Dat doen RATTEN meestal.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hulde aan Brian dat ie toch nog zijn pik in dat stuk vuil durft te steken.
Ze hoeft van mij geen ruzie te maken. Ik heb haar nog nooit iets zinnigs horen zeggen, het enige wat er uit komt is: '' gazallighquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat ze d'r mond niet opentrekt wil niet zeggen dat ze dom of leeg is, het zegt slechts dat ze waarschijnlijk niet makkelijk ruzie maakt... dat maakt haar alleen volstrekt ongeschikt voor het programma zoals het nu is.
Sommige kerels durfen écht alles....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Jewscky1 het volgende:
Nu zijn jullie heel sportief Jaap en Huub,zo moeten jullie die RIOOLRAT met die SILICONESNOL aan pakken
Wat een lef, die Mike is een RATTEPLAKKER,dat weten we ,dan gaan ze hem aanpakken,heel flink.![]()
Ik geef Huub groot gelijk, die kutzwerver bemoeit zich overal mee en lult vervolgens alles door aan Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Jewscky1 het volgende:
Nu zijn jullie heel sportief Jaap en Huub,zo moeten jullie die RIOOLRAT met die SILICONESNOL aan pakken
Wat een lef, die Mike is een RATTEPLAKKER,dan gaan ze hem aanpakken,heel flink
zulke acties worden door het plasma heel snel afgekapt of het plasma geeft B&A de gelegenheid om beneden te gaan zitten of beneden film te kijken of er wordt een aanzet gegeven voor zo'n discussie (al of niet gestuurd door het plasma) vlak voor er weer visite van B&A binnenkomt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
huub heeft ze toch aagepakt lately ?
br op z'n k1 knokpartijtje
man op het niet aanwezig zijn van haar moeder
volgens mij mogen ze wel aagepakt worden maar heeft gewoon geen effect
daar wordt je moedeloos van
Hoe weet je dat zo zeker ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef Huub groot gelijk, die kutzwerver bemoeit zich overal mee en lult vervolgens alles door aan Brian en Amanda.
En voor de laatste keer......NIEMAND mag niks ondernemen tegen Brian en Amanda, dat heb je inmiddels toch wel door?
kijk / luister / lees het telefoongesprek tussen Huub en z'n vader....quote:
De accu is gewoon leeg en kan niet opgeladenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef cobain94 het volgende:
Palma tegen huub:Claire d'r startkabeltje is kapot...
+1quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Ze hoeft van mij geen ruzie te maken. Ik heb haar nog nooit iets zinnigs horen zeggen, het enige wat er uit komt is: '' gazalligh, wah leukh'
' en natuurlijk niet te vergeten de: '' hat ghaat om dha manier waahroph'' .
Er komt gewoon helemaal niets uit omdat er niets in zit. Dat maakt haar wat mij betreft ongeschikt voor wat dan ook.
Bekijk het eens anders; als Huub geen 'vijand' meer zou hebben hoe zou hij dan nog tv moeten maken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef Huub groot gelijk, die kutzwerver bemoeit zich overal mee en lult vervolgens alles door aan Brian en Amanda.
En voor de laatste keer......NIEMAND mag niks ondernemen tegen Brian en Amanda, dat heb je inmiddels toch wel door?
Ja maar ze doen niets tegen die RAT,durfen ze niet,ze pakken ook die Mike niet, als die RAT er bij zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest en dat is ook het leuke eraan, je lekker druk maken om niksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:54 schreef riri het volgende:
[..]
De accu is gewoon leeg en kan niet opgeladen
cossen zijn gewoon niet meer interessant om te lezen...ordinair gescheld op bewoners en cossen volgeschreven over tasjes met kleding die niet uitgepakt worden (mijn hemel waar maakt men zich druk om?)
"niet meer interessant" betekend dat je ze niet meer komt lezen en/of posten hier?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:54 schreef riri het volgende:
[..]
cossen zijn gewoon niet meer interessant om te lezen...ordinair gescheld op bewoners en cossen volgeschreven over tasjes met kleding die niet uitgepakt worden (mijn hemel waar maakt men zich druk om?)
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
jawel...kom wel lezen en posten omdat er altijd nog een aantal zijn die wel interessante zaken hebben te meldenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
"niet meer interessant" betekend dat je ze niet meer komt lezen en/of posten hier?
PRECIES !!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Bekijk het eens anders; als Huub geen 'vijand' meer zou hebben hoe zou hij dan nog tv moeten maken?
Jaap zei gisteren nog dat hij er van baalde dat Huub en Brian aartsvijanden waren,dat was niet goed voor Jaap zijn positie....hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij Brian ook wel tot zijn aartsvijand wilde maken om zo zijn positie in de show te versterken.
Iedere soap heeft een 'slechterik' nodig ook DGK.
Volgens mij worden B+A door DGK gebruikt om het een beetje spannend te houden en willen ze als puntje bij paaltje komt die 2 lowlives echt niet als winnaars.
kutpubers jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
PRECIES !!!
wat jaap zou moeten doen is ruzie met huub maken maar dan zonder zich aan te sluiten bij B en A
btw
denk dat de verdeling zo inelkaar zit
huub voor de steamers (slimme recht voor z'n raap echt hollandse jongen) spreekt het 30+ publiek aan
brian voor de tv (mooie stoere coole jongen) spreekt de kutpubers aan
Tis natuurlijk onvermijdelijk als er geen bal gebeurd in de kooi dat er in de cos niet over de streams maar over zaken gesproken gaat worden die indirect met de streams te maken hebben. Maar daar kun je de cos moeilijk de schuld van geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:02 schreef riri het volgende:
[..]
jawel...kom wel lezen en posten omdat er altijd nog een aantal zijn die wel interessante zaken hebben te melden
de rest lees ik overheen,maar cossen vol begint aardig op te vallen ja
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:54 schreef riri het volgende:
[..]
daar wordt hooguit een sugesstie gewektquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:43 schreef FSR het volgende:
[..]
kijk / luister / lees het telefoongesprek tussen Huub en z'n vader....
Het jammere is alleen dat Huub wordt afgeschilderd als de slechterik terwijl hij dat in vergelijk met Brian niet is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Bekijk het eens anders; als Huub geen 'vijand' meer zou hebben hoe zou hij dan nog tv moeten maken?
Jaap zei gisteren nog dat hij er van baalde dat Huub en Brian aartsvijanden waren,dat was niet goed voor Jaap zijn positie....hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij Brian ook wel tot zijn aartsvijand wilde maken om zo zijn positie in de show te versterken.
Iedere soap heeft een 'slechterik' nodig ook DGK.
Volgens mij worden B+A door DGK gebruikt om het een beetje spannend te houden en willen ze als puntje bij paaltje komt die 2 lowlives echt niet als winnaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |