En stel dat het is zoals jij het opvat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je weet hoe het klinkt, zou het dan misschien ook niet gewoon zo zijn zoals wij het opvatten, namelijk gelul van de bovenste plank ?
We zijn niet getrouwd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kom jongens, zo erg is het allemaal toch niet? Haar vriend geeft gewoon af en toe even toe aan zijn behoeftes. De vrouw dient daarin dienstbaar te zijn, staande huwelijk. Dat is onderdeel van de echtelijke verplichtingen.
Nee, dat snap ik niet. Jij voelt je kut, Jij zit met een probleem, maar in plaats van daar iets mee te doen ga je het wegstoppen en proberen te negeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
En stel dat het is zoals jij het opvat.
Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Of om er zelfs maar over na te denken.
Dat is toch gewoon stap 1? Stap 2 is dat je daar naar gaat handelen; je gaat hem confronteren met jouw probleem, want het is niet jouw probleem, het is zijn probleem.quote:(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Alles wegstoppen is geen oplossing.quote:Anders had ik dit natuurlijk niet gepost.
Dat betekent niet dat ik er blij mee ben, ik had liever gewoon alles ontkend. )
Maar eens zul je er toch aan moeten geloven. De feiten onder ogen moeten zien voor wat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:17 schreef Rondje het volgende:
[..]
En stel dat het is zoals jij het opvat.
Zou het dan niet zo zijn dat het heel logisch is dat ik geen zin heb om dat toe te geven?
Of om er zelfs maar over na te denken.
(en weet je wat het grappige is, dat heb ik natuurlijk al gedaan, ik heb natuurlijk mezelf al toegegeven dat dit gewoon niet kan en dat hij misschien zomaar zegt wat hem het beste uitkomt.Dat ik iets moet doen en dat ik dat niet kan omdat ik niet weet wat of hoe en niet goed durf. dat heb ik allemaal al bedacht, knap he.
Anders had ik dit natuurlijk niet gepost.
Dat betekent niet dat ik er blij mee ben, ik had liever gewoon alles ontkend. )
6 x.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:19 schreef avotar het volgende:
Maar hoe vaak is dit nou inmiddels voorgekomen dan...?
Is het nou zo dat ie zich elk weekend laat volgooien.. of is het pas 2 keer gebeurd of zo...?
(niet dat ik het ook maar op enigerwijze goed praat btw)
Hij heeft dus niet een probleem, met sorry en ik hou van je zeggen komt hij er mee weg, en jij? Ben je door zijn uitspraken minder bang als hij met zijn vrienden de kroeg in duikt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef Rondje het volgende:
Dan zegt hij dat het hem spijt en dat hij het niet meer weet of dat hij niet in de gaten had dat het zo erg was, of dat hij dacht dat ik wel wilde en dat het niet meer zal gebeuren...
En dat het hem spijt...Dat hij van me houdt.
Ik weet wel hoe het klinkt.
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:27 schreef SHE het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat jij niet wil dan?
Misschien vind het stiekem toch wel erg geil dat hij in het holst van de nacht , zich tussen je benen dwingt.
alleen als het een marrokaan isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef l3laster het volgende:
Gewoon een keertje hard achteruit rijden met je auto ben je r zo vanaf
Dus tis allemaal een grote hoax? Maar, maar, ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. TS droomt natuurlijk al jarenlang van een lekkere verkrachting, en verdomd, haar vriend helpt mee om de fantasie te laten uitkomen. Bij de fantasie hoort natuurlijk ook een topic op Fok.
Je bedoelt 'zou'. Ik neem tenminste aan dat je niet in dezelfde situatie zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zal maar luisteren naar alle adviezen hierboven TS en er naar handelen. Zachte heelmeesters helen geen wonden.
Omdat ze ook sado-masochistisch is?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Hyperdude het volgende:
TA mag van mij best de masochist uithangen; alleen waarom dan een topic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |