quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Toch grappig dat er bij de leukste mol van de serie het meeste geld in de eindpot zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dat schreef ik vorige week al: de mol zoekt zijn echte plekje en dat is onder de grond.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef Astherushcomes het volgende:
Juist, en wie zat er deze aflevering onder de grond?
Dennis de mol
nee, dat waren allemaal geen BN-ers en die wilden er serieus voor gaan om zoveel mogelijk geld te verdienen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Toch grappig dat er bij de leukste mol van de serie het meeste geld in de eindpot zit.
Ff onder spoiler zetten iets over een opdracht van het derde seizoen en het geldbedrag dat te verdienen was.. (dus de mol staat hier niet onder)quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal eens..PJH is een goeie opvolger van Karel vd Graaf....wel jammer dat Karel weg moest van de AVRO !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:34 schreef Haunter het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze serie ook erg tof vond! Leuke kandidaten, leuke opdrachten, leuke locatie en PJH viel me ook 100% mee![]()
Ik blijf toch bij Dennis
Ja dat klopt, Karel was leukerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij doet het niet slecht, maar ik vond Karel wel een stuk leuker... hij maakte het allemaal wat spannender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |