lees de pagina 6 van het vorige topicquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar het regent in Alkmaar..![]()
Hoe is het met het been? En met de motor?
Feliquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:03 schreef ikookhier het volgende:
Taart voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Nu tukken![]()
Dat is te veel werk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
lees de pagina 6 van het vorige topic
Inderdaad!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:00 schreef bvvt het volgende:
zeg -xx- zet er eens een correcte nette OP neer ......
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
AARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG
Primanog steeds met mn been omhoog
nog drie weken dan misschien loopgips
Ging gisteren nog op mn bek buiten "even wat in de afvalbak gooien" schaafwonden aan mn andere been![]()
Ohhh inderdaad...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:28 schreef Rib-i het volgende:
1 of 2 april
1/2 = half, als in de helft [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tenminste, zo bedoelde ik het
1 of 2 april valt op een dinsdag of woensdag
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ohhh inderdaad...
Nou...dan word het.. 5,6, 12, 1319,20 26 of 27.![]()
En dan nog een BBQ ...bij huize B.
![]()
Whoooohh, -XX- comebackquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:43 schreef -XX- het volgende:
Nou...dan word het.. 5,6, 12, 1319,20 26 of 27.![]()
En dan nog een BBQ ...bij huize B.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:24 schreef MuRKie het volgende:
Jeetje wat gaan het hard man die posts van jullie
Ik kwam er net achter dat mijn carburateur nog behoorlijk lekt
De verkoper had het ff gefixed toen ik hem kwam bekijken en heeft me een losse carb meegegeven.
Maar dan moet ik toch maar eerder even naar een shoppie om het te laten fixen + een nieuwe achterband![]()
Dag spaarcentjesHeeft jouw schoonvader aandelen bij de verkopende partijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De verkoper moet maar zorgen dat het in orde komt met je carbs![]()
En olieverbruikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:13 schreef Geerd het volgende:
Zo ketting zat blijkbaar toch wat te strak het is er niet meer:P
Nee hij heeft geen aandelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heeft jouw schoonvader aandelen bij de verkopende partij![]()
De verkoper moet maar zorgen dat het in orde komt met je carbs
Meten is wetenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:46 schreef Geerd het volgende:
Nouja was 4cm op de bok dus heb er maar 3cm van gemaakt.
Maar met 90/100 deinst de ketting nog lekker, en zoemt de motor ook lekker.
Wel ff goed inlezen he!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:44 schreef Roderick2085 het volgende:Is 43km enkelen reis, waarvan zo ongeveer 40 snelweg.... moesten we maar niet doen
quote:Revolution of the Species
The concept of motorbike chassis, the performances and the exclusive design, are fused with the traditional positioning of the engine on the rear swingarm. This allows to exploit the GP1 chassis potential, keeping reduced volumes and dimensions for the utmost urban mobility.
The increase of the displacement, follows the demands of the customer and it is adapted to the commuter’s needs, both over short and long distances.
Modern engines ensure high performance, reduced upkeep and respect for the environment.
Link in sluitpost.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Veel succesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen aandelen
Heb zelf gezegd dat ik hem wilde kopen met de ietwat lekkende carborateur..
Hij heeft er nog wel een en ander aan gedaan toen ik er was, maar tis nog niet helemaal over..
Hij lekt trouwens alleen als ik hem start en stationair laat draaien.. Als ik gereden heb en zetde motor uit dan lekt hij niet na ofzo..
Maar asap maar even naar een shoppie om een nieuwe achterband te regelen en de carborateur om te laten wisselen..
Zoek het lek op met een aansteker.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:34 schreef MuRKie het volgende:
Nee hij heeft geen aandelen
Heb zelf gezegd dat ik hem wilde kopen met de ietwat lekkende carborateur..
Hij heeft er nog wel een en ander aan gedaan toen ik er was, maar tis nog niet helemaal over..
Hij lekt trouwens alleen als ik hem start en stationair laat draaien.. Als ik gereden heb en zetde motor uit dan lekt hij niet na ofzo..
Maar asap maar even naar een shoppie om een nieuwe achterband te regelen en de carborateur om te laten wisselen..
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoek het lek op met een aansteker.![]()
Denk je niet dat een andere carburateur ook weer andere problemen zal geven?
Wat lekt er trouwens? Vlotterbakje?![]()
![]()
Lekken of verstopt zitten of of of ofquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]ik rij erop maar weet niet hoe elke dingetje heet.. Volgens mij is het wel de vlotterkamer.
In ieder geval dat bakkie met zo'n tussenschotje en een naaldje.. Daar komt het als het goed is (tis maar net wat je goed vind) uit gelekt.. Maar wat voor een problemen zou die andere carburateur geven dan?
Als ik het bij een shoppie laat doen zal dat toch wel meevallen? De persoon waar ik de motor van heb gekocht wist mij te vertellen dat een nieuwe carberateur loei duur was.. zo'n schotje met naaldje was 130 eu per stuk had hij het over en ik moet er dan 4 hebben ofzo.. Maar diecarberateur die hij me mee heeft gegeven is nog goed ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lekken of verstopt zitten of of of of
Ik ken nog wel iemand in Nijmegen, staat hoog op WP's lijstjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Als ik het bij een shoppie laat doen zal dat toch wel meevallen? De persoon waar ik de motor van heb gekocht wist mij te vertellen dat een nieuwe carberateur loei duur was.. zo'n schotje met naaldje was 130 eu per stuk had hij het over en ik moet er dan 4 hebben ofzo.. Maar diecarberateur die hij me mee heeft gegeven is nog goed ofzodus als ik die dan door een shoppie laat verwisselen neem ik aan dat het goed gaat
Hij lekt als hij op zijn zijstandaard staat, heb geen middenbok..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:09 schreef worldpimber het volgende:
Lekt ie ook als de motor op z'n kant ligt?
OM: agenten schuldig bij martelmoordquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:11 schreef BazzieK het volgende:
Ik ken nog wel iemand in Nijmegen, staat hoog op WP's lijstje![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OM: agenten schuldig bij martelmoord(bizar
)
Dat is nu juist het probleem of mischien zelfs de reden dat hij de motor weg heeft gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Als ik het bij een shoppie laat doen zal dat toch wel meevallen? De persoon waar ik de motor van heb gekocht wist mij te vertellen dat een nieuwe carberateur loei duur was.. zo'n schotje met naaldje was 130 eu per stuk had hij het over en ik moet er dan 4 hebben ofzo.. Maar diecarberateur die hij me mee heeft gegeven is nog goed ofzodus als ik die dan door een shoppie laat verwisselen neem ik aan dat het goed gaat
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OM: agenten schuldig bij martelmoord(bizar
)
Nee hij heeft hem weggedaan omdat hij verder "af" was. Hij koopt een motor, maakt hem leuk en verkoopt hem.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem of mischien zelfs de reden dat hij de motor weg heeft gedaan :x
je bent zogezegd naief?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:51 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee hij heeft hem weggedaan omdat hij verder "af" was. Hij koopt een motor, maakt hem leuk en verkoopt hem.
Eigenlijk had hij zelf de carberateur willen verwisselen maar had daar geen tijd voor gehad vanwege zijn werk.
Als ik hem moet geloven natuurlijk, maar ik ga uit van de goedheid van mensen
Als het alleen de vlotterbakpakking is ga je geen vier carbs vervangen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef MuRKie het volgende:ik rij erop maar weet niet hoe elke dingetje heet.. Volgens mij is het wel de vlotterkamer.
In ieder geval dat bakkie met zo'n tussenschotje en een naaldje.. Daar komt het als het goed is (tis maar net wat je goed vind) uit gelekt..
Best wat werk, en je moet het zaakje dan weer helemaal opnieuw afstellen.quote:Maar wat voor een problemen zou die andere carburateur geven dan?
De ja vu. Nutteloze post.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef MuRKie het volgende:
Hij lekt als hij op zijn zijstandaard staat, heb geen middenbok..
En hij lijkt het alleen te doen als ik hem start en stationair laat draaien.. Als ik hem na het rijden uitzet dan lekt hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |