abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:08:50 #187
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56903059
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hulde aan Brian dat ie toch nog zijn pik in dat stuk vuil durft te steken.
Dat doen RATTEN meestal.
pi_56903080
Is toch fokking niet normaal dat die twee paupers gaan golfen? Ik zie ze al staan samen: Brian met doodskop-muts en vervaarlijke blik in de ogen. En naast hem een meisje dat sterke gelijkenis vertoont met een gemiddeld thais hoertje.... Leve de Golf-club van Eemnes!!!
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_56903109
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit dat ze d'r mond niet opentrekt wil niet zeggen dat ze dom of leeg is, het zegt slechts dat ze waarschijnlijk niet makkelijk ruzie maakt... dat maakt haar alleen volstrekt ongeschikt voor het programma zoals het nu is.
Ze hoeft van mij geen ruzie te maken. Ik heb haar nog nooit iets zinnigs horen zeggen, het enige wat er uit komt is: '' gazalligh , wah leukh' ' en natuurlijk niet te vergeten de: '' hat ghaat om dha manier waahroph'' . Er komt gewoon helemaal niets uit omdat er niets in zit. Dat maakt haar wat mij betreft ongeschikt voor wat dan ook.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_56903119
quote:

[..]

Sommige kerels durfen écht alles....
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 12:16:18 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_56903215
FOK! was even niet bereikbaar. Ik moest net wel lachen om José, het ging om het Aloë Vera drankje waar Amanda zo dol op is. José zei dat je van dat drankje gaat flippen. Ze heeft het dus allemaal wel door maar mag Amanda dus niet rechtstreeks aanpakken, wel achter haar rug.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56903258
ff tussendoor
huub heeft ze toch aagepakt lately ?

br op z'n k1 knokpartijtje

man op het niet aanwezig zijn van haar moeder

volgens mij mogen ze wel aagepakt worden maar heeft gewoon geen effect

daar wordt je moedeloos van
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:19:20 #193
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56903286
Nu zijn jullie heel sportief Jaap en Huub,zo moeten jullie die RIOOLRAT met die SILICONESNOL aan pakken
Wat een lef, die Mike is een RATTEPLAKKER,dan gaan ze hem aanpakken,heel flink
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:20:37 #194
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56903310
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Jewscky1 het volgende:
Nu zijn jullie heel sportief Jaap en Huub,zo moeten jullie die RIOOLRAT met die SILICONESNOL aan pakken
Wat een lef, die Mike is een RATTEPLAKKER,dat weten we ,dan gaan ze hem aanpakken,heel flink.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 12:21:59 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_56903337
Brian was weer zo kinderachtig toen ze gingen golfen, zeggen dat ze lekker een uitje hebben samen, wat is het ook een loser. Het mooie was dat niemand reageerde, jammer hè Brian?
― Mark Twain
pi_56903409
Enigzins vertraagd..

Koppie koppie mike...
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 12:31:39 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_56903513
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat een lef, die Mike is een RATTEPLAKKER,dan gaan ze hem aanpakken,heel flink
Ik geef Huub groot gelijk, die kutzwerver bemoeit zich overal mee en lult vervolgens alles door aan Brian en Amanda.
En voor de laatste keer......NIEMAND mag iets ondernemen tegen Brian en Amanda, dat heb je inmiddels toch wel door?

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 22-02-2008 12:50:30 ]
― Mark Twain
pi_56903592
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
huub heeft ze toch aagepakt lately ?

br op z'n k1 knokpartijtje

man op het niet aanwezig zijn van haar moeder

volgens mij mogen ze wel aagepakt worden maar heeft gewoon geen effect

daar wordt je moedeloos van
zulke acties worden door het plasma heel snel afgekapt of het plasma geeft B&A de gelegenheid om beneden te gaan zitten of beneden film te kijken of er wordt een aanzet gegeven voor zo'n discussie (al of niet gestuurd door het plasma) vlak voor er weer visite van B&A binnenkomt.

Reken maar dat Huub in zijn discussie's en mogelijkheden beperkt wordt door het hokje
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:41:08 #199
168159 FSR
Just myself
pi_56903678
Ik heb zo'n idee dat dit allemaal binnenkort afgelopen is..
Met name voor Huub. Hij kan goed spelen, maar de scheve verhoudingen trekt hij niet.. iig niet lang.
Bwian en Amandrama zijn euforisch, omdat ze weten dat ze alle wind mee hebben.. ze doen nooit iets, dehalve stinken en konijnen... ze weten dat hun plek verzekerd is, en daarom hoeven ze zich alleen maar rustig te houden (vandaar ze neit te raken zijn)

Van mij mag nu de stekker er wel uit... (het liefste met een massale invasie door streamers, die alles (met name sjors en sjimmie) kort en klein slaan...... )
When exist, things are inévitable
pi_56903681
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik geef Huub groot gelijk, die kutzwerver bemoeit zich overal mee en lult vervolgens alles door aan Brian en Amanda.
En voor de laatste keer......NIEMAND mag niks ondernemen tegen Brian en Amanda, dat heb je inmiddels toch wel door?
Hoe weet je dat zo zeker ?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:43:37 #201
168159 FSR
Just myself
pi_56903711
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:41 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker ?
kijk / luister / lees het telefoongesprek tussen Huub en z'n vader....
When exist, things are inévitable
pi_56903902
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:08 schreef cobain94 het volgende:
Palma tegen huub:Claire d'r startkabeltje is kapot...
De accu is gewoon leeg en kan niet opgeladen

cossen zijn gewoon niet meer interessant om te lezen...ordinair gescheld op bewoners en cossen volgeschreven over tasjes met kleding die niet uitgepakt worden (mijn hemel waar maakt men zich druk om?)
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:54:40 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56903906
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:11 schreef Borga het volgende:

[..]

Ze hoeft van mij geen ruzie te maken. Ik heb haar nog nooit iets zinnigs horen zeggen, het enige wat er uit komt is: '' gazalligh , wah leukh' ' en natuurlijk niet te vergeten de: '' hat ghaat om dha manier waahroph'' . Er komt gewoon helemaal niets uit omdat er niets in zit. Dat maakt haar wat mij betreft ongeschikt voor wat dan ook.
+1
pi_56903921
Iedereen deze al gezien?
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article2068422.ece

Over het wel of niet doorgaan van DGK (JdM wil ermee doorgaan, plus heeft een dikke vinger in de pap). Video met interview met Huub en Jaap, en Jaap is meesterlijk!
pi_56903924
quote:

[..]

En voor de laatste keer......NIEMAND mag niks ondernemen tegen Brian en Amanda, dat heb je inmiddels toch wel door?
Bekijk het eens anders; als Huub geen 'vijand' meer zou hebben hoe zou hij dan nog tv moeten maken?
Jaap zei gisteren nog dat hij er van baalde dat Huub en Brian aartsvijanden waren,dat was niet goed voor Jaap zijn positie....hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij Brian ook wel tot zijn aartsvijand wilde maken om zo zijn positie in de show te versterken.
Iedere soap heeft een 'slechterik' nodig ook DGK.
Volgens mij worden B+A door DGK gebruikt om het een beetje spannend te houden en willen ze als puntje bij paaltje komt die 2 lowlives echt niet als winnaars.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:55:33 #206
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56903925
quote:

[..]

Ja maar ze doen niets tegen die RAT,durfen ze niet,ze pakken ook die Mike niet, als die RAT er bij zit.
Ik barst af en toe van woede Je zou pas een goed spel krijgen als die RAT en SNOL eruit zijn.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:55:57 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56903934
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:54 schreef riri het volgende:

[..]

cossen zijn gewoon niet meer interessant om te lezen...ordinair gescheld op bewoners en cossen volgeschreven over tasjes met kleding die niet uitgepakt worden (mijn hemel waar maakt men zich druk om?)
Dat is altijd al zo geweest en dat is ook het leuke eraan, je lekker druk maken om niks
pi_56903966
quote:

[..]

"niet meer interessant" betekend dat je ze niet meer komt lezen en/of posten hier?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:00:20 #209
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_56904018
quote:

[..]

pi_56904060
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:57 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

"niet meer interessant" betekend dat je ze niet meer komt lezen en/of posten hier?
jawel...kom wel lezen en posten omdat er altijd nog een aantal zijn die wel interessante zaken hebben te melden

de rest lees ik overheen,maar cossen vol begint aardig op te vallen ja
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56904072
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:55 schreef 2live het volgende:

[..]

Bekijk het eens anders; als Huub geen 'vijand' meer zou hebben hoe zou hij dan nog tv moeten maken?
Jaap zei gisteren nog dat hij er van baalde dat Huub en Brian aartsvijanden waren,dat was niet goed voor Jaap zijn positie....hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij Brian ook wel tot zijn aartsvijand wilde maken om zo zijn positie in de show te versterken.
Volgens mij worden B+A door DGK gebruikt om het een beetje spannend te houden en willen ze als puntje bij paaltje komt die 2 lowlives echt niet als winnaars.
PRECIES !!!

wat jaap zou moeten doen is ruzie met huub maken maar dan zonder zich aan te sluiten bij B en A

btw
denk dat de verdeling zo inelkaar zit
huub voor de steamers (slimme recht voor z'n raap echt hollandse jongen) spreekt het 30+ publiek aan
brian voor de tv (mooie stoere coole jongen) spreekt de kutpubers aan
pi_56904115
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:03 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

PRECIES !!!

wat jaap zou moeten doen is ruzie met huub maken maar dan zonder zich aan te sluiten bij B en A

btw
denk dat de verdeling zo inelkaar zit
huub voor de steamers (slimme recht voor z'n raap echt hollandse jongen) spreekt het 30+ publiek aan
brian voor de tv (mooie stoere coole jongen) spreekt de kutpubers aan
kutpubers ja
pi_56904157
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:02 schreef riri het volgende:

[..]

jawel...kom wel lezen en posten omdat er altijd nog een aantal zijn die wel interessante zaken hebben te melden

de rest lees ik overheen,maar cossen vol begint aardig op te vallen ja
Tis natuurlijk onvermijdelijk als er geen bal gebeurd in de kooi dat er in de cos niet over de streams maar over zaken gesproken gaat worden die indirect met de streams te maken hebben. Maar daar kun je de cos moeilijk de schuld van geven.
pi_56904183
quote:

[..]

huisvrouwen die zelf nog een was moeten doen terwijl ze stiekum zitten te streamen ?)
pi_56904227
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:43 schreef FSR het volgende:

[..]

kijk / luister / lees het telefoongesprek tussen Huub en z'n vader....
daar wordt hooguit een sugesstie gewekt

harde bewijzen aub !!!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:14:42 #217
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_56904270
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:55 schreef 2live het volgende:

[..]

Het jammere is alleen dat Huub wordt afgeschilderd als de slechterik terwijl hij dat in vergelijk met Brian niet is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')