abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57050339
Maar ja... zoals gezegd... er is ook niet elk jaar evenveel geld te verdienen... en soms zijn er moeilijke opdrachten waarbij geld UIT de pot kan... enz...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 00:01:05 #252
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_57050406
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Toch grappig dat er bij de leukste mol van de serie het meeste geld in de eindpot zit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_57050474
Verdomme.. kan em nog niet zien
pi_57050785
okee tis vast al gezegd, maar heb geen zin om het hele topic door te gaan WAT EEN KUTAFLEVERING DAT ZE HET EINDE WEER EENS NAAR VOLGENDE WEEK ZETTEN Had gehoopt dat ze dat eindelijk eens een keer niet zouden doen.. Ook aangezien Pieter Jan Hagens bij Paul de Leeuw in het programma zei dat vanavond de ontknoping zou zijn en volgende week hoe alles gedaan zou zijn door de mol. Maar nee hoor, weer zo'n trage aflevering als elke keer, echt zo'n aflevering die nergens over gaat.

Maarrrrrrrrrrr ja dat doen ze elk jaar he.. kan me nog herinneren een keertje dat er iets van tennis of voetbal tussendoor kwam, en dat we iets van DRIE weken op de ontknoping moesten wachten (toen wisten we al dat het Inge Iepenburg werd met haar gevinger , maar goed je wilde het toch weten voor de goede orde )
  vrijdag 29 februari 2008 @ 00:54:03 #255
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_57051399
Uit het mollen dagboek:

"Het was een spannend ritueel vandaag, maar eindelijk kon ik mijn ware gezicht laten zien vandaag. Heerlijk! Nu jij nog. "

Juist, en wie zat er deze aflevering onder de grond?

Dennis de mol
  vrijdag 29 februari 2008 @ 00:59:14 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57051492
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef Astherushcomes het volgende:

Juist, en wie zat er deze aflevering onder de grond?

Dennis de mol
Dat schreef ik vorige week al: de mol zoekt zijn echte plekje en dat is onder de grond.
Zo duidelijk een aanwijzing dat het Dennis moet zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57052964
zooo wat een vette aflevering!
die dennis onder de grond..

ik blijf lekker bij dennis als mol
ben alleen al 2 weken de promo vergeten
  FOK!fossiel vrijdag 29 februari 2008 @ 08:45:44 #258
8443 cptmarco
it's captain...
pi_57053679
quote:
Toch grappig dat er bij de leukste mol van de serie het meeste geld in de eindpot zit.
nee, dat waren allemaal geen BN-ers en die wilden er serieus voor gaan om zoveel mogelijk geld te verdienen...
pi_57053707
En ik blijf ook bij Dennis als mol. Dit viel me nog in: Dennis laat zich begraven onder de grond, oftewel hij is een soort van "mol"

Edo wordt winnaar, Regina verliest...
pi_57053772
Neh, Regina wint het sowieso . Wie dan de mol is, daar ben ik nog niet helemaal over uit
pi_57053836
Als Dennis de mol is, wint Edo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57054212
Dennis is de mol. Ze lieten niks zien van die kalender, die vent moest ongemaakt lachen om zijn 'rare' vraag. Toen ikd at zag wist ik het zeker.
Wat een kut aflevering trouwens.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_57055507
Ik vond het juist een leuke aflevering. Kom op, je had kunnen weten dat we het vanavond niet zouden horen. En als Dennis het inderdaad is, en die kans is heel groot, dan is de ontknoping toch wel een klein beetje geweest; de maya priester wees hem toch aan?
Vind het echt jammer dat het volgende week afgelopen is, leuk seizoen dit jaar met, wie het ook is, een goede mol!
pi_57055861
Ik vond het ook een leuke aflevering, al gebeurde er niet heel veel. Ik twijfel nog steeds tussen Edo en Dennis, al zit ik al sinds aflevering 2 op Dennis. Twee grote hints tegenover elkaar: in vooruitblikken van iedereen shot in spiegelbeeld behalve van Dennis is verdacht, maar dat Edo kleding had in alle kleuren van de topito's ruikt ook naar voorkennis.

Gister had Dennis in mijn ogen niet een hele goede molpositie, want als hij er te snel uit zou komen krijgt hij de schuld en is gewoonweg te afhankelijk van anderen. Edo zou zomaar wat goudstaven niet kunnen zien. Toch zal de mol zich hier niet heel meer verdacht willen maken en een kandidaat zich des te meer. De meeste molacties zitten denk ik in de middenafleveringen. Nog een weekje en dan weten we het, ik blijf bij Dennis, maar ik zou niet heel erg hard van me stoel vallen als het Edo is. Al had ik die afgeschreven toen Coen eruit ging, zeker toen er mensen inbleven die andere verdachten die niks met Edo te maken hadden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:33:50 #265
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_57058357
Dennis.
pi_57059092
quote:
Ff onder spoiler zetten iets over een opdracht van het derde seizoen en het geldbedrag dat te verdienen was.. (dus de mol staat hier niet onder)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57059093
Ik heb in ieder geval mijn gepronode winaar goed, Regina. Ik heb al de tijd op Edo als mol gezeten, maar de begraving van Dennis doet me een beetje twijfelen. Jammer dat we het nog niet weten...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:18:32 #268
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57059472
Hans Schiffers ontvangt de drie finalisten uit Wie is... de Mol? Volgende week volgt de bloedstollende ontknoping van dit AVRO-programma www.schiffers.fm
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:34:37 #269
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57059864
Ik moet zeggen dat ik deze serie ook erg tof vond! Leuke kandidaten, leuke opdrachten, leuke locatie en PJH viel me ook 100% mee

Ik blijf toch bij Dennis
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:41:19 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57060052
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:34 schreef Haunter het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze serie ook erg tof vond! Leuke kandidaten, leuke opdrachten, leuke locatie en PJH viel me ook 100% mee

Ik blijf toch bij Dennis
Helemaal eens..PJH is een goeie opvolger van Karel vd Graaf....wel jammer dat Karel weg moest van de AVRO !
pi_57060114
Hij doet het niet slecht, maar ik vond Karel wel een stuk leuker... hij maakte het allemaal wat spannender
pi_57060179
Ja inderdaad, je zou bijna vergeten dat we bij "Die is de Mol" onwijs aan het ergeren waren aan PJH. Maar in Mexico viel het allemaal reuze mee
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57060357
Leuke aflevering.. mijn vermoeden meer dan duidelijk bevestigd..

Dennis !

eL guapO stuntteaM

Mooi plaatje op de pet van dennis
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:05:57 #274
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:08:21 #275
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57060708
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij doet het niet slecht, maar ik vond Karel wel een stuk leuker... hij maakte het allemaal wat spannender
Ja dat klopt, Karel was leuker dat zo wie zo..Maar Pieter Jan doet ook niet slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')