Nog 10 uur en ik mag weer aan het werkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is wel handig danNog even en ik ben vrij
![]()
en naar je dinnetjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is wel handig danNog even en ik ben vrij
![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en naar je dinnetje
ow nee eerst naar de winkel
Xnews? Waarom niet Newsleacher?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef lynda het volgende:
zo ff fdt en xnews weer op me pc geknaldGister niet voor niets 3 gig weggegooid dus nu maar weer ff volgooien
Middagquote:
Grabit ftw!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Xnews? Waarom niet Newsleacher?
Grabit?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Grabit ftw!
Moet binnenkotr ook maar weer eens gaan downloaden, er is nog 600GB vrij ofzo
omdat ik al jarennnnn met xnews werk en tja als je er eenmaal aan gewend bent..:Pquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Xnews? Waarom niet Newsleacher?
Heej manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Grabit?
Als je die aanzet, kan je er niks meer bij doen... met Newsleecher kan je nog lekker doorgamen!
Goeiemiddag trouwens
Witquote:
Ja zekerquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
zo ben weer telefoon vrij
quote:The center for Disease Control har issued an medical alert about a highly contagious, potentially dangerous virus that is transmitted orally, by hand and even electroically.
This virus is called Weary Overload Recreational Killer (WORK).
If you recive WORK from your boss, colleagues, or anyone else via any means whatsoever- DO NOT TOUCH IT!!!!
This virus will vipe out your personal life completely!
If you should come into contact with WORK you should leave the premises. Take two good friends to the nearest grocery store and purchase one or both of the antidotes: Work Isolation Neutralizer Extract (WINE) and Bothersome Employer Elimination Rebooter (BEER)
Take the antidotes repeatedly until WORK is completely eliminated from your system.
jahoor wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben weer thuis D:
Ja ik ga zoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben weer thuis D:
hey bell , jij ging toch om 2 uur naar huis "? anders heb ik voor niets vrij genomen
Pr0nquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Grabit ftw!
Hahah geweldigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
Ik weet niet of iemand deze al kon... maar goed..het is vrijdag
[..]
misschien wat vriendelijker doen, dan schreeuwe de klanten niet zo tegen jequote:
ik zal het er ook inwrijven als sochtends de wekker om 5 uur gaatquote:
Wie heeft het over klanten dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef Disher het volgende:
[..]
misschien wat vriendelijker doen, dan schreeuwe de klanten niet zo tegen je
Hahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
Je moeder...die wrijft er van alles in...
doe je dat dan wel zachtjes.... dan hoor ik dat vast nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal het er ook inwrijven als sochtends de wekker om 5 uur gaat
geirriteerde collega's kan ook, dat is echt zooo vermakelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wie heeft het over klanten dan?
Of gewoon prive...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Disher het volgende:
[..]
geirriteerde collega's kan ook, dat is echt zooo vermakelijk
Ik heb een meeting.. Alvast fijn weekend Beller, ik ga er vanuit dat jij al weg bent als ik terug komquote:
quote:
oja, zullen we ruilen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Disher het volgende:
[..]
geirriteerde collega's kan ook, dat is echt zooo vermakelijk
Jow jij ook jongen! Spreek je een maandag!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een meeting.. Alvast fijn weekend Beller, ik ga er vanuit dat jij al weg bent als ik terug kom![]()
Cabaret!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef Sgele het volgende:
Of gewoon irritante mensen in een briljant topic
quote:
600 vrij? Daar teken ik voor! Nu 1.6 terrabite vol... heb nog 300 gig vrij ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Grabit ftw!
oh god! jij hebt een bezoek vd groenteboer nodigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zit onder de bloekvlekken, collega snapt nu dat hij zijn smoel moet houden.. MOFO!
zo, ik ben er weer...
wtf heb je gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zit onder de bloekvlekken, collega snapt nu dat hij zijn smoel moet houden.. MOFO!
zo, ik ben er weer...
hahahaha, ik geef je er zelfs geld bij als je mijn collega wil overnemen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:39 schreef Disher het volgende:
[..]
![]()
ik heb dus de geirriteerde klanten die op mij boos zijn omdat ze zelf betalingen verneuken
hahahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
600 vrij? Daar teken ik voor! Nu 1.6 terrabite vol... heb nog 300 gig vrij ofzo
Ik dacht zelf meer aan een goede borrel, straks maar even een lekker flesje whiskey halenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh god! jij hebt een bezoek vd groenteboer nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |