt toets indrukken, wil de microfoon aan gaan)
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
TS heb ik zeg maar nodig om vanavond droxz flink de huid vol te schelden haha![]()
(gelukkig moet ik de alt toets indrukken, wil de microfoon aan gaan)
idd , das nu alleen voorrecht voor de burenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha anders hoort ie echt alles
ja het irritantste is gewoon muziekk, en dan rondzoemen van het geluid , je weet wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, en je zal zien dat ik bijna niet meer aan het schelden ben he
Je zal dubbel liggen van die domme opmerkingen van me hoor hahaha
En dan heb je nog van die mensen die geen "push to talk" aan hebben,
en die hoor je dan schelden en hoesten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |