En elke week kotst hier iedereen op de speelwijze van psv, en van basten bij oranje hoorde je ook weinig positiefs over. maar nu van basten ajax op z'n psv's laat winnen mag het allemaalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:28 schreef Nashje het volgende:
Marco heeft gewoon goede resultaten gehaald met Oranje hoor. Niet denderend voetbal, maar wel resultaat. Gewoon op z'n psv's. Grappig dat al die psvers dan ook blij komen doen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
kom op toma doe eens tekenen tekenen
Van mij 4 jaar, maar van het meerendeel schat ik zo'n 2,5 maand.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:40 schreef De.Kromme het volgende:
Hoe lang gaat ie van jullie de tijd krijgen?
Vandaar m'n nep-quote ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Van mij 4 jaar, maar van het meerendeel schat ik zo'n 2,5 maand.
Anderhalve maand, juli en augustus en daarna resultaten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:40 schreef De.Kromme het volgende:
Hoe lang gaat ie van jullie de tijd krijgen?
Het kutte is dat je waarschijnlijk gelijk hebt maar ja.. als het moet moet het.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:28 schreef Nashje het volgende:
Marco heeft gewoon goede resultaten gehaald met Oranje hoor. Niet denderend voetbal, maar wel resultaat. Gewoon op z'n psv's. Grappig dat al die psvers dan ook blij komen doen.
Elke week?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:35 schreef Sony_Nintendo het volgende:
[..]
En elke week kotst hier iedereen op de speelwijze van psv, en van basten bij oranje hoorde je ook weinig positiefs over. maar nu van basten ajax op z'n psv's laat winnen mag het allemaal
ik zie het somber in maar het komt wel goed.
nee daar ben ik niet bang voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:07 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat het beter zal gaan dan nu onder Koster, maar ben wel bang dat hij allemaal van die maffe aankopen gaat doen
Denneboom etcquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:07 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat het beter zal gaan dan nu onder Koster, maar ben wel bang dat hij allemaal van die maffe aankopen gaat doen
In principe is de trainer niet verantwoordelijk voor de aankopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:07 schreef BoerBert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |