abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56905538
TS, het is heel eenvoudig (voor ons als buitenstaanders dan):

Je vriend is een klootzak dat ie zich zodanig laat vollopen dat ie niet meer weet wat ie doet.
Hij weet inmiddels (zeg je) dat hij weet dat hij niet meer weet wat ie doet als ie te dronken is. Hij weet dus dat hij zich in moet houden met drinken. Toch schijnt hij dat niet te doen. Hij kan dan wel spijt hebben en lief en aardig zijn en zo, hij is een waardeloze lul IMHO als hij toch doorgaat met teveel zuipen.

Wat er gebeurd is, zoals al gezegd, gewoon verkrachting binnen een relatie. Iets verachtelijkers bestaat er niet. IMHO.

Hem even héél gauw duidelijk maken dat dit niet door de beugel kan! Desnoods dreigen met aangifte doen.

En als jij zijn gedrag inmiddels nog weet goed te praten, dan weet ik niet wie van jullie twee harder therapie nodig heeft. Sorry, dat klinkt hard, maar dit is echt gewoon ziek.

Het is voor ons allemaal heel eenvoudig, want wij zijn buitenstaanders. Het is wel begrijpelijk dat je het ziet zoals je het ziet, zouden wij in die situatie misschien ook wel doen. Het heeft iets weg van het Stockholm-syndroom.

Maar echt, dit kan niet. Als je er samen niet uit kunt komen, moet je hulp zoeken. Bij vrienden, familie of hulpverlening.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_56905543
Die mensen die je hier advies geven zijn onpartijdig en zien deze situatie, voorzover je hem hier verteld, nuchter in, zou je dan niet eens gaan realiseren dat er misschien iets van waarheid in zit en dat je echt andere maatregelen moet nemen?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_56905601
Hij moet zelf nu alles eraan doen te voorkomen dat het nog eens gebeurd. Dit alleen zéggen is niet genoeg.

Als het alleen gebeurd als hij drinkt moet jij als deadline stellen dat hij niet meer drinkt. Want dan wordt het een gevaarlijk persoon. Het is niet onredelijk dat jij dit van hem eist.
En misschien kan ie voorlopig beter ook maar niet meer uitgaan (zonder jou), want het risico is groot dat ie dan weer zat en lastig thuiskomt.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:17:28 #129
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56905624
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je weet hoe het klinkt, zou het dan misschien ook niet gewoon zo zijn zoals wij het opvatten, namelijk gelul van de bovenste plank ?
En stel dat het is zoals jij het opvat.

Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Of om er zelfs maar over na te denken.

(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Anders had ik dit natuurlijk niet gepost.
Dat betekent niet dat ik er blij mee ben, ik had liever gewoon alles ontkend. )
ook geen andere vorm
pi_56905655
Kom jongens, zo erg is het allemaal toch niet? Haar vriend geeft gewoon af en toe even toe aan zijn behoeftes. De vrouw dient daarin dienstbaar te zijn, staande huwelijk. Dat is onderdeel van de echtelijke verplichtingen.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:19:01 #131
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_56905658
Maar hoe vaak is dit nou inmiddels voorgekomen dan...?

Is het nou zo dat ie zich elk weekend laat volgooien.. of is het pas 2 keer gebeurd of zo...?

(niet dat ik het ook maar op enigerwijze goed praat btw)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:19:49 #132
206841 Rondje
niet vierkant
pi_56905670
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kom jongens, zo erg is het allemaal toch niet? Haar vriend geeft gewoon af en toe even toe aan zijn behoeftes. De vrouw dient daarin dienstbaar te zijn, staande huwelijk. Dat is onderdeel van de echtelijke verplichtingen.
We zijn niet getrouwd.
ook geen andere vorm
pi_56905681
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:

[..]

Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Nee, dat snap ik niet. Jij voelt je kut, Jij zit met een probleem, maar in plaats van daar iets mee te doen ga je het wegstoppen en proberen te negeren.
Is dat de beste manier deze problemen op te lossen?
quote:
(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Dat is toch gewoon stap 1? Stap 2 is dat je daar naar gaat handelen; je gaat hem confronteren met jouw probleem, want het is niet jouw probleem, het is zijn probleem.
quote:
Alles wegstoppen is geen oplossing.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2008 14:25:15 ]
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:21:06 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56905684
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:

[..]

Maar eens zul je er toch aan moeten geloven. De feiten onder ogen moeten zien voor wat ze daadwerkelijk zijn.
Dat weet je zelf ook wel, neem ik aan. En die stap wagen is niet moeilijk. Maar laat het alsjeblieft niet te lang voortduren, want dit gedrag heeft de nare eigenschap van kwaad tot erger te gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:21:27 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56905694
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef avotar het volgende:
Maar hoe vaak is dit nou inmiddels voorgekomen dan...?

Is het nou zo dat ie zich elk weekend laat volgooien.. of is het pas 2 keer gebeurd of zo...?

(niet dat ik het ook maar op enigerwijze goed praat btw)
6 x.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56905713
Hey Cc, jij hier schat ik miste je al
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:22:22 #137
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56905718
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Rondje het volgende:
Dan zegt hij dat het hem spijt en dat hij het niet meer weet of dat hij niet in de gaten had dat het zo erg was, of dat hij dacht dat ik wel wilde en dat het niet meer zal gebeuren...

En dat het hem spijt...Dat hij van me houdt.

Ik weet wel hoe het klinkt.
Hij heeft dus niet een probleem, met sorry en ik hou van je zeggen komt hij er mee weg, en jij? Ben je door zijn uitspraken minder bang als hij met zijn vrienden de kroeg in duikt?
Ik denk toch echt dat het beter is dat je het ook zijn probleem maakt, zeggen dat hij best mag stappen maar dat hij dan niet bij jou in bed mag slapen bijvoorbeeld, laat hem dan op de bank gaan slapen of in de logeerkamer oid.
Zeg dat je nooit meer in die positie wil komen te zitten en dat als het nog eens voorkomt jij er geen zin meer in hebt.
Hij draait het mooi om zo, hij zegt dat het hem spijt en dat hij je niet wil kwetsen maar hij doet het wel steeds en jij laat het toe.
Hij heeft een kwade dronk en het is aan hem om er mee om te gaan, jij kunt alleen maar jouw grenzen aangeven en afwachten of hij die respecteerd, doet hij dat niet dan is het aan jou om er een conclusie aan te verbinden.
be nice or go away
pi_56905810
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef Rondje het volgende:

[..]

We zijn niet getrouwd.
Een kniesoor die daar op let
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:27:29 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56905825
Hoe weet jij zo zeker dat jij niet wil dan?
Misschien vind het stiekem toch wel erg geil dat hij in het holst van de nacht , zich tussen je benen dwingt.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:33:47 #140
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56905956
Werkelijk ongeloofelijk eigenlijk, rondje slikt alles moet je nagaan om wat voor absurde redenen menig kerel aan de kant geflikkerd wordt die dat soort misdragingen nimmer toont.
pi_56905977
Gewoon een keertje hard achteruit rijden met je auto ben je r zo vanaf
I'm not the man you think I am!
pi_56906030
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat jij niet wil dan?
Misschien vind het stiekem toch wel erg geil dat hij in het holst van de nacht , zich tussen je benen dwingt.
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.
pi_56906034
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef l3laster het volgende:
Gewoon een keertje hard achteruit rijden met je auto ben je r zo vanaf
alleen als het een marrokaan is
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_56906044
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.
Dus tis allemaal een grote hoax? Maar, maar, ik snap het niet meer
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:40:00 #145
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56906119
Ik zou maar luisteren naar alle adviezen hierboven TS en er naar handelen. Zachte heelmeesters helen geen wonden.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:40:49 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56906142
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal maar luisteren naar alle adviezen hierboven TS en er naar handelen. Zachte heelmeesters helen geen wonden.
Je bedoelt 'zou'. Ik neem tenminste aan dat je niet in dezelfde situatie zit.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:43:41 #147
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56906211
Ja, moeilijk taal toch Nederlands.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:43:44 #148
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56906214
Of gewoon je leven ondergaan en er geen topic over openen.
Of een topic openen en de suggesties op hun inhoud, of het gebrek daaraan, beoordelen.

TS mag van mij best de masochist uithangen; alleen waarom dan een topic openen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 22-02-2008 14:54:27 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:52:18 #149
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_56906430
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Hyperdude het volgende:
TA mag van mij best de masochist uithangen; alleen waarom dan een topic openen?
Omdat ze ook sado-masochistisch is?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:04:55 #150
103012 Nies
Die hekse
pi_56906705
Dat je er maar blij mee wordt, met zo'n ontiegelijke hork

"Hij is zo lief..."

Nou wat lief, een trap in zijn zak zou ie moeten krijgen.

En jij een trap onder je hol omdat jij niet door hebt hoe jij je als voetveeg laat gebruiken.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')