niet afgemaakt zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:04 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zit niet meer op de basisschool.
Centen zat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wel netjes dat ze dat kickoff gewoon gratis sturen
terwijl het 1.95 kost.
bij feyenoord zijn ze nog te gierig om een graits programma boekje op te sturen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan zijn je beide handen wel vol ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan zijn je beide handen wel vol ja.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef DANILXL het volgende:
die rechter ziet er wel leuk uit
Je moet je verwijderde items ook nog even leegmaken, blondie!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zaten allemaal envelopjes in voor het weekend. Nu geleegd.
Hoe weet jij dat ik blond ben?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet je verwijderde items ook nog even leegmaken, blondie!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zaten allemaal envelopjes in voor het weekend. Nu geleegd.
Straks halen, of even langs de wok. Vannacht pizzeria denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Broodje kebab
quote:Lindgren onzeker voor NAC-uit
AMSTERDAM - Rasmus Lindgren weet nog niet of hij zondag tijdens de uitwedstrijd bij NAC voor Ajax kan voetballen. De Zweedse middenvelder heeft last van de hamstring en miste daarom vrijdag de training van de Amsterdamse club.
Trainer Adrie Koster hoopt zaterdag meer duidelijkheid te krijgen over de ernst van de blessure van Lindgren. Edgar Davids keert terug in de basisformatie van Ajax wanneer de Zweed wegvalt. Voor de geblesseerde Laurent Delorge, Gregory van der Wiel en Vurnon Anita komt de uitwedstrijd bij NAC nog te vroeg.
NAC won dit seizoen al twee keer van Ajax. „Het is een lastige ploeg”, zei Koster over de tegenstander uit Breda. „Er is ook veel gebeurd deze week bij Ajax. We hebben ons op het voetballen proberen te concentreren. Hopelijk kunnen we dat zondag ook zien.”
telesport
Die smaakte goed vanacht.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Broodje kebab
Nachtrust is een luxeproduct.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is idd weer tijd om verschrikkelijk dom te gaan doen dit weekend.
speler van glasquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Hier had hij 2 weken geleden ook al last van. Laten we hopen dat dit niks blijvends is.
Hoe laat ga jij richting 07364 ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Broodje kebab
Heb je het nou over jezelf of reageer je op "Davids in de basis"?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is idd weer tijd om verschrikkelijk dom te gaan doen dit weekend.
quote:"Wij staan momenteel niet alleen op een gedeelde tweede plaats in de Eredivisie, we horen daar ook bij," aldus een zelfverzekerde Zwaanswijk tegenover BN/De Stem
Heb jij ooit in je leven 1 fatsoenlijke nederlandse zin geproduceerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Ja wat een pannekoek met zijn we verdedigen makkelijk en je hebt dus wel goede verdedigers in NL enzo
?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Ja wat een pannekoek met zijn we verdedigen makkelijk en je hebt dus wel goede verdedigers in NL enzo
Say what?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb jij ooit in je leven 1 fatsoenlijke nederlandse zin geproduceerd?
Zoiets?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Ja, wat een pannekoek met zijn: "we verdedigen makkelijk en je hebt dus wel goede verdedigers in NL" enzo.
Moet je niet zoveel onzin pmen mafkeesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:41 schreef PizzaSalami het volgende:
Zal een goed weekend worden dan.
Inbox van PizzaSalami (100 % gebruikt) Geen berichten.
Nu nog grammaticale onderbouwing, anders leert hij er niet van.quote:
http://www.nti.nl/Taalcur(...)jven-en-spreken.aspxquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb er vertrouwen inquote:Marco van Basten nieuwe trainer Ajax
Amsterdam, 22 feb 2008
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Marco van Basten, John van ’t Schip en Rob Witschge over hun trainerschap bij het eerste elftal. Van Basten tekent een contract dat hem vanaf 1 juli 2008 in beginsel voor 4 jaar als hoofdtrainer aan Ajax verbindt.
John van ’t Schip en Rob Witschge tekenen als assistent-trainers eveneens een contract voor 4 jaar dat ingaat op 1 juli 2008. In de contracten is een wederzijds evaluatiemoment opgenomen dat plaatsvindt na 2 seizoenen.
De voormalige Ajax-spelers Van Basten en Van ’t Schip waren in het seizoen 2003-2004 trainers van Jong Ajax. Vanaf het seizoen 2004-2005 hebben Van Basten (43), Van ’t Schip (44) en Witschge (41) het Nederlands elftal onder hun hoede.
De nieuwe technische staf zal op 5 maart 2008 om 11.00 uur worden gepresenteerd in de perskamer van Ajax.
Technisch directeur Martin van Geel: ,,‘We zijn hier erg blij mee. Het zijn drie ambitieuze trainers met een Ajax verleden, die alledrie een internationale carrière als voetballer en inmiddels de nodige ervaring als trainer met zich mee brengen. Daarnaast is het goed dat er duidelijkheid is nu we de technische staf voor de komende seizoenen rond hebben.”
Zaakwaarnemer Perry Overeem: ,,We hebben de afgelopen weken samen met de voltallige directie van Ajax hard gewerkt de aanstelling rond te krijgen. Beide partijen zijn zeer tevreden over het verloop en de resultaten daarvan. De duur die de onderhandelingen met zich meebrachten vertaalt de in acht genomen zorgvuldigheid en aandacht van het proces.”
die haalt de 4 natuurlijk nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:26 schreef MaxC het volgende:
Mijn ergste nachtmerrie
Dit word echt 4 jaar afzien
dit beschouw ik als een indirecte bedreiging.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
kom op toma doe eens tekenen tekenen
quote:Op vrijdag 22 februari 2009 18:28 schreef HeatWave het volgende:
Van BastenOprotten met die lul, Ajax is ziek. Dood en doodziek
En Cruijff heeft het nu ook afgedaan bij mij, de seniele ouwe zak. Ik wil Ajax terug! Ik ben hier echt misselijk van...
Vieze, arrogante, verwende Ajax supporters hier. Bah bah!quote:
En elke week kotst hier iedereen op de speelwijze van psv, en van basten bij oranje hoorde je ook weinig positiefs over. maar nu van basten ajax op z'n psv's laat winnen mag het allemaalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:28 schreef Nashje het volgende:
Marco heeft gewoon goede resultaten gehaald met Oranje hoor. Niet denderend voetbal, maar wel resultaat. Gewoon op z'n psv's. Grappig dat al die psvers dan ook blij komen doen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
kom op toma doe eens tekenen tekenen
Van mij 4 jaar, maar van het meerendeel schat ik zo'n 2,5 maand.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:40 schreef De.Kromme het volgende:
Hoe lang gaat ie van jullie de tijd krijgen?
Vandaar m'n nep-quote ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Van mij 4 jaar, maar van het meerendeel schat ik zo'n 2,5 maand.
Anderhalve maand, juli en augustus en daarna resultaten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:40 schreef De.Kromme het volgende:
Hoe lang gaat ie van jullie de tijd krijgen?
Het kutte is dat je waarschijnlijk gelijk hebt maar ja.. als het moet moet het.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:28 schreef Nashje het volgende:
Marco heeft gewoon goede resultaten gehaald met Oranje hoor. Niet denderend voetbal, maar wel resultaat. Gewoon op z'n psv's. Grappig dat al die psvers dan ook blij komen doen.
Elke week?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:35 schreef Sony_Nintendo het volgende:
[..]
En elke week kotst hier iedereen op de speelwijze van psv, en van basten bij oranje hoorde je ook weinig positiefs over. maar nu van basten ajax op z'n psv's laat winnen mag het allemaal
ik zie het somber in maar het komt wel goed.
nee daar ben ik niet bang voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:07 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat het beter zal gaan dan nu onder Koster, maar ben wel bang dat hij allemaal van die maffe aankopen gaat doen
Denneboom etcquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:07 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat het beter zal gaan dan nu onder Koster, maar ben wel bang dat hij allemaal van die maffe aankopen gaat doen
In principe is de trainer niet verantwoordelijk voor de aankopen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:07 schreef BoerBert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |