Tot zoquote:
geef me ff een uurtje wakker worden een hete douche en ontbijt.. tegen uurtje of 6 ben ik wel wakkerquote:
Grrrrrrquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef lynda het volgende:
[..]
geef me ff een uurtje wakker worden een hete douche en ontbijt.. tegen uurtje of 6 ben ik wel wakker![]()
scheit schoonmaakster begon boven te stofzuigen opeens zat gelijk rechtovereind
Nah lekker makkelijk toch, dat zij zo sociaal was om je wakker te maken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef lynda het volgende:
[..]
geef me ff een uurtje wakker worden een hete douche en ontbijt.. tegen uurtje of 6 ben ik wel wakker![]()
scheit schoonmaakster begon boven te stofzuigen opeens zat gelijk rechtovereind
pffffffffffffquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef lynda het volgende:
Sgele: je bent zelf een spuitelf
Dracu: drukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, kwam thuis toen me moeder de deur uit ging om te werken.. die moest om 7 uur beginnen
ze weet gelukkig dat ik gewerkt had en bok chago benquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah lekker makkelijk toch, dat zij zo sociaal was om je wakker te maken?
Haha dat is wel handig danquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef lynda het volgende:
[..]
ze weet gelukkig dat ik gewerkt had en bok chago benlang leve moeders die dat maar even op een briefje hebben geschreven
Nog 10 uur en ik mag weer aan het werkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is wel handig danNog even en ik ben vrij
![]()
en naar je dinnetjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is wel handig danNog even en ik ben vrij
![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en naar je dinnetje
ow nee eerst naar de winkel
Xnews? Waarom niet Newsleacher?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef lynda het volgende:
zo ff fdt en xnews weer op me pc geknaldGister niet voor niets 3 gig weggegooid dus nu maar weer ff volgooien
Middagquote:
Grabit ftw!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Xnews? Waarom niet Newsleacher?
Grabit?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Grabit ftw!
Moet binnenkotr ook maar weer eens gaan downloaden, er is nog 600GB vrij ofzo
omdat ik al jarennnnn met xnews werk en tja als je er eenmaal aan gewend bent..:Pquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Xnews? Waarom niet Newsleacher?
Heej manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Grabit?
Als je die aanzet, kan je er niks meer bij doen... met Newsleecher kan je nog lekker doorgamen!
Goeiemiddag trouwens
Witquote:
Ja zekerquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
zo ben weer telefoon vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |