quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Even iets anders, waar moet ik aan denken bij:
Waar we in een kring om Joss staan
Komt er een bukkake ofzo?
Zet mijn geld op DB Cliffordquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef Numbie het volgende:
Wat wordt de nieuwe mega-hit denken jullie?
Hoop DB Clifford of Milow, lekkere deuntjes
DB Clifford mag best van mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef Numbie het volgende:
Wat wordt de nieuwe mega-hit denken jullie?
Hoop DB Clifford of Milow, lekkere deuntjes
Nine In The Afternoon? Fijne plaatquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:31 schreef Numbie het volgende:
Als ik dan toch een band een reële kans geef is het Panic At The Disco... Die single promoten ze immer nu al twee weken in de nieuwe muziek teaser...
Panic At The Disco - Nine In The Afternoon is inderdaad de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeegahit !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:31 schreef Numbie het volgende:
Als ik dan toch een band een reële kans geef is het Panic At The Disco... Die single promoten ze immer nu al twee weken in de nieuwe muziek teaser...
Vre-se-lijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Panic At The Disco - Nine In The Afternoon is inderdaad de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeegahit !![]()
dat zou wel helpen jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:43 schreef Sersjee het volgende:
Kan goed leven met deze MH, ze zouden alleen een andere zanger moeten hebben...
Wees ingodsnaam blij dat het TokioHotel niet is, de Duitse jankbekken schijnen een nieuwe plaat te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vre-se-lijk
Wat een gehuilebalk
28 maart release album, dus zal wel over een week of twee komen. Is sowieso nu pas toegevoegd aan de playlist...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Panic at the Disco![]()
.
Heeft een platenmaatschappij weer een zak met geld naar binnen gegooid?
R.E.M. (een écht goede plaat) zal wel over een maand of 3 MH worden. Als ie al kapotgedraaid is.
En andere tekst en muziek. Dat zou echt perfect zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:43 schreef Sersjee het volgende:
Goedemiddag![]()
Kan goed leven met deze MH, ze zouden alleen een andere zanger moeten hebben...
Single is al een paar weken legaal @ iTunes te downloaden...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:57 schreef Numbie het volgende:
[..]
28 maart release album, dus zal wel over een week of twee komen. Is sowieso nu pas toegevoegd aan de playlist...
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En andere tekst en muziek. Dat zou echt perfect zijn.
Ik vind ook dat er de laatste tijd niet heul veul nieuws uitkomt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:57 schreef Numbie het volgende:
[..]
28 maart release album, dus zal wel over een week of twee komen. Is sowieso nu pas toegevoegd aan de playlist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |