Dat kloptquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
De finale was vorige week al, dus de prono is klaar toch
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom zijn er nog mensen die stemmen dan?
Maar die mensen hebben wel de finale als extra materiaal. De mensen die netjes voor de finale hun lijstje hebben ingediend lopen dus achterquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:13 schreef Freezor het volgende:
De Mol is toch nog niet bekend? Ik vind dat je dan nog zou moeten kunnen stemmen.
Ja, waarom was er dan niet gewoon nog een extra stemmingsronde?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar die mensen hebben wel de finale als extra materiaal. De mensen die netjes voor de finale hun lijstje hebben ingediend lopen dus achter
Waarom dat? De aflevering vandaag bevat geen enkele opdracht en staat alleen maar in het teken van de bekendmaking van de Mol, winnaar en verliezer. En de Molacties.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:28 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ja, waarom was er dan niet gewoon nog een extra stemmingsronde?
Je meent hetquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef TheFrankey het volgende:
De Mol = Dennis.
De winnaar = Edo.
De verliezer = Regina
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:26 schreef RayMania het volgende:
Die prono's tellen natuurlijk niet mee.
Morgen volgen in de loop van de dag (in een apart topic) alle negen afleveringsuitslagen, eindstand lijstje, eindstand afleveringen en totaalstand. Belooft.
alleen de mol maar goed...quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:38 schreef cptmarco het volgende:
De Mol = Dennis
Winnaar = Regina
Verliezer = Edo
Effe quoten, heerlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Mol = Edo
Winnaar = Dennis
Verliezer = Regina
In totaal Edo 6x als mol, 1x als winnaar, 1x als verliezer. Dennis 5x als winnaar, 1x als verliezer en Regina 4x als verliezer. Mijn top 9 was ook bovenstaande, dus ik denk dat als dit het wordt, ik wel redelijk safe zit voor een hoge plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |