quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:45 schreef StrikerZeljko het volgende:
Don't mess with the KING!
[ afbeelding ]
Sad ben je zekers, held.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Dat soort idioten kun je natuurlijk rustig krijgen door simpelweg de accu van zijn kneusmobiel te ontkoppelen. Lekker opgelost. Wel even de deuren dichttapen natuurlijk!
Hier hebben we ook zo'n gek in Zwolle, die laat zich heerlijk op de kast jagen..
Hij: "jezus bekeert!"
ik: "mijn heer heeft die god van jou allang vermoord, snap je dat nou nog niet? Kijk eens om je heen - moord, verkrachting, diefstal en ander leed zijn de orde van de dag. Satan heerst over deze aarde!"
En dan vrolijk doorlopen terwijl hij schuimbekkend achterblijft
Wow, jij bent echt superstoerquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Dat soort idioten kun je natuurlijk rustig krijgen door simpelweg de accu van zijn kneusmobiel te ontkoppelen. Lekker opgelost. Wel even de deuren dichttapen natuurlijk!
Hier hebben we ook zo'n gek in Zwolle, die laat zich heerlijk op de kast jagen..
ik: "mijn heer heeft die god van jou allang vermoord, snap je dat nou nog niet? Kijk eens om je heen - moord, verkrachting, diefstal en ander leed zijn de orde van de dag. Satan heerst over deze aarde!"
Niks donateurs, gewoon studenten die keiharde pingels vangen voor dat werk. Keiharde oplichting.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
, hield donateurs van Artsen zonder Grensen van hun werk
NEEE, WAT ERRRUGG!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
hield donateurs van Artsen zonder Grensen van hun werk
Isdatzo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
Arnol![]()
Ik zag 'm vandaag nog ten oosten van 't psv-stadion.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:24 schreef Nobu het volgende:
Nog een extra reden om zo snel mogelijk door Brabant te rijden op weg naar het zuiden als ik het zo zie
Als boksbal voor de hooligans? Meerdere voordelen:quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
ingezet bij dingen als voetbalwedstrijden
jeetje, dat is wel erg lang! af en toe spreken mensen hem aan; dat is altijd leuk om te zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:38 schreef miss_sly het volgende:
Is Nolleke daar nu nog steeds? Wat een volhouder toch
Was er 25 jaar geleden ook al
Stumperquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Vanmiddag lekker dagje Eindhoven gedaan. Allemaal heel gezellig. Het was wat aan de koude kant, het regende een beetje, en het zonnetje wou maar niet doorbreken. Balen natuurlijk, want zo was je dag net iets beter geweest. Maar goed, nu je terug naar huis wilt, loop je door de winkelstraat [de Vrijstraat voor de niet-inwoners van Eindhoven of de mensen die nog nooit in Eindhoven zijn geweest], rijdt een of andere veel te dikke broer van de kerstman in zo'n Schumacher electrowagentje op veel te lege banden, voor de rest gedecoreerd met een grote beeltenis van Jezus aan een bamboestok, een plastic buis aan zijn mandje voor wat geld enzo. Maar goed. Hij schreeuwde echt keihard, hield donateurs van Artsen zonder Grensen van hun werk, en bewerkstelligde nogal wat irritatie bij het winkelende publiek. Ik kon onder andere de volgende kreten opvangen:
"bekeer je tot Jezus."
"We hebben een eigen keus die Hij moet respecteren."
"Er is geen leven na de dood." [geweldige emo-quote, de man was blijkbaar van alle markten thuis, want zoals je zo zal zien kon hij ook hard rappen en rhymen]
"Mensen die denken gelukkig te leven moeten zich bekeren
Gij hebt een eigen keuze die ik zal moeten respecteren."
De mensen van Artsen zonder Grenzen bleken zeer snel bekeerbaar, daar de eerste medewerker al verzuchtte: Jezus Christus! Wanneer is die accu nou eens leeg?
Toen we dachten dat we van hem af waren, maakte hij een bocht om zichzelf blijkbaar te bekeren
Klacht: Jezusfreaks die helemaal over the top gaan.
Mensen die hun boodschap keihard moeten verkondigen.
Klacht 2: Waarom halen ze zulke mensen niet uit de bijstand, en worden ze niet gewoon ingezet bij dingen als voetbalwedstrijden of de EO Jongerdag als omroeper?
Wow, stoer zeg!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:59 schreef nietzman het volgende:
Jesus mén, die vent is een fenomeen. Was het je eerste keer in de grote stad ofzo?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:14 schreef retuow82 het volgende:
Kom op man, Arnol is gewoon kicken! Ik heb me kapot gelachen toen ik op het terras zat en hij aankwam met de volgende uitspraak:
De man is mannelijk.... De vrouw is vrouwelijk en "de Heer" is heerlijk!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |