abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56918117
Klacht: Mensen die zeggen dat je je moet bekeren en er nog es bij zeggen dat er geen leven na de dood is.

Dus feitelijk kan je doen wat je wilt zonder te worden gestraft, waarom zou je je dan bekeren?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:17:37 #77
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_56918409
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef Killer_Mom het volgende:
die mafkees mogen ze van mij in een inrichting zetten, iedereen geeft hoog op, maar niemand praat werkelijk met hem. er wordt alleen gelachen om die "vent ". ruil eens en zet er een Moslim-getaalde broeder op de markt, dat duurt geen 2 uur, en hij zit achter de tralies,
dit opdringen van geloof moet niet kunnen, en die vreselijke herrie die hij maakt ook niet, niks markant figuur, irritant, en weg ermee.
Misschien heb je gelijk. Voor mij was het altijd maar van korte duur, even een paar minuten op de bus wachten bij het station. En dan is het redelijk vermakelijk om naar z'n met enthousiasme geschreeuwde teksten te luisteren.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_56918549
Het woar gisteren heulemoal nie kouw in E'town. Bende gij n'un neger of wa?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56919056
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef Fallen het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk. Voor mij was het altijd maar van korte duur, even een paar minuten op de bus wachten bij het station. En dan is het redelijk vermakelijk om naar z'n met enthousiasme geschreeuwde teksten te luisteren.
niets vermakelijks aan als die gast de hele dag voor je winkel staat te schreeuwen, plus die onzin over jezus, dat ze die onzin tollereren snap ik niet, Eindhoven wil modern zijn, best wel lachaen.
De Puta Madre
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:01:12 #80
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56919106
Ik heb hem nog nooit ontmoet, maar door al die foktopics weet ik toch ongeveer alles van m.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56919184
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb hem nog nooit ontmoet, maar door al die foktopics weet ik toch ongeveer alles van m.
dat denk je maar, niets om over naar huis te schrijven, een puist in t centrum, je kunt er niet omheen, en hij is ook niet aanspreekbaar, kijkt je niet aan als je iets vraagt , blijft kwelen . niets om trots op te zijn. mja, Achterlijk Eindhoven koesterd wel meer freeks.
De Puta Madre
pi_56919316
Je zal maar een winkel hebben net op de hoek waar die maffe baardaap staat te schreeuwen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_56919570
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:15 schreef heiden6 het volgende:
Je zal maar een winkel hebben net op de hoek waar die maffe baardaap staat te schreeuwen.
hij is niet de enige, wel de luidste. de sigeuners bij de supermarkt waar je niet omheen kunt, die afgrijselijke orgelman, al die herrie in de stad , keiharde muziek die je de winkels uitjaagd. gezellig winkelen is het niet meer.
De Puta Madre
pi_56922838
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:38 schreef Arnol het volgende:

[..]

Dank u, dank u mijn zoon.

De here zal u belonen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_56922901
Ach joh, zolang hij niet telkens op dezelfde plaats blijft staan

Ik heb ook niet zoveel met zijn boodschap, maar het is wel een positieve boodschap. Je zal geen kwaad woord van hem horen. Dat het af en toe irritant is als hij voor de vijftiende keer op een dag langs je winkel komt geprofeteerd, is natuurlijk ook een feit.

Waar blijft trouwens de Arnol smilie?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:43:23 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_56922916
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ach joh, zolang hij niet telkens op dezelfde plaats blijft staan

Ik heb ook niet zoveel met zijn boodschap, maar het is wel een positieve boodschap. Je zal geen kwaad woord van hem horen. Dat het af en toe irritant is als hij voor de vijftiende keer op een dag langs je winkel komt geprofeteerd, is natuurlijk ook een feit.

Waar blijft trouwens de Arnol smilie?
Och.. hij hoort gewoon bij eindhoven..

doet verder niemand kwaad, ik vind 't een mooi figuur
Huilen dan.
pi_56922985
Okee wie maakt de Arnol smilie?
pi_56924242
Met of zonder rijwagentje?

Hij heeft trouwens ooit wel een cola gedronken met Jezus
pi_56944312
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:07 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dat denk je maar, niets om over naar huis te schrijven, een puist in t centrum, je kunt er niet omheen, en hij is ook niet aanspreekbaar, kijkt je niet aan als je iets vraagt , blijft kwelen . niets om trots op te zijn. mja, Achterlijk Eindhoven koesterd wel meer freeks.
hoezo is Eindhoven nou weer meteen achterlijk, vanwege 1 zo'n mafketel ? Hij valt niemand persoonlijk lastig..dus what's your big problem
Sorry..maar met jou opmerking klets je echt ff als een kip zonder kop..no offence maar ok..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 24 februari 2008 @ 14:30:51 #90
138448 PeZu
Suspended animation
pi_56946830
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:59 schreef DjinN het volgende:

[..]

hoezo is Eindhoven nou weer meteen achterlijk, vanwege 1 zo'n mafketel ? Hij valt niemand persoonlijk lastig..dus what's your big problem
Sorry..maar met jou opmerking klets je echt ff als een kip zonder kop..no offence maar ok..
ik vind het toch wel behoorlijk achterlijk als je zo'n schreeuwjosti dag in, dag uit, mensen laat terroriseren met zijn verbale overlast, fokking hel, je zou er vlakbij wonen of werken
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_56947231
Ben niet echt een fan van Eindhoven, maargoed opleiding vereist een trip elke dag. Ik vind Arnol een van de weinige dingen die het Eindhovens winkelcentrum een beetje kleur geeft, voor de rest is het zo'n lelijke betonbaan zonder eigen gezicht

Arnol
Arnol op wikipedia
Mensen die iets tegen Arnol hebben
Eindhoven
Ga weg
  zondag 24 februari 2008 @ 14:46:05 #92
138448 PeZu
Suspended animation
pi_56947292
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:43 schreef Nikmans het volgende:
Ben niet echt een fan van Eindhoven, maargoed opleiding vereist een trip elke dag. Ik vind Arnol een van de weinige dingen die het Eindhovens winkelcentrum een beetje kleur geeft, voor de rest is het zo'n lelijke betonbaan zonder eigen gezicht

Arnol
Arnol op wikipedia
Mensen die iets tegen Arnol hebben
Eindhoven

ik wens je een bloedhete zomer met een schreeuwend arnol onder je open raam
pi_56947436
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:46 schreef PeZu het volgende:

[..]

Met alle plezier
Het tofste is trouwens als ie willekeurige mensen vastpakt, ze naar zich toetrekt en dan iets in het Hebreeuws of Latijn (weet ik veel) in hun oor fluistert
Ga weg
  zondag 24 februari 2008 @ 14:58:35 #94
138448 PeZu
Suspended animation
pi_56947571
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:52 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Met alle plezier
Het tofste is trouwens als ie willekeurige mensen vastpakt, ze naar zich toetrekt en dan iets in het Hebreeuws of Latijn (weet ik veel) in hun oor fluistert
toch wel fijn lobotomie _!
pi_56947616
Ga weg
  zondag 24 februari 2008 @ 15:07:51 #96
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_56947731
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 00:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Mensen, ik wil één ding duidelijk maken: Ik heb niks tegen de man, ik heb er echter wel wat op tegen dat de man zijn geloof aan mensen wil opdringen door over Jezus te gaan lopen gillen
Ik heb ook niks tegen jou, maar als jij weer eens zo'n topic opent, hoef je niet meer in Eindhoven te komen mijn jong.
World domination is my middle name.
  zondag 24 februari 2008 @ 16:16:44 #97
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_56949315
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Arnol hoort bij het interieur van Eindhoven, laat hem
True that...

Praise Jebus!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_56949872
Arnol is de koning van de straat
U MAD?
pi_56949910
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef nietzman het volgende:
Was het je eerste keer in de grote stad ofzo?
Eindhoven
  zondag 24 februari 2008 @ 17:35:55 #100
38039 Katana
Snoekduiker
pi_56950980
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:46 schreef PeZu het volgende:

[..]

Het is jammer dat er al een burgermeester is gekozen anders was Arnol kandidaat nummer 1
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')