lees de pagina 6 van het vorige topicquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar het regent in Alkmaar..![]()
Hoe is het met het been? En met de motor?
Feliquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:03 schreef ikookhier het volgende:
Taart voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Nu tukken![]()
Dat is te veel werk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
lees de pagina 6 van het vorige topic
Inderdaad!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:00 schreef bvvt het volgende:
zeg -xx- zet er eens een correcte nette OP neer ......
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
AARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG
Primanog steeds met mn been omhoog
nog drie weken dan misschien loopgips
Ging gisteren nog op mn bek buiten "even wat in de afvalbak gooien" schaafwonden aan mn andere been![]()
Ohhh inderdaad...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:28 schreef Rib-i het volgende:
1 of 2 april
1/2 = half, als in de helft [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tenminste, zo bedoelde ik het
1 of 2 april valt op een dinsdag of woensdag
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ohhh inderdaad...
Nou...dan word het.. 5,6, 12, 1319,20 26 of 27.![]()
En dan nog een BBQ ...bij huize B.
![]()
Whoooohh, -XX- comebackquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:43 schreef -XX- het volgende:
Nou...dan word het.. 5,6, 12, 1319,20 26 of 27.![]()
En dan nog een BBQ ...bij huize B.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:24 schreef MuRKie het volgende:
Jeetje wat gaan het hard man die posts van jullie
Ik kwam er net achter dat mijn carburateur nog behoorlijk lekt
De verkoper had het ff gefixed toen ik hem kwam bekijken en heeft me een losse carb meegegeven.
Maar dan moet ik toch maar eerder even naar een shoppie om het te laten fixen + een nieuwe achterband![]()
Dag spaarcentjesHeeft jouw schoonvader aandelen bij de verkopende partijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De verkoper moet maar zorgen dat het in orde komt met je carbs![]()
En olieverbruikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:13 schreef Geerd het volgende:
Zo ketting zat blijkbaar toch wat te strak het is er niet meer:P
Nee hij heeft geen aandelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heeft jouw schoonvader aandelen bij de verkopende partij![]()
De verkoper moet maar zorgen dat het in orde komt met je carbs
Meten is wetenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:46 schreef Geerd het volgende:
Nouja was 4cm op de bok dus heb er maar 3cm van gemaakt.
Maar met 90/100 deinst de ketting nog lekker, en zoemt de motor ook lekker.
Wel ff goed inlezen he!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef Roderick2085 het volgende:Is 43km enkelen reis, waarvan zo ongeveer 40 snelweg.... moesten we maar niet doen
quote:Revolution of the Species
The concept of motorbike chassis, the performances and the exclusive design, are fused with the traditional positioning of the engine on the rear swingarm. This allows to exploit the GP1 chassis potential, keeping reduced volumes and dimensions for the utmost urban mobility.
The increase of the displacement, follows the demands of the customer and it is adapted to the commuter’s needs, both over short and long distances.
Modern engines ensure high performance, reduced upkeep and respect for the environment.
Link in sluitpost.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen aandelen
Heb zelf gezegd dat ik hem wilde kopen met de ietwat lekkende carborateur..
Hij heeft er nog wel een en ander aan gedaan toen ik er was, maar tis nog niet helemaal over..
Hij lekt trouwens alleen als ik hem start en stationair laat draaien.. Als ik gereden heb en zetde motor uit dan lekt hij niet na ofzo..
Maar asap maar even naar een shoppie om een nieuwe achterband te regelen en de carborateur om te laten wisselen..
Zoek het lek op met een aansteker.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:34 schreef MuRKie het volgende:
Nee hij heeft geen aandelen
Heb zelf gezegd dat ik hem wilde kopen met de ietwat lekkende carborateur..
Hij heeft er nog wel een en ander aan gedaan toen ik er was, maar tis nog niet helemaal over..
Hij lekt trouwens alleen als ik hem start en stationair laat draaien.. Als ik gereden heb en zetde motor uit dan lekt hij niet na ofzo..
Maar asap maar even naar een shoppie om een nieuwe achterband te regelen en de carborateur om te laten wisselen..
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoek het lek op met een aansteker.![]()
Denk je niet dat een andere carburateur ook weer andere problemen zal geven?
Wat lekt er trouwens? Vlotterbakje?![]()
![]()
Lekken of verstopt zitten of of of ofquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]ik rij erop maar weet niet hoe elke dingetje heet.. Volgens mij is het wel de vlotterkamer.
In ieder geval dat bakkie met zo'n tussenschotje en een naaldje.. Daar komt het als het goed is (tis maar net wat je goed vind) uit gelekt.. Maar wat voor een problemen zou die andere carburateur geven dan?
Als ik het bij een shoppie laat doen zal dat toch wel meevallen? De persoon waar ik de motor van heb gekocht wist mij te vertellen dat een nieuwe carberateur loei duur was.. zo'n schotje met naaldje was 130 eu per stuk had hij het over en ik moet er dan 4 hebben ofzo.. Maar diecarberateur die hij me mee heeft gegeven is nog goed ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekken of verstopt zitten of of of of
Ik ken nog wel iemand in Nijmegen, staat hoog op WP's lijstjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Als ik het bij een shoppie laat doen zal dat toch wel meevallen? De persoon waar ik de motor van heb gekocht wist mij te vertellen dat een nieuwe carberateur loei duur was.. zo'n schotje met naaldje was 130 eu per stuk had hij het over en ik moet er dan 4 hebben ofzo.. Maar diecarberateur die hij me mee heeft gegeven is nog goed ofzodus als ik die dan door een shoppie laat verwisselen neem ik aan dat het goed gaat
Hij lekt als hij op zijn zijstandaard staat, heb geen middenbok..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:09 schreef worldpimber het volgende:
Lekt ie ook als de motor op z'n kant ligt?
OM: agenten schuldig bij martelmoordquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:11 schreef BazzieK het volgende:
Ik ken nog wel iemand in Nijmegen, staat hoog op WP's lijstje![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OM: agenten schuldig bij martelmoord(bizar
)
Dat is nu juist het probleem of mischien zelfs de reden dat hij de motor weg heeft gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Als ik het bij een shoppie laat doen zal dat toch wel meevallen? De persoon waar ik de motor van heb gekocht wist mij te vertellen dat een nieuwe carberateur loei duur was.. zo'n schotje met naaldje was 130 eu per stuk had hij het over en ik moet er dan 4 hebben ofzo.. Maar diecarberateur die hij me mee heeft gegeven is nog goed ofzodus als ik die dan door een shoppie laat verwisselen neem ik aan dat het goed gaat
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OM: agenten schuldig bij martelmoord(bizar
)
Nee hij heeft hem weggedaan omdat hij verder "af" was. Hij koopt een motor, maakt hem leuk en verkoopt hem.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem of mischien zelfs de reden dat hij de motor weg heeft gedaan :x
je bent zogezegd naief?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:51 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee hij heeft hem weggedaan omdat hij verder "af" was. Hij koopt een motor, maakt hem leuk en verkoopt hem.
Eigenlijk had hij zelf de carberateur willen verwisselen maar had daar geen tijd voor gehad vanwege zijn werk.
Als ik hem moet geloven natuurlijk, maar ik ga uit van de goedheid van mensen
Als het alleen de vlotterbakpakking is ga je geen vier carbs vervangen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef MuRKie het volgende:ik rij erop maar weet niet hoe elke dingetje heet.. Volgens mij is het wel de vlotterkamer.
In ieder geval dat bakkie met zo'n tussenschotje en een naaldje.. Daar komt het als het goed is (tis maar net wat je goed vind) uit gelekt..
Best wat werk, en je moet het zaakje dan weer helemaal opnieuw afstellen.quote:Maar wat voor een problemen zou die andere carburateur geven dan?
De ja vu. Nutteloze post.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef MuRKie het volgende:
Hij lekt als hij op zijn zijstandaard staat, heb geen middenbok..
En hij lijkt het alleen te doen als ik hem start en stationair laat draaien.. Als ik hem na het rijden uitzet dan lekt hij niet.
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik moet even voelen of het verantwoord is om met de motor zo'n stuk te rijdenHij lekt nu olie op linkerwang van mijn achterwiel
Lekker als je een bocht rijd op de FOK manier
Hij verzuipt volgens mij niet maar hij loopt niet zuiver stationair.. beetje te laag in de toeren. Uitwisselen van onderdelen met die andere carb is deels gedaan. Hij heeft van 2 carbs het tussenschot met de rubberen "trechter" verwisseld en de naalden+veren..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het alleen de vlotterbakpakking is ga je geen vier carbs vervangen.![]()
Versleten naalden kan ook. Eventueel uitwisselen met andere carb.
Maar dan moet het zaakje echt wel overstromen, verzuipen etc.![]()
[..]
Best wat werk, en je moet het zaakje dan weer helemaal opnieuw afstellen.
En wie weet zeker dat die andere carb 100% is.![]()
[..]
De ja vu. Nutteloze post.
Ja naief kan je het ook noemenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
je bent zogezegd naief?
Inventarisatie voor de meet @ zondag!
Wie komen er?
OPM
Cageon
??
??
??
Wat is dat, meeten?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vroegâh [ afbeelding ] werd hiero nog wel is gemeet
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:03 schreef Cageon het volgende:
nice![]()
Maarja, good old times lijkt t op he
Haha die kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjehgoeie ouwe tijden
[ afbeelding ]
@ gorinchemhebbie een mooie pic/vid plek
[ afbeelding ]
Als t lichaam iets verplaatst wordt kan het nog harderquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha die kende ik nog niet.
Wat een mooie rijstijl zeg, die 2de.lekker schuin! zonder knie...
![]()
Ik weet het ook nogquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:37 schreef Cageon het volgende:
Wie komen er?
OPM
Cageon
Mr. Duc (hoogst waarschijnlijk, nog niks van vernomen)
Geerd
??
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:37 schreef Roderick2085 het volgende:Was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk
quote:Gast komt niet kijken naar de gs, vind dat er teveel roest opzit![]()
quote:Ben morgen toch bij de praxis, gelijk ff kijken naar wat verf om het bij te werken
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat het zowaar een meet wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:37 schreef Cageon het volgende:
Wie komen er?
OPM
Cageon
Mr. Duc (hoogst waarschijnlijk, nog niks van vernomen)
Geerd
Rib
??
ik wacht ff totdat m'n schakelpookje weer recht is voor ik poser foto's ga makenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef ikookhier het volgende:
Nieuwe motorengefeliciteerd
foto's foto's
Nieuwe poser foto's zijn gewenstquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:19 schreef Den_Haag het volgende:
De roze foto's heb je al gezien IOH
n00bquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:36 schreef immortalsean het volgende:
zo, net m'n eerste motor opgehaald, en gelijk er brokken mee gemaakt ... gelukkig valt de schade wel mee ... maar was wel ff spannend:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/194282
Feli met je motorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn nieuwe motor staat veilig in de garage. Mr. WB was tevreden
Pepijn, nog bedankt voor het meerijden
Altijd lastig, die donkere badkamertegeltjesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:36 schreef immortalsean het volgende:
zo, net m'n eerste motor opgehaald, en gelijk er brokken mee gemaakt ... gelukkig valt de schade wel mee ... maar was wel ff spannend:
iddquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaat het zowaar een meet wordenen nu is het wel genoeg
![]()
Idd een heel gaaf ding!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn nieuwe motor staat veilig in de garage. Mr. WB was tevreden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:14 schreef Rib-i het volgende:
Je hebt 2 soorten motorrijders, zij die gaan vallen en zij die zijn gevallen
/Worldbeater
Nog niet gevallen.quote:mcdozz zei op vrijdag 23 februari 2008: Ik heb zelf de Trophy 900. Prima fiets (tot op vandaag dan **), het verbruik is best stevig (1:12) en is best zwaar. Ik heb 'm eens op een weegbrug gezet met (lege) koffers, volle tank en kwam op zo'n 270kg schoon aan de haak. :wink:
Rijdt het prima op lange afstanden, in de stad is het door het gewicht wel een beetje oppassen. Ik heb de motor zo'n jaar of 5, en ondanks zijn gewichten zwaartepunt
![]()
zonder al te veel problemen altijd het glimmende deel boven kunnen houden. En ja, het blok geeft mechanische herrie, maar ik hoor het al niet meer (nee, ik heb er geen gehoorbeschadiging aan overgehouden
)
De motor is bijna 10 jaar oud, maar ik wil 'm voor geen goud kwijt. Triumph moet eerst maar eens met een fatsoenlijk alternatief komen. Zo'n Rocket III is geen alternatief, een speed triple o.i.d. is voor af en toe leuk, maar voor het gooi en smijtwerk neem ik de Sprint RS van mijn vrouw wel mee.
Maar voor vakantie, woon- werk verkeer...... Er gaat wat mij betreft niets boven de Trophy.
Reparaties tot nu toe: oliedrukschakelaars (achterrem en oliedruk motor) en lekkende voorvork. That's all......
Waar wel goed op gelet moet worden zijn de servicebeurten. De Trophy's iig zijn daar best gevoelig voor dat dit op tijd uitgevoerd wordt.
Kortom fijne motor waar je zeker serieus moet gaan kijken.
** startkoppeling is nu bij 50k naar z'n grootje en moet vervangen worden, gezien de kosten een klus om zelf te doen.... :cry: Ik heb de pech dat bij mijn versie het blok uit elkaar moet. Maar ik zie dat weer positief, gaat er eindelijk eens iets serieus kapot aan een Triumph.:wink:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd een heel gaaf ding!Ziet er 1.000 euro duurder uit.
![]()
En van lekker toeren tot vooraan rijden op Zandvoort, je kan er bijna alles mee.
Nu alleen weer ergens een hele vandaag halenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Topique voor Den Haag. [ afbeelding ]
Zie de OP. Meer foto's volgen nog.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Feli met je motor![]()
Merk, type en pics [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Gratis WSBK, Supersport 600 kijken.![]()
[ afbeelding ]
zo, vanochtend naar de dealer geweest, en hij heeft gelukkig geen verdere gebreken dan een krom schakelpookje kunnen ontdekken, en na het schakelpookje gerepareerd te hebben kon ik weer op weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:36 schreef immortalsean het volgende:
Niet dat ik het einde gezien heb, moest net boodschappen doen, de schuur uitmeten, en zo naar de bouwmarkt. Maar eerst even lunchen, was opvouwen en in het dorp slingers en kaarsjes halen.quote:
Ja, een beste actie trouwens...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:16 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zo, vanochtend naar de dealer geweest, en hij heeft gelukkig geen verdere gebreken dan een krom schakelpookje kunnen ontdekken, en na het schakelpookje gerepareerd te hebben kon ik weer op weg.
toen ik daar toch was, heb ik maar gelijk een slot gekocht:
[ afbeelding ]
Bij woon werk verkeerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
White Power Shocks die rond 20K totaal versleten zijn
Teveel Brabo's hier.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
Straks ff een uurtje sturen.
Iemand zin in toertochtje Den Haag/Scheveningen?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
Waar Koffiekoekje????????? [ afbeelding ]
[..]
Teveel Brabo's hier.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koude banden van de motor zaak naar huis, motor wel beetje warm. Leuke afrit + oprit gepakt.
Bij de oprit nog wat gas erbij gedaan de oprit bocht uit naar t rechte toe om voor de auto uit te komen.
Begon Mr TL toch even de achterkant soepeltjes te verzetten![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dat laatste ligt dan aan hem.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:58 schreef Cageon het volgende:
net nog ff stukje gereden met een bekende van me, heeft een R1.
Me TLtje doet er niet echt voor onder
En het bochten werk doe ik er niet voor onder.
WTF is Road Runner.quote:ff de road runner geweest, de nieuwe balie bekeken.
Heeft vaders goed gefixed.![]()
![]()
![]()
![]()
WB slipte begin van de middag ook met de auto op de rotonde.quote:Met koude banden van de motor zaak naar huis, motor wel beetje warm. Leuke afrit + oprit gepakt.
Bij de oprit nog wat gas erbij gedaan de oprit bocht uit naar t rechte toe om voor de auto uit te komen.
Hierquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
Waar Koffiekoekje????????? [ afbeelding ]
[..]
Teveel Brabo's hier.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:58 schreef Cageon het volgende:
net nog ff stukje gereden met een bekende van me, heeft een R1.
Me TLtje doet er niet echt voor onder
En het bochten werk doe ik er niet voor onder.
ff de road runner geweest, de nieuwe balie bekeken.
Heeft vaders goed gefixed.![]()
![]()
![]()
In de buurt van DoesburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koude banden van de motor zaak naar huis, motor wel beetje warm. Leuke afrit + oprit gepakt.
![]()
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
WB slipte begin van de middag ook met de auto op de rotonde.
Gisteren met Den Haag meegereden... slechte invloed.
Vroegah had je ten minste nog een foto erbij gepostquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
Leven is .. gewoon weer eens een avondje alleen zijn,
en een dubbele ham/kaas/kip cordon bleu en gebakken krieltjes met appelmoes en mayo.![]()
Nou even niet doen alsof je IOH hier bent, en maak er ff een verhaal van.quote:
Alfa misbruiker.quote:
quote:Vandaag lekker 3 uurtjes gestuurd. heerlijk weer was het.
Slipped my mind.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:52 schreef BazzieK het volgende:
Vroegah had je ten minste nog een foto erbij gepost
Dat valt me 100% mee!quote:Brabant motors:
Hallo Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen wat het geheel zou kosten.
Een grote beurt, die normaal iedere 20000km gebeurt kost zo'n model ±400-430euro, dat is inclusief kleppen stellen, carburateur geheel afstellen, bougies, olie, filters, ed. ±6a7uur werk omdat we het vaak doen zijn we snel en precies.
De nokkenasketting zal dan ook qua werktijd niet duurder zijn bij een grote beurt, alleen de prijs van de ketting komt er bij.
Een Alfa hoort door te rijdenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alfa misbruiker.![]()
De Chrysler heeft toch wat minder mechanische grip.![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:29 schreef Den_Haag het volgende:
[quote]
Morgen helaas geen tijd om te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]WegmisbruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
..
En vanmiddag ook nog voor het eerst in mijn leven DVD+R gekocht.
Leuk als je een film toegespeeld krijgt, maar steek me helemaal in de schulden door die Gawaine.
Ngein rond uur of 1300quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:41 schreef Geerd het volgende:
Waar ?
quote:Op zondag 24 februari 2008 08:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Ngein rond uur of 1300maar missch kunnen wij 3en meeten @dome, daarna ri Ngein
1200 ofzoquote:
Cageon is meestal rond 1100u wakkerquote:Op zondag 24 februari 2008 10:40 schreef Geerd het volgende:
Als we rond 12.00 ergens willen zijn moet er wat van komen nu.
Hejquote:Op zondag 24 februari 2008 10:59 schreef Cageon het volgende:
idd. tyfus man ben brak... 11:30 at shell in dieren? mjeh ik doe mijn best ok? nog f snel douchen en de hele hande uit de schuur trekken *o* l. :p
Is goed ik ga me omkleden, etc totzo.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:59 schreef Cageon het volgende:
idd. tyfus man ben brak... 11:30 at shell in dieren? mjeh ik doe mijn best ok? nog f snel douchen en de hele hande uit de schuur trekken *o* l. :p
Die heb ik per abuis wel eens gekocht. Maar die zijn minder betrouwbaar qua dataopslag.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:22 schreef Gawaine het volgende:
Ik neem alleen nog maar DVD RWanders is het niet meer te betalen
Living on the edgequote:Op zondag 24 februari 2008 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die zijn minder betrouwbaar qua dataopslag.
Neeej, bij opslag van kostbare data verliest de RW deze in de loop van enkele jaren.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Living on the edge![]()
Overigens is de betrouwbaarheid pas een probleem na een zoveelste herschrijving
Een RW is uiteraard ook nooit bedoeld om data voor enkele jaren op te slaanquote:Op zondag 24 februari 2008 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neeej, bij opslag van kostbare data verliest de RW deze in de loop van enkele jaren.
En dat is geen gemier, in de business waar ik in gezeten heb dreef het menige klant tot waanzin.
Zelfs normale DVD's en CD's ontkomen er niet aan, wel met een veelvoud van jaren, maar toch.![]()
quote:Maarre, krijgen we nog een HP WP verhaal?![]()
ja, idd, welke gek gaat dat nou doen.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een RW is uiteraard ook nooit bedoeld om data voor enkele jaren op te slaan
[..]
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 februari 2008 13:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jaren ? hmm hier doet ie het na een half jaar al niet meer![]()
So truequote:Nadeel van een RW is dat je er veelvuldig gebruik van maakt en dus ook eerder vol met krassen
zit (als je kinderen hebt)
Een gewone brand je, kijkt de film en bergt hem op om er vervolgens nooit meer naar te kijkenzonde
dus.
Daarom gewoon RW's gebruiken poppetje gezien, kastje dicht
Ha, ik ken ze - vliegen nog al veel rond in het westen - verrekte meeuwenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef uppie83 het volgende:
Gvd Ik had laatst mijn fiets een meter voor de voordeur bij mijn vader gestalt. Kom ik later buiten heeft iemand een of ander wit goedje compleet over mijn zadel gespoten.... Den Haag Ypenburg he...
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef uppie83 het volgende:
Gvd Ik had laatst mijn fiets een meter voor de voordeur bij mijn vader gestalt. Kom ik later buiten heeft iemand een of ander wit goedje compleet over mijn zadel gespoten.... Den Haag Ypenburg he...
En, wat doe je nu voor werk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
1 voordeel, kan ik tenminste wel met de motor naar m'n werk
Gaat ie over een paar weken ofzo wel weer de verkoop in met nieuwe keerringen, minder roesten zonder lekkage waarschijnlijk
quote:
Dat ging wel lkkr iddquote:Op zondag 24 februari 2008 18:01 schreef Cageon het volgende:
holleeeuj, eerste wheelie noemsnwaardige wheelie...
Ff 2 auto's in halen na een haaksebocht voor t verdrijvingsvlak (in zijn 1, ideale toeren zo'n beetje)
gas er aardig vol op... kwam toch aardig omhoog en bleef gaan toen t gas maar wat geminderd, toerenbegrenzers enzo
Nog steeds hetzelfde als vorige week hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En, wat doe je nu voor werk?![]()
[..]![]()
denk ongeveer dezelfde hoogte als WB op zijn TLR - de bekende fotoquote:Op zondag 24 februari 2008 18:01 schreef Cageon het volgende:
holleeeuj, eerste wheelie noemsnwaardige wheelie...
pics??quote:Op zondag 24 februari 2008 18:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk ongeveer dezelfde hoogte als WB op zijn TLR - de bekende fotozag der wel goed uit, boggies boggies wheelie boggies boggies
Oh, niet gelezenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:46 schreef Roderick2085 het volgende:
Nog steeds hetzelfde als vorige week hoor
programmeren, 3 dagen per week
vlak voor de dijkquote:Op zondag 24 februari 2008 20:08 schreef Geerd het volgende:
Waar was dat dan??
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:57 schreef immortalsean het volgende:
die rotonde, is dat toevallig apeldoorn bij de centraal beheer?
Bandit bevalt goedquote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Wel lijpe gozer die knakker op die Bandit
Cageon probeert het, maar helaas... komt niet verder dan proberen![]()
En Geerd, sjah ... Diversion. Maar toch een moedige meeter
quote:
Waarvan 1 een nieuwe achterband moet hebben en de andere al een paar maanden met lekke keerringen staatquote:
Doe toeter was niet van mijquote:Op zondag 24 februari 2008 21:51 schreef worldpimber het volgende:
Die auto uit het jaar kruik met dealerplaten
Boeiend?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Waarvan 1 een nieuwe achterband moet hebben en de andere al een paar maanden met lekke keerringen staat
Volgende week ff wegbrengen voor keerringenMaar om dan weer met de gs te gaan meeten?
Je weet datquote:Op zondag 24 februari 2008 22:14 schreef Rib-i het volgende:
Balen dat ik dit weekend moest werken
Goeie pics en vids
@ Geerd
Smoke grass, don't burn it [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:14 schreef Rib-i het volgende:
Balen dat ik dit weekend moest werken
Goeie pics en vids
@ Geerd
Smoke grass, don't burn it [ afbeelding ]
stoppies waren ook aanwezig. alleen de hoogte minimaal. lijkt me geen goed idee tijdens een gewone ritquote:Op zondag 24 februari 2008 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
@meet, off roudde Lims, Riet, etc, knee slyderMakster. Veul Deja vu.![]()
Zelfs de hopjes.![]()
[ afbeelding ]
![]()
De echte master.![]()
En deze kan over water lopen rijden.![]()
[ afbeelding ]
Alleen dan nog onder meer de stopjes de volgende keer.![]()
[ afbeelding ]
En wel ff de olie checken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!
![]()
[ afbeelding ]
Wat is het eigenlijk?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tjek anders ff de pics van onze meet gister en die van eerdere meets (Patrick)...zie weinig HD's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hard" gaan op de dijk gaat me beter af.![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door Cageon op 25-02-2008 17:08:22 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef Cageon het volgende:
nog nooit eerder gezien.
ooow ooooow nou ben ik de persoon met de verkeerde smaak?quote:
Glasband, alleen dan noemen ze het uitlaattape.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:41 schreef Dezzzperado het volgende:
hey jonges ik had een vraag. Ik zie af en toe wel eens van die Harley-davidsons met een soort van tape rond de uitlaatbochten geplakt...vaak nog tot een stuk op de uitlaat zelf.
Waar is dit eigenlijk voor?
Ikzelf denk dat het is om het chrome te sparen, dat het niet vies wordt of roest maar ik weet het niet zeker.
Ook wil ik graag weten HOE dit tape precies heet, waar je het kan kopen en hoe je het het beste kan aanbrengen.
Ik neem aan dat die tape best hittebestendig moet zijn.....en als je het om de uitlaat heenrolt, hoe zorg je dan dat het vast blijft zitten? dubbelzijdige plakband? lijm?
wie kan me verder helpen?
alvast bedankt!
mvg!
Ah, ik doe alleen maar doordraaiers. Who's next?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Cageon het volgende:
"Hard" gaan op de dijk gaat me beter af.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Glasband, alleen dan noemen ze het uitlaattape.![]()
![]()
[..]
Ah, ik doe alleen maar doordraaiers. Who's next?![]()
[..]
![]()
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
ooow ooooow nou ben ik de persoon met de verkeerde smaak?
[..]
smaken verschillen dus blijkbaar echt.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik vind deze chick best te doen![]()
[ afbeelding ]
Toppie Patrickquote:Op maandag 25 februari 2008 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
cam op stuur heeft nu de juiste hoogte btwquote:
Ofcoursequote:Op maandag 25 februari 2008 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mede mogelijk gemaakt door medemeeters
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cam op stuur heeft nu de juiste hoogte btwpics van Cageon&Geerd op de rotonde zijn vanaf het stuur gemaakt..
nu nog ff een fatsoenlijke bescherming vinden voor de lens
McGuyver in the housequote:Op maandag 25 februari 2008 19:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je geen doorzichtig bakje op je buro staan waar die vierkante papiertjes in kunnen zoals ik![]()
Daar zou je een beschermplaatje uit kunnen zagen![]()
Anders iets knutselen van de doorzichtige voorkant van een cd hoesje ?
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
smaken verschillen dus blijkbaar echt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat niet weet dat niet deert, was het toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Keihl, das un fotosoepwiefzukke gladde gezichies bestaan nie eg
goede tipsquote:Op maandag 25 februari 2008 19:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je geen doorzichtig bakje op je buro staan waar die vierkante papiertjes in kunnen zoals ik![]()
Daar zou je een beschermplaatje uit kunnen zagen![]()
Anders iets knutselen van de doorzichtige voorkant van een cd hoesje ?
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:29 schreef Cageon het volgende:
wel toffe pics enzo opm
@WP ach tsjah. Komt vanzelf.
Kneedown is geen doel maar een middel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hard" gaan op de dijk gaat me beter af.![]()
Vorig jaar reed ik op de dijk een gast achterop die best wel hard ging en bijna bij elke bocht naast z'n
zadel ging 'hangen' en waar mogelijk een KD probeerde te doen.
Hij had het drukker met de hele tijd z'n reet over z'n zadel wippen dan met gas geven![]()
Toen maar ff getoeterd en toen liet hij me er langs![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat niet weet dat niet deert, was het toch?
JE WORDT BEDANKT!@$!@$%!![]()
precies... ik ben ook niet bezig met mijn knieen, alleen op t klaverblad een beetje (secundair) en op de rotonde een beetje, want OPM loog tegen mij en zei dat het nog zoooooooooooooooon stukje scheeldequote:Op maandag 25 februari 2008 19:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Vorig jaar reed ik op de dijk een gast achterop die best wel hard ging en bijna bij elke bocht naast z'n
zadel ging 'hangen' en waar mogelijk een KD probeerde te doen.
Hij had het drukker met de hele tijd z'n reet over z'n zadel wippen dan met gas geven![]()
Toen maar ff getoeterd en toen liet hij me er langs
Pics!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij ons werkt nu een leuk meiske (van 19-20) voor je1
had het iets verkeerd gezien iddquote:Op maandag 25 februari 2008 20:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
precies... ik ben ook niet bezig met mijn knieen, alleen op t klaverblad een beetje (secundair) en op de rotonde een beetje, want OPM loog tegen mij en zei dat het nog zoooooooooooooooon stukje scheelde
Ik vrees dat dat nooit genoeg kan zijn....quote:Op maandag 25 februari 2008 20:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zal d'r morgen op je voorbereiden
Doe eens ff in volgorde van lidmaatschapquote:Op maandag 25 februari 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij ons werkt nu een leuk meiske (van 19-20) voor je1
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe eens ff in volgorde van lidmaatschap![]()
![]()
![]()
![]()
En jij rijdt helemaal nietquote:Op maandag 25 februari 2008 20:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aan de andere kant, jij moet weekelijks met Geerd rijden, dan verdien je het ook wel
Beter, hoe ging het?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst weer gereden
Begin was ff wennen maar daarna weer als vanouds. Op de bochten naquote:
Dat komt binnen notime weer terug.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Begin was ff wennen maar daarna weer als vanouds. Op de bochten naToch wat minder hard dan voor de winterstop maar dat zal ff wennen zijn, had niet veel tijd om te rijden ivm sport.
niet zolang rib niet vd partij isquote:Op maandag 25 februari 2008 21:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat komt binnen notime weer terug.![]()
Volgende meet is BazzieK ook van de partij
Ik mis iets denk ikquote:Op maandag 25 februari 2008 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet zolang rib niet vd partij is
...<plaats eenvoudige inkopper>quote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rib-i is de tomtom van Bazziek
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:06 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat komt binnen notime weer terug.![]()
Volgende meet is BazzieK ook van de partij
oud nieuwsquote:Op maandag 25 februari 2008 21:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rib-i, ook wel bijnaam TomTom.
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rib-i is de tomtom van Bazziek
Gezelligquote:Op maandag 25 februari 2008 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wilde gisteren eigenlijk komen maar moest basketballen
![]()
Heb overigens een telefoon met tomtom nu voor alle non-believers![]()
Ik was nog aan het bijlezen. EN viel net met enkele seconden verschil een minuutje later.quote:
Ik had niet zoveel tijd, maar er stond idd genoeg.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:39 schreef Dezzzperado het volgende:
Thanx patrick!
Shure, I just want the girl on 39 ct.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:57 schreef Cageon het volgende:
smaken verschillen dus blijkbaar echt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was nog aan het bijlezen. EN viel net met enkele seconden verschil een minuutje later.
Het is de leeftijd.![]()
Als ik mocht kiezen....quote:[..]
Ik had niet zoveel tijd, maar er stond idd genoeg.![]()
uitlaat tape creeert meer vermogen en reduceert de temperatuur onder de motorkap![]()
zodat het luchtfilter koelere lucht aanzuigt.
Zorg dat uw uitlaatsysteem warm blijft, maar de temperatuur van uw brandstofhuishouding er niet door beinvloed wordt!Strak omwikkelen. verbetert uitlaat scavenging, is bestand tegen een continue hitte tot 1095ºC, en bevat geen asbest.
Geen asbest, dus het mag nog steeds verkocht worden. [/nutteloze info]![]()
[..]
Shure, I just want the girl on 39 ct.![]()
[ afbeelding ]
Je deelt een telefoon met Rib-iquote:Op maandag 25 februari 2008 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wilde gisteren eigenlijk komen maar moest basketballen
![]()
Heb overigens een telefoon met tomtom nu voor alle non-believers![]()
Dat doen we! Maar alles is voor bazziekMIJ!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Linksboven.Staat er meer dan ene keer op.
Brabant is een groot dorp hequote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je deelt een telefoon met Rib-i![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je deelt een telefoon met Rib-i![]()
Vertellen werkt nietquote:Op maandag 25 februari 2008 23:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee, hij belt Rib en die verteld hem vervolgens hoe hij rijden moet
nog 30quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! nog 31
27quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
28
Vaak kunnen dealers nog behoorlijk veel bestellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:33 schreef MuRKie het volgende:(26)
Kan een van jullie mij misschien vertellen waar je goed motoronderdelen vandaan kan halen?
En ook voor motoren uit 1985 bijvoorbeeld
Ik zat namelijk beetje op internet te zoeken maar ik kan nergens echt een site vinden waar je veel onderdelen voor een kawasaki gpz600r kan vinden.. Of kan een motordealer nog wel goed aan onderdelen voor oudere motoren komen? Dat is namelijk wel interessant met het oog op onderhoud
Wat voor motoronderdelen? Er zijn er een paar 100 op je motor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:33 schreef MuRKie het volgende:(26)
Kan een van jullie mij misschien vertellen waar je goed motoronderdelen vandaan kan halen?
En ook voor motoren uit 1985 bijvoorbeeld
Ik zat namelijk beetje op internet te zoeken maar ik kan nergens echt een site vinden waar je veel onderdelen voor een kawasaki gpz600r kan vinden.. Of kan een motordealer nog wel goed aan onderdelen voor oudere motoren komen? Dat is namelijk wel interessant met het oog op onderhoud
Goed zo. 25.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:08 schreef Cageon het volgende:
24 (Zo zorg ik er voor dat ik niet vergeet NIET de laatste post te doen.)
zoietsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
20
No shitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:25 schreef Gawaine het volgende:
@ Cageon. ik ben aan het onderhandelen maar ze wil eerst een foto van jouw zien
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
No shit![]()
Kan geregeld worden uiteraard. Ff naar bovenscrollen, neem dan de pic die vanaf t stuur van OPM is gemaakt, waar ik op de moto zit.
Das een pic van mij.
Voor wat hoort wat. De ruwe proporties zijn te zien.quote:
Doelde niet specifiek op een bepaald onderdeel, maar meer in het algemeen.. Mocht mijn motor een nieuw onderdeel moeten hebben, of die er dan uberhaupt nog zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat voor motoronderdelen? Er zijn er een paar 100 op je motor.![]()
Maar idd kan je ook nog veel bij dealers krijgen, er zijn idioot van die GPZ'jes verkocht indertijd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(x)
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:25 schreef Gawaine het volgende:
@ Cageon. ik ben aan het onderhandelen maar ze wil eerst een foto van jouw zien
http://faq.zandbelt.nl/quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:07 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Doelde niet specifiek op een bepaald onderdeel, maar meer in het algemeen.. Mocht mijn motor een nieuw onderdeel moeten hebben, of die er dan uberhaupt nog zijn
Vandaar "voor wat, hoort wat"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je weet nog niet hoe zij eruitziet
Nog acht (8), octo (8), delapan (8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |