Nee, jij bent het voorbeeld van een weldenkend mensquote:Op zondag 24 februari 2008 19:48 schreef edhunter1975 het volgende:
Die gast is echt totaal gestoort.
Loopt te schreeuwen en onzin te roepen die moet naar het gesticht.
Lekker een spuitje en eenzame opsluiting.
ik vind het met dat terroriseren wel meevallen...hij rijd nen beetje in ze karretje rond en blért wat..voor de rest valt ie geeneen mens persoonlijk lastig hoor...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het toch wel behoorlijk achterlijk als je zo'n schreeuwjosti dag in, dag uit, mensen laat terroriseren met zijn verbale overlast, fokking hel, je zou er vlakbij wonen of werken
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:48 schreef edhunter1975 het volgende:
Die gast is echt totaal gestoort.
Loopt te schreeuwen en onzin te roepen die moet naar het gesticht.
Lekker een spuitje en eenzame opsluiting.
persoonlijk vidn ik hem knap lastigquote:Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik vind het met dat terroriseren wel meevallen...hij rijd nen beetje in ze karretje rond en blért wat..voor de rest valt ie geeneen mens persoonlijk lastig hoor...
dit bedoel ik met achterlijke Eindhovenaren. die gasten menen t ook nog . hoe zo eidhovenaren achterlijk?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:35 schreef Katana het volgende:
[..]
Het is jammer dat er al een burgermeester is gekozen anders was Arnol kandidaat nummer 1
Jij bent erger dan die kerelquote:Op maandag 25 februari 2008 00:41 schreef thijsltc het volgende:
Hij is daar regelmatig bij de v&d bezig, daar ben ik dus vaak aan het werk buiten (amnesty)
als je 3 uur naar die kerel moet luisteren heb je er ook wel een keer genoeg van..
Waarschijnlijk op de WC in de V&D.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent erger dan die kerel![]()
En als je dan te kennen geeft dat je niet geinteresseert bent blijven ze zeuren.. en achter je aanlopen
zo sneu
2 jaar geleden kwam ik 'm tegen IN de v&d
met een hele kring mensen om 'm heen enzo.. arnol
Leer even Nederlandsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Artsen zonder Grensen
omg! BROEDER !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:06 schreef Acinonyx het volgende:
die vent zie ik al meer dan 10 jaar daar in de stad in eindhoven, al zolang als k daar woonde en nou zie k um ook nog vaakk vin um wel cool die vent, hij hoort bij eindhoven
Liep?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toen ik 10 jaar geleden nog zo goed als in Eindhoven woonde, liep die vent er al
Mijn werk voor de Here is nog niet afgelopen, dus ik ben nog op het aardse aanwezig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
leeft die gast nog?
Hm dat is toch wel jammer dan..quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:40 schreef Arnol het volgende:
[..]
Mijn werk voor de Here is nog niet afgelopen, dus ik ben nog op het aardse aanwezig.
Goeie kick.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:37 schreef StrikerZeljko het volgende:
Voor de echte fans:
[TK] Arnol for President shirt, nieuw XL
Dankjequote:
die vent is er al jaren hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:33 schreef Niconigger het volgende:
Nog steeds, ik was 1,5 jaar geleden in Eindhoven en toen was hij er ook al
20 jaar geleden volgens mij ook alquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:33 schreef Niconigger het volgende:
Nog steeds, ik was 1,5 jaar geleden in Eindhoven en toen was hij er ook al
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:31 schreef Metalfreak het volgende:
Er was toen ook zo'n site waarop zelf het "Arnol tracking systeem" stond, kon je invoeren waar je hem gespot had
Helaas bestaat die site niet meer...
holy shitballsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Vanmiddag lekker dagje Eindhoven gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |