Teren op oud werk terwijl ze sinds de release van hun laatste cd in 2004 tijdens de optredens maar 1 nummer in orginele versie speeldenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Agatorgother het volgende:
Prodigy mag van mij lekker wegblijven. Been there, done that. Laatste jaren niks memorabels uitgebracht, blijven teren op hun oude werk.
Nee zo heet de tour elk jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef fathank het volgende:
Ik wil ook weer Kees van Hondt. Jammer dat vorig jaar z'n afscheid was
eens.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:47 schreef Longmen het volgende:
En wat mij betreft komen de Bromheads jacket!
Jup, same here. Ik was vroeger helemaal weg van prodigy, maar na fat of the land is er niet veel noemenswaardigs meer uitgekomen. De 2 keer dat ik ze op Lowlands heb gezien, waren behoorlijke afknappers.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:57 schreef Agatorgother het volgende:
Prodigy mag van mij lekker wegblijven. Been there, done that. Laatste jaren niks memorabels uitgebracht, blijven teren op hun oude werk. Ik zie er het vette niet van in. En als tijdens uitgaan Smack My Bitch Up word gedraaid denk ik, het mag allemaal wel iets origineler. Die tijd hebben we gehad. En dan iedereen nog keihard uit z'n dak gaan ook. Ik ken zoveel soortgelijke muziek die echt veel beter is.
Ik ben een Prodigy hater, sorry
edit: of eerder, gewoon enorm teleurgesteld in de band. Vroeger hadden ze echt nog wel vette muziek, wat ze nu doen heeft gewoon niet zoveel nut meer.
Voor het eerst? Dan weet jij meer (of minder) dan ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:26 schreef chansadres het volgende:
Prodigy was echt een feestje. Voor het eerst dat de hele tent gewoon aan het dansen was. Van voor tot achter.
Ik heb nog nooit de Alpha in het geheel zien dansen nee. Wel genieten van muziek maar echt dansen en uit je dak gaan. Het is misschien achterhaald maar voor mij was het de eerste keer dat ik de Prodigy zag. Zeker toen Out of Space in de 2e encore kwam.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:09 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Voor het eerst? Dan weet jij meer (of minder) dan ik.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef mouzzer het volgende:
Sinds vandaag is de Prodigy homepage www.theprodigy.com offline en is er een timer te zien die afloopt tot het live gaan van de nieuwe site volgende week dinsdag. Lowlands zou volgende week met de eerste namen komen. Toeval? I hope not
Alles behalve Alicia Keys mag langskomen en dan dus echt iedereen! Wat een leuke bands!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef mouzzer het volgende:
Summersonic in Japan heeft de eerste namen bekend gemaakt, Summersonic is 8,9,10 augustus en meestal kwamen bands na Summersonic richting Europa voor festival, dan zouden dit kanshebbers voor Lowlands kunnen zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:54 schreef peaceman het volgende:
Coldplay![]()
Panic at the disco![]()
The Subways![]()
In de gangenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar blijven de eerste echte serieuze geruchten?
Lekkere muziekquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Coiler het volgende:
WTF is "We smoke fags" voor een band?
Briljante naamquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Coiler het volgende:
WTF is "We smoke fags" voor een band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |