Panic At The Disco - Nine In The Afternoon is inderdaad de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeegahit !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:31 schreef Numbie het volgende:
Als ik dan toch een band een reële kans geef is het Panic At The Disco... Die single promoten ze immer nu al twee weken in de nieuwe muziek teaser...
Vre-se-lijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Panic At The Disco - Nine In The Afternoon is inderdaad de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeegahit !![]()
dat zou wel helpen jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:43 schreef Sersjee het volgende:
Kan goed leven met deze MH, ze zouden alleen een andere zanger moeten hebben...
Wees ingodsnaam blij dat het TokioHotel niet is, de Duitse jankbekken schijnen een nieuwe plaat te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vre-se-lijk
Wat een gehuilebalk
28 maart release album, dus zal wel over een week of twee komen. Is sowieso nu pas toegevoegd aan de playlist...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Panic at the Disco![]()
.
Heeft een platenmaatschappij weer een zak met geld naar binnen gegooid?
R.E.M. (een écht goede plaat) zal wel over een maand of 3 MH worden. Als ie al kapotgedraaid is.
En andere tekst en muziek. Dat zou echt perfect zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:43 schreef Sersjee het volgende:
Goedemiddag![]()
Kan goed leven met deze MH, ze zouden alleen een andere zanger moeten hebben...
Single is al een paar weken legaal @ iTunes te downloaden...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:57 schreef Numbie het volgende:
[..]
28 maart release album, dus zal wel over een week of twee komen. Is sowieso nu pas toegevoegd aan de playlist...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En andere tekst en muziek. Dat zou echt perfect zijn.
Ik vind ook dat er de laatste tijd niet heul veul nieuws uitkomt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:57 schreef Numbie het volgende:
[..]
28 maart release album, dus zal wel over een week of twee komen. Is sowieso nu pas toegevoegd aan de playlist...
naamsbekendheid en nieuwsgierigheid kweken denk ik. neem aan dat 3FM of BNN dat betaalt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie betaalt die debiele C&S-commercials eik? En wat trachten ze ermee te bereiken? Meer luisteraars?
hmjaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:02 schreef Sirolf het volgende:
Awwww... laatste dag van Peter de Vries bij 3FM!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:39 schreef -Hans- het volgende:
En ja hoor, de nieuwe MoveYourAss playlist staat nu ook online!
HIT ME TV - Maybe the Dancefloor staat zowaar ook op de lijst. Geinige plaat van een band uit Amsterdam, dacht ik.
De Rudy's Guilty Pleasure is erg vet
Absoluut! zal toch eerlijk zeggen dat ik elke week weer met plezier luister.quote:
Yes!quote:
Zou inderdaad wel eens de nieuwe single kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]Editors - Put Your Head Towards The Air
Ik neem aan dat het de nieuwe single is. Van de week heb ik de clip al gezien op Last.fm
Nu je er weer bent:quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Feivel1 het volgende:
Ik geef trouwens geen links waar ik draai, Piles, ik denk dat ik dan boze mensen voor mn deur heb.
Ah, iets met SAM enzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Paar topics terug, iets met rechten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |